- שם איש השיווק ותפקיד: בני בר מאיר – בעלים ומנכ"ל
- שם החברה: רשת "בית הפנקייק המקורי"
- שנת הקמה: 1960
- מספר עובדים: 70
פרופיל
בני בר מאיר בן 53 נשוי + 3 , בעלים ומנכ"ל של רשת "בית הפנקייק המקורי", מזה 32 שנה , הרשת מונה כיום 4 סניפים : הרצליה, ביתן אהרון, בית יצחק וכרמיאל. במהלך תקפידו יזם מספר מהלכים עיקריים, ביניהם רענון המותג וחידושו, שינוי תפריט הרשת והתאמתו לכל קהלי היעד, עיצוב חדשני של הסניפים כאשר בחלקם גם שולבו מסכי פלאזמה ותפריטים ממוחשבים והתאמת הרשת לעידן הנוכחי.
רקע
רשת בית הפנקייק המקורי הינה רשת מסעדות וותיקה ומוכרת, הממותגת כקונספט של רשת "דיינר Diner" בסגנון אמריקאי חמים ומכניס אורחים הפועלת 24 שעות ביממה, הרשת מיקמה לעצמה מקום של כבוד בתודעה הישראלית כמומחית בהכנת למעלה מ 30 סוגי פנקייקים ייחודים על פי מתכון משפחתי סודי ומנצח של משפחת "בר מאיר" ש"יבאה" את הפנקייק האמריקאי לישראל. וזאת לצד תפריט אוכל מגוון הכולל ארוחות בוקר עשירות, ארוחות עיסקיות ומגוון ארוחות ובשרים על הגריל ,מבחר סלטים וכריכים מגוונים. כיום, הרשת במהלך התרחבות ומתעתדת לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
החדרת המודעות לכך שמסעדות שלנו מגישות ארוחות בשריות מגוונות מעבר לכך שאנחנו ידועים בפנקייקים שלנו. במהלך השנה האחרונה יזמנו פעילות מסיבית להחדרת המודעות לכך שאנחנו מגישים מבחר ארוחות בשריות הכוללות : המבורגר טקסני במתכון אישי ומיוחד לנו ומבחר בשרים ומתנהלים ככל רשת דיינר אחרת בעולם, הקהל הישראלי מכיר אותנו בעיקר בגלל הפנקייק המיתלוגי שלנו ולא כולם מודעים לכך שאצלנו מגישים מבחר ארוחות בשריות , ארוחות בוקר ועסקיות מובחרות.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
יחסי ציבור ללא כל ספק ופרסום מקביל ברדיו ובעיתונות. בפעילויות אלו אנו בונים תדמית קולקטיבית מקבילה המקבלת חיזוק בעיתונות ובקמפיין ברדיו, אין ספק שמשרד יחסי הציבור שלנו עושה עבודה נפלאה בחשיפת המותג ובחיזוק שאר פעילויות הרשת.
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
תכנון השיווק מתבצע עם מנהלי הסניפים בשיתוף אנשי המקצוע שלנו מתחום הפרסום ויחסי הציבור, כל סניף מעלה את רעיונותיו לשיווק באיזור שלו כאשר אנחנו מכוונים למיתוג הרשתי הרלוונטי לנו ,לאחר בחינה של המדיות השונות נסגר תקציב הפרסום והשיווק על רבדיו תוך נסיון לכלול את רוב צרכי הסניפים על פי אזורם הגיאוגרפי בשיתוף המדיות הארציות.
כמו כן, מידי חודש אנחנו מנהלים ישיבות צוות עם עובדי החברה ומקבלים מהם משוב , עובדי החברה הם האנשים שמנהלים אינטראקציה אישית עם הלקוחות ולכן , חשוב לנו גם לשמוע את דעתם האישית.
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה :
רשת אגאדיר רשת מצליחה לדעתי ומנוהלת בצורה נכונה.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
הוריי סילביה ושלמה בר מאיר , המייסדים של הרשת
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
היו כמה…
· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר
· דף הבית שלך באינטרנט
גלובס
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
כל הפגישות מתקיימות אצלי במסעדות
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
וולוו
· מהו ג'וב חלומותיך?
אני נמצא בו
· חופשה חלומית:
כל מקום בעולם שיש בו שמש שלווה וים