- שם החברה: מלון רמת רחל
- שנת הקמה: 1987
- מספר עובדים: 200
הלל פיין, עלה מדרום אפריקה בשנת 1976. את תחילת דרכו עשה באכסניית הנוער של הקיבוץ ובהמשך גם במכבסה. לאחר מכן הפך לאחראי על המתנדבים ומשם הגיע לעבוד בתיירות עד עצם היום הזה. אני נשוי לארלין 48 שנים, עם 5 ילדים ו 8 נכדים.
- היקף תקציב שיווק: 850,000 ₪
- ספקי שיווק: יחסי ציבור: מרום תקשורת, משרד הפרסום ועיצוב JELLYBEAN
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
שמנו דגש חזק בשני מישורים – האחד הוספת עולמות תוכן וחוויה המדגישים את הייחודית של רמת רחל כמלון הקיבוצי היחיד בתוך ירושלים – ופורטפוליו השירותים של המלון בכללם: קיום סיורי אריכאולוגיה וחקלאות בקיבוץ לצד השקת אתר חדש ופעילות בזירות האונליין בדגש על הרשתות החברתיות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בכל שנותיי כמנהל המכירות והשיווק של המלון, לצד אפיקיי השיווק שמתפתחים בכל שנה , אני מאמין כי הקשר האישי, הפרסונלי מול הסוכנים– הוא אמצעי שיווק חשוב מאין כמוהו והוא הבסיס. קשר זה, אחד אל אחד, יוצר מערכות יחסים של שנים – גם בתיירות הנכנסת וגם בתיירות הפנים ובסופו של דבר מניב גם תוצאות עסקיות.
לדוגמא: אני מקפיד להגיע לכל כנס/יריד – עם עניבה שעליה תמונת 8 נכדיי. זה משהו שתמיד "שובר את הקרח" וזכיר – ומהווה פתח לקשר אישי ועסקי כאחד.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הדבר החשוב בעולם השיווק הוא מסירות, התמדה ועקביות. זהו שוק משתנה, שכללי המשחק משתנים בו מיום ליום – חשוב לצד המקצועיות לשמור על יחסי אנוש חמים, על סבלנות ואורך רוח ובעיקר להיות עם אהבה אמיתית לתחום, למקצוע, לעבודה- כי בסופו של דבר זה מה שמהווה בסיס איתן לכל עבודת השיווק.
עוד טיפ קטן- דיוק. השעון אצלי כבר שנים- מקדים ברבע שעה. ככה אני מקפיד לא לאחר וזהו בעיניי סימן לכיבוד הזמן של הצד השני.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך ?
במסגרת 40 שנותיי כמשווק בעולם התיירות- נכחתי בהרבה ירידים וכנסים ברחבי העולם.
מהלך שיווקי אחד שהרשים אותי במיוחד הוא מינוף החקלאות הקיבוצית בכנסים/ירידים/מול סוכנים – דבר שגורם לגאווה ישראלית וקיבוצית במיטבה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מוישלה שמיר, המשווק המיתולוגי של עין גדי.
· עבודה ראשונה? טבח ועובד משק בית באכסניית הנוער של רמת רחל.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· מקור ידע מקצועי? Elma Wheller – ספר שמלמד איך למכור ולשווק "חוויה" ולא רק את המוצר עצמו.
· ברשתות החברתיות? לא משתמש
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: לובי מלון רמת רחל
· ג'וב חלומות? לשווק מלון בלאס וגאס
· חופשה חלומית: איי סיישל
קישור פרופיל פייסבוק: אין