אישיווק השבוע: גיא מור – מייסד, בעלים ומנכ"ל משותף ב – TBWA DIGITAL
• שם החברה: TBWA DIGITAL
• שנת הקמה: 1997
• מספר עובדים: 60
פרופיל
גיא מור (39) נולד וגדל בירושלים. כסטודנט לצילום ומדיה דיגיטאלית בבצלאל היה מראשוני הסטודנטים שעסקו בקשר שבין המרחב הדיגיטלי והאמנות. עם סיום לימודיו,יחד עם אחיו ירון מור, הקימו את חברתMore Interactive – עוד בימים שמעטים הבינו והכירו את הפוטנציאל הגלום בתחומי האינטרנט והשיווק הדיגיטאלי. כיום מור מתגורר ברמת השרון "עם אשתו והילד", ו(במעט) הזמן הפנוי שנותר לו, הוא מבלה עם אהבתו השניה הגדולה – הגיטרה.
בשנת 2003 עברו משרדי החברה לתל- אביב ובינואר 2006 – רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactive באמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושעTBWA. More Interactive נעשתה נציגתה בארץ של קבוצת TBWA בתחומי המדיה הדיגיטלית ושם החברה המשותפת השתנה ל TBWA DIGITAL. כיום TBWAD מדורגת בחמישיה הפותחת של משרדי האינטראקטיב עם מספר שיא של 60 עובדים.
TBWA DIGITAL מתמחה בתחומי השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית ומונה 6 יחידות עסקיות הפועלות בסינרגיה: פרסום באינטרנט, פיתוח ותחזוקת אתרים, שיווק במנועי חיפוש (SEM&SEO) , OnLine PR – תוכן גולשים וזירות שיחה באינטרנט, פרסום בסלולר ותוכן שיווקי במדיה הדיגיטלית. עם לקוחות החברה נמנים: ווינר,אפריקה ישראל, טרה,פלפל, הנקל סוד, דיסקונט למשכנתאות, אלטשולר שחם, תכלית דיסקונט, start, טויוטה, אקספון 018, מכבידנט, קואופ ירושלים,ויסוצקי, אלקטרה, אדידס ועוד.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"השנה עשינו שני צעדים משמעותיים: הצעד הראשון כולל את הקמת 2 היחידות החדשות בחברה – תוכן שיווקי באינטרנט ויחידת שיווק בסלולר, כחלק ממהלך כולל לפיתוח ומיצוב החברה – כחברת דיגיטל המתמחה בפתרון של 360 מעלות במדיה הדיגיטלית. כיום כוללת החברה 60 עובדים המחולקים ל- 6 יחידות מתמחות.
היחידות פועלות בסינרגיה משותפת לטובת המותג באמצעות מתווה של אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב אחיד.
המהלך השני היה עבור לקוח שלנו "פלפל"- קמפיין תוכן הגולשים שביצענו למותג "פלפל" עם הבלוגרית זרובבלה. מהלך שבו בלוגרית פופולארית בשם זרובבלה יצרה הפקת אופנה מחתרתית למותג "פלפל" בבלוג האישי שלה שגרר באזז אדיר שהגיע עד לכלי התקשורת הגדולים כגון : ידיעות אחרונות סוף שבוע וכתבות טלוויזיה באחד מערוצי הכבלים."
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"אנו עדים לתקופה שבה הצרכנים נמצאים תחת חשיפת יתר של ערוצי מידע ומסרים אינסופיים – ולכן קשה לבלוט.לדעתי השאלה היא לא מהו הכלי בו אנו משתמשים, אלא מהו הצורך ומהי המטרה. האתגר הוא לייצר רעיונות גדולים שמזמינים את הצרכן לחוות את המותג."
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
" ללא ספק, מהלך גיוס עובדים –"Quit", קמפיין ויראלי שנהגה על ידי תמר בורשטיין (פלנרית) וטל פורקוש (תקציבאית בתחום הonline pr). מדובר במהלך גיוס עובדים בו נשלחו שתי נציגות מטעמנו למשרדי האינטראקטיב המובילים עם מכתבי התפטרות מוכנים עבור עובדי החברות.
המהלך יצר buzz אדיר, יצר סקרנות ושיקף את החדשנות והנועזות של החברה.
המהלך מסמן באופן מובהק את השאיפה שלנו, כחברה – לעודד יוזמה, חדשנות וחיפוש מתמיד אחר פעילות יוצאת דופן."
קישור לפעילות: https://www.youtube.com/watch?v=ZD6Zq3Ediys
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"התרשמתי מאוד מהטיפול של מקאן דיגיטל במותג "בוקר שוק". זה לא רק יציאה חד פעמית- מדובר בעבודה עקבית למרחקים ארוכים– פרסום מעניין ובולט- שנוגע נכון בקהל, פעילות אינטראקטיבית עשירה באתר, משחקים, תוכן גולשים והכל מתנקז לדיאלוג חוויתי ומתמשך עם הצרכנים. בקיצור – דוגמא מצויינת למיתוג באמצעים דיגיטליים."
5. 30 שניות על…
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "ממנו למדתי לראות רחוק, לא לוותר ולנצח – אח, חבר ושותף – ירון מור."
• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "האודיסיאה של ג'ון סקאלי / ג'ון סקלי – סיפור על אנשים ורעיונות ששינו את העולם."
• עיתון/ מגזין מועדף: דה מרקרהארץ
• דף הבית שלך באינטרנט: i-google
• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "רביבה וסיליה ברמת השרון."
• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – "הונדה סיוויק 2007."
• מהו ג'וב חלומותיך? "מנכ"ל של קונצרן אינטראקטיב בינלאומי ובמקביל גיטריסט מצליח."
• חופשה חלומית: "לצאת לטיול בלי לתכנן לאן ולחזור רק אחרי שמיציתי."