אישיווק השבוע: דלית הראל, סמנכ"ל שיווק בה. שטרן

שם איש השיווק ותפקיד: דלית הראל – סמנכ"ל שיווק
שם החברה:
ה.שטרן
שנת הקמה:
1945
מספר עובדים:
בכל רחבי העולם כ-3000, מתוכם בישראל כ-400



פרופיל קצר
דלית הראל, 43, נשואה+3, מכהנת כסמנכ"לית השיווק של ה.שטרן כ 10 שנים, מתוך 17 שנות עבודתה בחברה. במסגרת תפקידה אחראית על מערך השיווק הכולל קשרי לקוחות, פרסום, יח"צ מועדון לקוחות, אירועי השקה וכדומה. היא ממונה בין השאר גם על השיווק ברוסיה שם הקימה ה.שטרן ישראל 3 חנויות באזורים הנחשבים.

דלית הראל הנהיגה לראשונה השאלת תכשיטים לסלבריטאים, אירועים זוהרים ביערות הכרמל, השקות מיוחדות, שיתופי פעולה, תערוכות ועוד, והובילה את תזכורות "קנה מתנה" כלומר
WISH LIST המעניקה מגוון הצעות למתנות. בהכשרתה התמחתה בשיווק תיירות, עבדה במשרדי יח"צ ובטלוויזיה החינוכית, בתוכנית ערב חדש. סיימה בדרגת סגן בצה"ל. לדלית תואר בספרות צרפתית וחינוך מאונ' ת"א, קורסי שיווק, קואוצ'ינג ואוניברסיטת- ה.שטרן.



כבר 60 שנה – ה.שטרן, שיוסדה בריו דה זנרו, ברזיל, ב 1945 על ידי הנס שטרן , היא אחת מחמש חברות התכשיטים היוקרתיות ביותר בעולם, מעסיקה כ 3,000 איש החל מההנהלה היושבת בריו דה זנרו (ברזיל) ולמעלה מ- 200 חנויות ב- 14 מדינות, ב 60 ערים ברחבי העולם. בישראל מפעילה ה.שטרן רשת, המונה 36 סניפים ברחבי הארץ וממוצבת כמובילה את תחום תכשיטי היוקרה.




מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת הקולקציה החדשה "
NATUR" ביערות הכרמל בתחילת השנה, השקה שתיזכר כאחת היפות והמיוחדות והפקת מגזיןVOGUE הראשון בעברית שמתקיימת ממש בימים אלו. את המגזין הפקנו בשיתוף פעולה עם VOGUE העולמי ויש בו כתבות ייחודיות בנושאי אופנה ולייף סטייל, המעניק ללקוחות של ה.שטרן ניחוח חו"ל , ערך מוסף ותחושת מקצוענות.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
אירועים בחנויות כמו השקת קטלוג חדש ואירוע ה
Trunk show (החלפת תכשיט ישן בחדש והשנה לראשונה השקת הwatch exchange ) שאנו מקיימים כל שנה, את האירועים אנחנו מלווים בטלמרקטינג ודיוורים.


כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
מכיוון שאנחנו רשת עולמית, התוכנית השנתית נקבעת בברזיל לפחות כשנה שנתיים מראש, ומותאמת במיוחד לשוק הישראלי. תוכנית ההשקות לקולקציות החדשות, למסיבות העיתונאים ולאירועים בחנויות, נקבעת זמן רב מראש. ה.שטרן מקפידה מאוד על איכות ופרטים והתכנון קפדני וברמה בינלאומית.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


שיווק ומיתוג טבעות האירוסין של טיפאני, שהפכה כבר לCULT , מוצר נחשק בקרב נשים המסמל רומנטיקה וזוהר.




השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
רוברטו שטרן – נשיא ה.שטרן העולמית, שהוביל תפיסה עיצובית חדשנית וייחודית לשיתופי פעולה עם המעצבים הטובים בעולם כמו דיאן פון פירסטנברג, והאחים קמפנה.


ישראל קורט – מנכ"ל ה.שטרן ישראל

מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


"הלקוח כפרפר" – ג'ואן פאנג'ונאן וסוזן אודל.

עיתון/ מגזין מועדף


ווג, שמנת, ליידי גלובס

דף הבית שלך באינטרנט


Ynet

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


מסעדת דלאל

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


אלפא רומיאו 159

מהו ג'וב חלומותיך?


סמנכ"ל שיווק בחברת תעופה

חופשה חלומית:


שייט באמזונס בברזיל

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח