· BRICKSTONE – Private Safe Services
· שנת הקמה:2014
· מספר עובדים:8
דביר אינדיג בן 37 נשוי + 4 בנים. גר שנים בתל אביב ועבר לאחרונה להגשים את החלום הבורגני של בית עם חצר באורנית. עורך דין בהכשרתו ומנכ"ל של מספר חברות נדל"ן וחברות אחרות. הקים פרויקטים למסחר ומגורים ברמת השרון ובירושלים. היה בעל זכיונות של רשתות מזון, כרשת סבארו ורשת קפנטו. כמו כן היה זכיין בהקמתה של חברת פרטנר עם 11 סניפים למגזר הדתי ברחבי ישראל.
· היקף תקציב שיווק הנוכחי של BRICKSTONE כ- 750 אלף ₪ לשנה.
· ספקי שיווק: חברת המיתוג פירמה מרמת החייל, וחברת יחסי הציבור וילדר. את רכישת המדיה והפרסום בפרינט עושה באופן עצמאי.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
העמדנו את עצמנו חזיתית מול מחירי השכרת הכספות בבנקים למרות שאנחנו יותר יקרים בכמה מאות שקלים לשכירות שנתית לתא בודד. כך עוררנו את השאלה מדוע אנחנו סבורים שאנחנו צריכים להיות יותר יקרים מהבנקים ואז יכלנו לפתוח בהסברים של הביטחון המוגבר(טכנולוגית ואנושית), שעות השרות הנרחבות לתוך הלילה, והביטוח המובנה של לויד'ס העולמית לכל לקוח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
משרד יחסי הציבור של צבי וילדר, על אף גודל המשרד, השרות שאני מקבל שם הוא אישי ומסביב לשעון, אני מרגיש שם כאילו אני הלקוח היחיד, על אף שהם מטפלים במאות גופים גדולים ממני במשק.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק:
תלכו על יתרון אחד בולט שיש לכם על גבי המתחרים, תמצתו אותו במשפט אחד קצר, בן לא יותר מחמש מילים, חזרו והבליטו אותו שוב ושוב.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך :
מלון יהודה בירושלים, פרסם בתקציב מוגבל למדי, שזוג שיזמין לילה בתאריך ה-29.2 (שנה מעוברת אזרחית) ויציג לאחר 9 חודשים הוכחה, כי הוא אכן התעבר באותו תאריך, הרך הנולד, יזכה לכל השמחות בחייו (ברית, בר מצווה, וחתונה) באותו המלון ועל חשבון המלון.
.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לא פגשתי אותו, ואינני יודע איך הוא נראה, אך קוראים לו ר' יצחק והוא אמר אמרה תמציתית(תלמוד הבבלי בבא מציעא דף מ"ב עמ' א') שאותה אני משתדל לקחת לכל פעולה בחיי העסקיים:" לעולם ישליש אדם את מעותיו: שליש בקרקע, שליש בפרקמטיא(מסחר), ושליש תחת ידו" .
· עבודה ראשונה? התמחות במשרד עורכי הדין שדות ושות' תחת עו"ד איתן שמואלי שלמדתי ממנו רבות.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לקלוע בדיוק למטרה. במדיה הנכונה לקהל הנכון עם המסר הנכון.
· מקור ידע מקצועי שימושי : כל ספריו של דן אריאלי, פרופסור אריאלי, נותן פתח מרתק להלך המחשבה (לעיתים הלא רציונאלי) של בני האדם, ונתן לי המון תובנות מעולות לגבי אופן השיווק שלי.
· קפה: בוקה ביהודה מכבי.
· ג'וב חלומותיך: להמשיך למנכ"ל את BRICKSTONE ישראל עד להגעה ליעד, של פריסה כלל ארצית של 10 סניפים.
· חופשה חלומית: קרוז של 11 יום מארגנטינה לאנטרקטיקה וחזרה. כולל טיסות והעברות זה סיפור של כמעט שלושה שבועות. בעזרת השם נמצא לזה זמן מתישהוא.