אישיווק השבוע: גלית שביט-אהרונוביץ, מנהלת שיווק, מלם תים

· שם החברה: קבוצת מלם תים


· שנת הקמה: 1972


· מספר עובדים: 3,400



גלית שביט-אהרונוביץ, בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולם השיווק והתקשורת. כיום, מנהלת את מערך השיווק של מלם תים, קבוצה שירותי IT המובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה. למלם תים הגעתי לפני כ- 4 שנים, על מנת להקים את מערך השיווק של תים (שבאותה עת מוזגה עם נטקום ואומנטיק) ובהמשך גם של מלם. לפני כן, שימשתי כמנכ"לית פורום הדירקטורים בישראל, עבדתי כיועצת בכירה בחברת ייעוץ בתחום של שיווק מפולח, הייתי תקציבאית בגיתם, עבדתי בטלוויזיה ועוד.


· נשואה לרמי ואמא לעילאי, עומר, עדי והדר.



· ספקי שיווק: מטבע הדברים אנו עובדים עם מנעד רחב של ספקים, שאותם אנו משתדלים לברור בפינצטה ולכן קצרה היריעה מלפרט אותם. ובכל זאת…


· לפני כשנתיים החל "הרומן" שלנו עם Leave a Mark, חברה המתמחה ב-Story Telling . אנו נעזרים בהם בפרויקטים מיוחדים, ואני חייבת להגיד שמעבר למקצוענות, וליכולת שלהם לדייק ולהדק את המסרים השיווקיים, תהליך העבודה עמם הנו מסע של גילוי ולמידה ומשום כך מדובר בתענוג צרוף.



באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


אני מניחה שכל מי שעובד בתחום השיווק, שותף לדעה שמדובר בעולם מרתק שבו יום אחד אינו דומה למשנהו. יחד עם זאת ובעיקר בעולמות B2B, מדובר בריצה למרחקים ארוכים, כאשר הדרך רצופה עליות ומורדות ואין שיא מוגדר אחד, כי אחרי הכל "מחר יפציע יום חדש" שיביא עמו אתגרים חדשים.



אם בכל זאת אני צריכה להצביע על מהלכים שיווקיים שאני גאה בהם, הרי אפשר לדבר על: מצגת חברה שבנינו ומייצרת זהות מיתוגית ברורה ודיבור בשפה אחת ולצד זה מציגה את הסיפור של החברה.


הדיגיטציה של כל המהלכים השיווקיים, אשר מאפשרת לנו למדוד אותם ולבצע התאמות תוך כדי תנועה ואירוע הלקוחות השנתי, שכבר הפך למסורת, ומאתגר אותנו לייצר חוויה שתעביר את העוצמה והרב גוניות של החברה. אפשר להתווכח "למי יש יותר גדול" אבל אין עוררין על כך שאנו מספקים ללקוחות את מגוון הפתרונות הרחב ביותר מקצה לקצה.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
להשיא ערך ללקוחות באופן שיגרום להם לבחור בנו בכל פעם מחדש ולמצב אותנו כ- Trusted Advisor שיודע לתפור את הפתרון האופטימאלי עבורם ללא תלות ביצרן מסוים.



טיפ למתחילים בעולם השיווק:
יש אמירה שבאופן מפתיע מיוחסת לדרווין ונראית לי נכונה מאוד לתחום השיווק: "זה לא החזק ביותר ששורד, גם לא האינטליגנטי ביותר. שורד הוא מי שיודע להתאים את עצמו לשינויים בצורה הטובה ביותר." בקיצור, להתעדכן, ללמוד כל הזמן ובהתאם לכך לעשות התאמות ושינויים.




פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


חברת מיקרוסופוט, שהנם שותפים עסקיים שלנו, עברה בשנים האחרונות מהפך בהובלת המנכ"ל סאטיה נאדלה, שהצליח להשתיל דנ"א חדש בארגון ולהוביל מהלך אסטרטגי ומיקוד בתחומי ליבה חדשניים כמחשוב ענן ובינה מלאכותית. דבר זה מלווה בחזון עסקי של הפיכת העולם למקום טוב יותר עבור כולנו.



במסגרת זו, בסופרבול האחרון הציגה מיקרוסופט פרסומת שונה ומרגשת לקונסולת Xbox המיועדת לגיימרים עם מוגבלויות פיזיות, תחת הסלוגן המנצח והמעצים את קבלת האחר: ”When everybody plays, we all win" (שווה צפייה: https://www.youtube.com/watch?v=ZnruLMAQjj4)



1. השאלון האישי:



איזו דמות השפיעה עליך? אין דמות אחת ספציפית אלא רצף של דמויות שנתקלתי בהן לאורך הדרך ומכל אחת ואחד מהם שאבתי השראה וליקטתי תובנה שאותה אני נוצרת הלאה.



עבודה ראשונה? תחקירנית וכתבת בערוץ 33 של רשות השידור.



תכונה חשובה למנהל שיווק? מאחר שתשוקה ויצירתיות הנם בבחינת Go without say, הרי שהייתי הולכת על נחישות ורגישות. מערך השיווק בארגון שותף בגיבוש האסטרטגיה, אבל הוא גם יחידת שירות שתפקידה לתמוך בתהליכי מכירה ולצייד את אנשי המכירות בכלים שיסייעו להם להשיג את היעדים שלהם. לכן נראה לי שהשילוב בין נחישות ורגישות הנו מתכון מנצח.



סרט מומלץ כמקור למידה: ראיתי לאחרונה את FYRE הדוקו שעלה בנטפליקס על שערוריית פסטיבלFYRE שהתגלה כהונאת ענק. מדובר בסרט מרתק, שמציג תמונת מראה אודות כוחן של הרשתות החברתיות והיכולת לייצר באמצעותן בזז, ללא שום קשר למציאות, ומצד שני את ההליכה של האנשים בעיניים עצומות אחרי יזם כריזמטי ושרלטן. לצד זה, יש גם משהו מנחם בצפייה בסרט, משום שהכישלון הקולוסאלי שלו, מכניס לפרופורציות את הפשלות הקטנות שלנו.



חופשה חלומית: הודו בשביל הנפש ויפן בשביל האסתטיקה והחדשנות.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח