אישיווק השבוע: גור טנא, מנהל השיווק של Sea-Gal מועדון היאכטות הישראלי


  • שם איש השיווק ותפקיד: גור טנא, מנהל השיווק.
  • שם החברה: Sea-Gal מועדון היאכטות הישראלי
  • שנת הקמה: 1992
  • מספר עובדים: 50


פרופיל



גור טנא, 29, רווק, משמש כמנהל שיווק ב-Sea-Gal מועדון היאכטות הישראלי מזה כשנה. במסגרת תפקידו אחראי טנא על כלל מערך השיווק של החברה – פרסום ושיווק באינטרנט, ייזום פעילויות ברשתות חברתיות, יח"צ, שיווק לקהל חדש וקיים ועוד. במהלך כהונתו הוביל טנא מהלכים כגון הקמת רשת אתרי האינטרנט של החברה, ותהליכים אסטרטגיים שיווקיים לחיזוק והעצמת המותג. בתפקידיו הקודמים שימש טנא מנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת גולד וורק מיון והשמה בע"מ. לטנא תואר ראשון בניהול של אוניברסיטת בן גוריון וכרגע לומד לתואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק של האוניברסיטה הפתוחה.



רקע



Sea-Gal מועדון היאכטות הישראלי הוקם בשנת 1992. המועדון מציע מגוון שירותים רחב לאוהבי ים, ביניהם: קורס סקיפרים, קורסי אופנוע ים וסירה מהירה, השכרת יאכטה, מכירת כלי שייט, אירועים פרטיים וימי כיף חווייתיים. במועדון צוות מדריכים מקצועי ומסור, יאכטות חדישות וציוד שייט מקצועי.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בתחילת 2010 בוצע מהלך אסטרטגי נרחב של הרחבת קו המוצרים של Sea-Gal – כניסה לשוק חדש של אופנוע ים וסירות מהירות. מדובר בחדירה לשוק חדש ופנייה לקהל לקוחות שונה בתכלית מהקהל הסטנדרטי שלנו. מהלך זה גרם לעליה של כ-67% בגודל השוק.



עם הכניסה לשוק זה יצרנו פלח דמוגרפי חדש למועדון לקוחותינו. בנוסף באמצעות מהלך זה נוצר גידול בביקוש לרכישת כלי אופנוע ים וסירה מהירה. מדובר במהלך מאוד גדול שביצענו ואנו מאוד גאים בהצלחות שהגענו אליהם.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

פעילות שיווקית ענפה ברשתות החברתיות לרבות קמפיינים מפולחים – פילוח דמוגרפי ופילוח עפ"י מוצרים. בנוסף בוצעו פעילויות אינטראקטיביות מול הגולשים.



המטרה ברשתות החברתיות הייתה להפוך את תחום השייט בו אנו עוסקים כ-20 שנה לנגיש הרבה יותר לקהל הרחב. לתחום השייט בכלל ועולם היאכטות בפרט יש דימוי אליטיסטי והשימוש ברשתות חברתיות מסייע לנו לחבר את אהבת הים והשייט לקהל הרחב.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

התכנון השיווקי מתבצע בסוף כל שנה, לשנה הקרובה במסגרת תהליך חשיבה משותף עם המנכ"ל וצוות ההנהלה. חלוקת התקציב היא לפי מוצרים, לפי עונות, ולא פחות חשוב לפי חשיבות. לדוגמא, פעילויות שיווקיות ותזמונן של מחלקת האירועים שלנו למגזר העסקי. אנו בונים תוכנית שיווקית לטווח הקרוב (לרוב לפי עונות) ולטווח הרחוק תוך שימת דגש על ערכי המותג שלנו.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?

המתחרים שלנו, "דרך הים", השיקו לפני מספר חודשים אתר חברתי לחברי למועדון הלקוחות.




השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ניר לוטן, מבעלי
Sea-Gal. דמות מקצועית מהשורה הראשונה, בעלת ניסיון רב.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
המהפך הגדול בשיווק של סטן ראפ וטום קולינס.


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
www.linkedin.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
הבר שלנו ב-
Sea-Gal. יש לנו אחלה של קפה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
קטנוע
JOYRIDE


· מהו ג'וב חלומותיך?
כל תפקיד שיווקי בכיר בחברות בתחום מוצרי הצריכה


· חופשה חלומית:
חודשיים בברזיל וארגנטינה

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח