אישיווק השבוע: זוהר בנזינו, מנהלת שיווק, WeShoes


· שם איש השיווק ותפקיד: זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של רשת Weshoes


· שם החברה: קולנוע חדש בע"מ, רשת Weshoes(Crocs&more)


· שנת הקמה: 1983


· מספר עובדים: 500



זוהר בנזינו, בת 30 מתל אביב, נשואה. בוגרת BA בתקשורת, התמחות בפרסום ושיווק ו- MBA במנהל עסקים, התמחות בייעוץ ארגוני. בעבר עבדה בסוכנות דוגמנות יולי במשך 4 שנים, בניהול דוגמנים תוך עבודה עם לקוחות האופנה הגדולים במשק ובניית אסטרטגיית עבודה עבור מיוצגי הסוכנות. לקולנוע חדש הגיע לפני כשלוש שנים בתור מנהלת רשתות חברתיות, ולאחר כשנה וחצי מונתה למנהלת השיווק בחברה.


מחלקת השיווק של קולנוע חדש מונה מעל 15 אנשים, ביניהם גרפיקאיות, צוות עיצוב, צוות מדיה חברתית, צוות ניהול קניונים (מעין משרד פרסום אין האוס) .


· היקף תקציב שיווק: היקף התקציב שלנו עומד על כ- 12 מיליון ₪ בשנה וכולל טלוויזיה, שילוט חוצות, עיצוב חנויות ונקודות מכירה, יח"צ ועוד.



· ספקי שיווק :
אנחנו מאוד מאמינים ביח"צ, אנחנו עובדים עם זאביק דרור במגזר הכללי , עם שרה פכטר במגזר החרדי ועם משרד משעור במגזר הערבי, חשוב לנו לפגוש בקהל שלנו בפעילויות רלוונטיות לכל פלח בשוק.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במאי האחרון (2017) מתגנו מחדש את רשת Crocs&more והפכנו את שמה ל- Weshoes. כחלק ממהלך שיווקי זה עלינו בקמפיין טלוויזיה נרחב, מיתגנו את כל הרשת מחדש (65 סניפים) כולל פרסום בקניונים, באון ליין, יח"צ ובכל במה תקשורתית חזקה.



המהלך המיתוגי הגיע בעקבות התרחבות הרשת, המותגים שאנחנו מייבאים בבלעדיות וצמיחתם בשוק. בעבר שיווקנו מונו ברנד- קרוקס, אך, במרוצת השנים התרחבנו וגדלנו, התחלנו לייבא עוד ועוד מותגים מצליחים מהעולם בבלעדיות (כגון: בלנסטון, דיזיגוואל, רוקט דוג ועוד) הצורך היה מתבקש לתת כבוד לכל המותגים תחת מעטפת אחת חזקה, מעין בית למותגים שישראלים אוהבים.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
יחסי ציבור ללא ספק מוכיחים את עצמם כאפקטיביים בעולם שלנו. אני מאוד מאמינה בעולם הדיגיטלי המתפתח ובקשר הישיר עם הצרכן , יכולות הטירגוט והפנייה הישירה לכל לקוח על פי צרכיו.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תהיו פתוחים במחשבה, אל תפחדו להעיז ולנסות דברים חדשים, אל תפחדו לטעות, כולנו בני אדם ולומדים מזה תוך כדי תנועה. עולם השיווק הוא דינאמי , חשוב להיות ערניים, לזהות הזדמנויות ולזנק עליהן במלוא המרץ.



4. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? עמוס הורוביץ (מנכ"ל ומייסד קולנוע חדש), יש כל כך הרבה מה ללמוד ממנו, בעיקר על דרך חיים מלאה בשליטה וידע ועם זאת, בשלווה גמורה שמעוררת הערצה.


· עבודה ראשונה? מלצרות


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ואמביציה, לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולהאמין במה שאתה עושה.


· מקור ידע מקצועי שימושי? לא רציונאלי ולא במקרה של פרופסור דן אריאלי


· ברשתות החברתיות? אינסטגרם


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : דלאל בנווה צדק


· ג'וב חלומות? להקים חברה של ייעוץ עסקי בתחום השיווק


· חופשה חלומית: ניו- יורק!

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח