אישיווק השבוע: אריאלה כהן, מנהלת שיווק ומכירות, בן עמי


  • שם החברה: בן עמי – חווית אירוח וספא בגליל
  • שנת הקמה: 2014
  • מספר עובדים: 15 עובדים + 10 פרילאנסרים.
  • פרופיל אישי: כל חיי עסקתי בשיווק ומכירות. אוהבת את האינטראקציה עם הלקוחות והמפגש עם אנשים שונים ומגוונים. כל יום שונה מקודמו ומאתגר אותי מחדש.




  • ספקי שיווק: BB&A משרד המיתוג ויחסי ציבור שלנו. אנו מקבלים מהם ליווי מקצועי מלווה ביחס אישי וחם.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? אני מאמינה שהקשר הישיר והאישי מול הלקוח הוא זה שיצור את ייחודינו מולו.הקפדה על השירות ברמה הגבוהה ביותר והשילוב של מיתוג החברה וליווי של יחס"צ.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? מיתוג החברה ויחס"צ.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? טכנולוגיה בסיסית המורכבת מקבצי אקסל , מייל , וורד..וכמובן וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – מכיוון שאנו מספקים שירותים רבים במתחם שלנו , אין לנו באמת מתחרה זהה. אם ניקח את פעילות הספא בלבד מאוד אהבתי את המיתוג ש "כולה " הספא לנשים בנמל ת"א עשה , יצר ספא לנשים בלבד , מיתוג מרשים וספא מפנק.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מורכב ממס' אנשים שפגשתי במהלך הקריירה המקצועית שלי. "מכל מלמדיי השכלתי "


· עבודה ראשונה? בוקרית ראשית בסוכנות לדוגמניות " אימאג' "


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יחסי אנוש מצוינים , הכרות מושלמת עם המוצר/השירות , חריצות , מעוף ואמונה.


· דף הבית שלך באינטרנט www.b-ami.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – בית קפה בראסרי בבן עמי.


· מהו הרכב בו את נוהגת? קאיה


· מהו ג'וב חלומותיך? לראות את חזוני מתממש בתפקידי הנוכחי.


· חופשה חלומית: המזרח הרחוק.



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח