אישיווק השבוע: אתי לוי, מנכ"לית רשת מלונות פרימה


  • שם איש השיווק ותפקיד: אתי לוי, מנכ"לית
  • שם החברה: פרימה מלונות ישראל בע"מ
  • שנת הקמה: 1995
  • מספר עובדים: 440

    פרופיל:
    אתי לוי מתגוררת ביבנה, נשואה +2+2 נכדים התחילה את דרכה בפרימה כמנכ"לית רשת המלונות לפני כ- 15 שנה ובתפקיד זה מכהנת לוי עד היום. את דרכה במלונאות התחילה לוי כפקידת קבלה במלון הילטון תל-אביב ועברה את כל שרשרת התפקידים והניהול עד שהגיעה לתפקיד הנוכחי. לוי, בוגרת בית ספר תדמור למלונאות ובמשך השנים השתתפה בקורסים שונים ובהשתלמויות בתחומי המינהל והמלונאות.

    רקע:
    פרימה מלונות כוללת 8 מלונות קונספט. לכל מלון קונספט ייחודי, המתבטא בעיצוב, באווירה, בטעמים ובאירוח אישי. מלונות הרשת נמצאים בתל-אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה ואילת. כך למשל, בטבריה יש לנו את מלון פרימה גליל שמציע לנופשים חוויה גלילית, בים המלח יש לנו מלון ספא, בתל אביב מלון באווירת העיר הלבנה ובו גלריה לאומנות, ועוד.



    מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    פתיחת מוקד להזמנות של בודדים מחו"ל ומהארץ, על מנת לשנות את התמהיל בין הזמנות בודדים להזמנות של קבוצות. כמו כן, בשנה האחרונה שקדנו על פיתוח קונספט ייחודי לכל מלון ומלון על מנת לבדל את מלונותינו מיתר המלונות, לדוגמא: הגברנו את פעילות סופי השבוע הנושאיים שלנו, שמטרתם להעניק תוכן וחוויה כוללת לאורחים. במלון ספא קלאב ים המלח- ספארטי גירלז- חופשה לנשים בלבד, סוף שבוע מסיכות ויין, סוף שבוע "היו זמנים" בניחוח נוסטלגי, במלון פרימה רויאל ירושלים- סוף שבוע מספרי סיפורים, סוף שבוע "אביב מוזיקלי" המשלב הרצאות על מוזיקה, הופעות ועוד.


    על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    קשר רציף עם סוכני תיירות בארץ ובחו"ל, השתתפות בירידי תיירות בארץ ובעולם, דיוור ישיר, פרסום כללי ופרסום באינטרנט ויחסי ציבור. זאת על מנת לתת חשיפה מירבית למלונותינו ולהביא לידיעת הקהל הרחב את החידושים במלונות, תוכניות לעתיד וכו'. לדוגמא: סופי שבוע נושאיים ששווקו באתרי אינטרנט על פי פילוח קהלי יעד- מהלך שהביא הזמנות של קהל המתאים למלון.

    כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    התקציב של השיווק נקבע על פי ההזמנות וההכנסות של השנה הנוכחית והשנה הקודמת, על פי הצפי העתידי המתבסס על הערכות של משרד התיירות וסוכני הנסיעות ובעיקר ניסיון, ניסיון, ניסיון. ראשית כל, התקציב נקבע ע"פ הנתונים הנ"ל ברמת הרשת ולאחר מכן ברמת כל מלון ומלון. בישיבות תקציב רשתיות נוכחים מנכ"ל הרשת, החשב, מנהל השיווק ונציג הבעלים. בישיבות תקציב של כל מלון ומלון נוכחים מנכ"ל הרשת, מנכ"ל המלון והחשב.

    יש מעקב צמוד בכל חודש על התקציב שנקבע לעומת הקיים בפועל ובמידה ומתגלים חריגים נערכת ישיבה נוספת. הישיבות מתקיימות בסוף כל שנה עבור השנה שבאה אחריה וישיבות נוספות לפי הצורך.

    תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    המלון הסקוטי בטבריה- בזכות שיווק סופי השבוע הנושאיים, הרעיונות, העיצוב, הכתיבה והפרסום השיווקי.


    השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יורם גורדון מורי ורבי מותיקי ענף המלונאות ניהל מספר בתי מלון ושלמה פרי-זך שעבד באותה תקופה בהנהלת מלון הילטון תל אביב שהימר עליי והציע לי את התפקיד הראשון בענף המלונאות.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
פרה סגולה של סט. גודין


· עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט-
אתר הבית של הנכדים שלי


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה מצדה על חוף הים בתל אביב


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פורד מונדאו


· מהו ג'וב חלומותיך?
אני נמצאת בג'וב חלומותיי


· חופשה חלומית:
קרוז בקריביים עם הנכדים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח