אישיווק השבוע: דן חן, סמנכ"ל – מנהל תחום הסלולר בתפוז אנשים

אישיווק השבוע: דן חן, סמנכ"ל – מנהל תחום הסלולר בתפוז



שם החברה: 'תפוז אנשים'


שנת הקמה: 1996


מספר עובדים: 100



פרופיל



דן חן (36) מנהל את חטיבת הסלולר של תפוז אנשים מזה כחמש שנים.


בתקופה זו הפך תחום הסלולר למנוע צמיחה של החברה וכיום הוא מייצר יותר מחמישים אחוז מהכנסותיה. במסגרת עבודתו בתפוז היה אחד מיזמי blogTV.com וגם זכה עבור היישום הסלולרי שלו בפרס שירות הוידאו הסלולרי הטוב בעולם במסגרת תחרות ה- 3GSM בברצלונה לפני כשנה ובפרס ה- trend leader בכנס ה- GMCA בקוריאה.



בנוסף, חן מרצה ברחבי העולם בנושאים של תוכן סלולרי ורק לפני כשבוע חזר מפסטיבל MIP שבקאן, שם כיהן כשופט בתחרות התוכן הסלולרי החשובה שהתקיימה במקום. לפני תפקידו בתפוז היה דן מנהל השיווק והפיתוח העסקי בטיפקום שירותים סלולריים ולפני כן שימש כמנהל הפיתוח העסקי של IOL. את דרכו באינטרנט החל בהקמת וייסוד הפורטל המשפטי הראשון באינטרנט.


לחן תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בכלכלה מאונ' תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מביה"ס רקאנטי לעסקים של אונ' תל אביב.



תפוז אנשים הנו אתר הקהילות הגדול והמוביל בישראל. בנוסף, החברה מפתחת ומספקת תכנים ויישומי תוכן סלולריים והיא אחת הספקיות הגדולות ביותר של תוכן לחברות הסלולר בישראל. תפוז אנשים השלימה בחודש מרץ 2006 הנפקה של מניותיה בבורסת תל-אביב.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"ברשותך אתייחס לפעילות הסלולר שעליה אני אחראי. השנה מיצבנו את עצמנו כבוטיק לתוכן סלולרי בכלל ואינטרנט סלולרי בפרט והתחלנו לעבוד עם גורמים מובילים בעולם התוכן כמו ערוץ הספורט והפורטל הערבי PANET שהוא הגדול בישראל. למעשה היום תפוז סלולר ממנפת את הידע והניסיון שלה במדיה הסלולרית (הן מבחינת התוכן וההבנה של המדיה והן מבחינה טכנולוגית) לטובת הרחבת הפעילות תוך שיתוף פעולה עם גורמים מובילים בעולם התוכן שמעוניינים להיכנס למדיה הסלולרית."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"באתרי האינטרנט הסלולרי שתפוז מפעילה גולשים מדי חודש כ- 300 אלף איש. רובם מגיעים דרך הפורטלים של המפעילים הסלולרים אולם הרבה מאד מגיעים לשם בעקבות פעילות קידום שאנו מבצעים בערוצים אחרים, בעיקר באינטרנט."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"שיתופי הפעולה עם ערוץ הספורט ופורטל PANET היו נקודות ציון חשובות ביותר בדרכה של פעילות הסלולר של תפוז ובהתפתחות לעבר כיוונים ושווקים נוספים. כמו כן החברה ביצעה מספר פעילויות נוספות חשובות ביותר שהייתי מעדיף לא לפרסם."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אני חושב שבתחום התוכן הסלולרי מי שביצעה מהלך יפה היא דפי זהב שהחדירה את שירות החיפוש שלהם בסלולר (2580). אני חושב שזה שירות ה- PULL היחיד שבאמת עובד.


חשוב לי בהקשר הזה לתת מילה טובה למפעילים הסלולריים בישראל. במסגרת העבודה שלי אני מסתובב הרבה בעולם ורואה מה קורה אצל מפעילים אחרים במערב אירופה, במזרח הרחוק ובמקומות אחרים ואני חייב לציין שמצב התוכן הסלולרי בארץ, ובעיקר בזכות הפעילות וההבנה של חטיבות התוכן של המפעילים הסלולריים, נמצא ברמה גבוהה ביותר ביחס למה שקורה בעולם. ישראל זוכה להערכה רבה בתחום התוכן הסלולרי בכל העולם."



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ארי גולד


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "בדרך כלל יוצא לי להתחיל לקרוא ספרי שיווק שבעיקר משווקים ומשבחים את מי שכתב אותם ולכן אני לא מסיים לקרוא אותם. ספר מקצועי שמאד אהבתי הואThe long tail של כריס אנדרסון. עכשיו אני קורא את הספר של יעקב בורק "האם שימפנזים חושבים על פרישה" ולמדתי ממנו כמה דברים מאד מעניינים שאני עכשיו מדקלם במפגשי חברה."


• עיתון/ מגזין מועדף: Horse and hounds


• דף הבית שלך באינטרנט: www.ok.co.il


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: Café roma, קאן. צרפת.


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? סיטרואן C4


• מהו ג'וב חלומותיך? "לכתוב ולביים סרט באורך מלא או לפחות להיות העורך המוסיקלי בסרט של טרנטינו."


• חופשה חלומית: "לטוס לקובה לשבועיים דרך פריז (עם עצירה ליומיים שלושה לצורך שחזור הצעת הנישואין לאשתי שלא קרתה שם) ולחזור דרך ניו יורק (עוד שלושה ימים)."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח