אישיווק השבוע: ג'יימי הרננדורנה, מנהל השיווק של HeziBank

· שם החברה: HeziBank


· שנת הקמה: 1969


· מספר עובדים: 150



ג'יימי הרננדורנה גדל בתל אביב, בתחילת שנות העשרים שלו עבד בחברת Go In שהובילה אז את מהפכת ה'עיצוב נגיש' בישראל. בהמשך עבד ב'בית הפוטון' כמנהל אזורי – במקום זה עסק בניהול שלושה סניפים, קניינות מוצרים ישראלים ופיתוח מוצרים חדשים. מזה 14 שנים עובד בחברת HeziBank בתפקיד מנהל שיווק.



· היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ₪ לשנה



· ספקי שיווק: לירון תקשורת- המשרד עוסק ביחסי ציבור, דוברות, ניהול תוכן ורשתות חברתיות. סטודיו טאצ' שמספק שירותי עיצוב גרפי.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לקראת אירועי 'שבוע העיצוב במילאנו' אליהם נוהרים מרבית האדריכלים והמעצבים בישראל, יצרנו שת"פ מקורי עם קבוצת סיגלר, במסגרתו עיצבו עבור HeziBank קופסאות הפתעה ממותגות מלאות כל טוב ברוח תערוכת העיצוב הגדולה בעולם


Milan Travel Box. הקופסאות חולקו על המושבים לכל הנוסעים בטיסת הבוקר למילאנו, (הטיסה העיקרית והמבוקשת ביותר במשך התערוכה). למארז נבחרו פריטים חיוניים, מפנקים ומעוצבים לטיסה על טהרת ביזנס & פלז'ר.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
נטוורקינג הינה פעילות שיווקית הכרחית בעיני. אצלנו בחברה זה מתבטא באירועים מצומצמים (לא יותר מ 20 איש) שבמהלכם מתאפשרת היכרות מעמיקה, אישית ולא פורמלית עם אדריכלים ובעלי מקצוע. לאו דווקא בפן המקצועי, אלא באספקטים הקשורים לסגנון חיים. תפיסת העולם שלי כמנהל השיווק מתייחסת לעיצוב, אמנות, היסטוריה ותרבות כמכלול אחד שלם. זו הסיבה שהאירועים שאנחנו יוזמים קשורים לאמנות על רבדיה השונים, לקולינריה, מופעי מחול, סיורי העשרה וכל אלו נתפרים במיוחד עבורנו ולרוב משלבים יותר מדיסציפלינה אחת.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
לזכור להקשיב לאינטואיציה. כיוון שעולם השיווק מחפש להשפיע על בני אדם, אין חוק אחד שמתאים לכולם. אינטואיציה משולבת היכרות מוקדמת יכולה מאוד לעזור להתאים את הכלל היבש למקרה הספציפי.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אני מנצל הזדמנת זו לפרגן לחברה ישראלית דווקא, אבן קיסר שיצרה שיתוף פעולה מדהים עם
Wallpaper מגזין העיצוב המוביל בתחום העיצוב והאדריכלות. התרומה של פרויקט זה הולכת מעבר לפרסום העסקי של החברה עצמה, ולו השלכה ברמה לאומית של ישראל על מפת העיצוב העולמית.

5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חזי בנק הבוס שלי מזה 14 שנה, הוא לימד אותי למצוא בכל תהליך, את הגוונים של האפור על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. הסיטואציות המקצועיות משתנות, מפתיעות ולא חוזרות על עצמן, ולכן יש למצוא את הדרכים להשיג את המטרות בזו אחר זו תוך התמודדות שקולה, ומבלי להתפשר על האמת המקצועית.


· עבודה ראשונה? בחברת go in, הייתי בשנות העשרים שלי והמנהל שלי דאז לימד אותי משמעותה של עבודה.



· תכונה חשובה למנהל שיווק? יש הרבה תכונות חשובות: רוגע, תעוזה, שיקול דעת אבל התכונה הכי חשובה הינה חשיבה דינמית, הכוונה להצליח לשלב דברים שלא בהכרח משתייכים לאותו תחום או עולם מושגים וכך להפוך אותה למשהו חדש ושלם. יש לחשוב מהר ויצירתי. זו תוכנה חיונית בזירת השיווק.



· מקור ידע מקצועי שימושי? פייסבוק. מדובר במאגר מידע בלתי נדלה, שחושף בפנינו את הטבע האנושי, כמעט לרוב בהקשר של חוויות חיוביות, שנמדדות ב LIVE בכל רגע על ידי מאות ואלפי משתמשים. חכמת ההמונים מסייעת לאנשי השיווק להבין מהן החוויות אותן אנשים רוצים לצרוך. ואם משכילים ללמוד מהן, אפשר ליצור מוצרים שירותים חוויות שמשרתות את החברה.



· ברשתות החברתיות? פייסבוק, אינסטגרם


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? "פגישות עסקיות מתקיימות אצלי מסביב לשולחן העבודה. אין לי זמן לבתי קפה. רק לחשוב על חצי השעה לנסוע לשם ולחזור, בזבוז של שעה מיום העבודה שלי… וזה נראה לי לא הגיוני."


· מהו ג'וב חלומותיך? החלום- שיווק בתקציב לא מוגבל!!!!!!!


· חופשה חלומית: "חופשה מושלמת בעיני מתקיימת במקום בו טרם הייתי ובתנאי שהשוני בו, מחיי היומיום שלי, הוא הגדול ביותר. יעד שארצה לגלות בקרוב – קובה – הזדמנות לחוות את שנות החמישים, לפני שהסרת האמברגו האמריקאי משנה את פניה של המדינה שקפאה בזמן.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח