- שם החברה: בן עמי – חווית אירוח וספא בגליל
- שנת הקמה: 2014
- מספר עובדים: 15 עובדים + 10 פרילאנסרים.
- פרופיל אישי: כל חיי עסקתי בשיווק ומכירות. אוהבת את האינטראקציה עם הלקוחות והמפגש עם אנשים שונים ומגוונים. כל יום שונה מקודמו ומאתגר אותי מחדש.
- ספקי שיווק: BB&A משרד המיתוג ויחסי ציבור שלנו. אנו מקבלים מהם ליווי מקצועי מלווה ביחס אישי וחם.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? אני מאמינה שהקשר הישיר והאישי מול הלקוח הוא זה שיצור את ייחודינו מולו.הקפדה על השירות ברמה הגבוהה ביותר והשילוב של מיתוג החברה וליווי של יחס"צ.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? מיתוג החברה ויחס"צ.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? טכנולוגיה בסיסית המורכבת מקבצי אקסל , מייל , וורד..וכמובן וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – מכיוון שאנו מספקים שירותים רבים במתחם שלנו , אין לנו באמת מתחרה זהה. אם ניקח את פעילות הספא בלבד מאוד אהבתי את המיתוג ש "כולה " הספא לנשים בנמל ת"א עשה , יצר ספא לנשים בלבד , מיתוג מרשים וספא מפנק.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מורכב ממס' אנשים שפגשתי במהלך הקריירה המקצועית שלי. "מכל מלמדיי השכלתי "
· עבודה ראשונה? בוקרית ראשית בסוכנות לדוגמניות " אימאג' "
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יחסי אנוש מצוינים , הכרות מושלמת עם המוצר/השירות , חריצות , מעוף ואמונה.
· דף הבית שלך באינטרנט – www.b-ami.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – בית קפה בראסרי בבן עמי.
· מהו הרכב בו את נוהגת? קאיה
· מהו ג'וב חלומותיך? לראות את חזוני מתממש בתפקידי הנוכחי.
· חופשה חלומית: המזרח הרחוק.