· שם החברה: קרייזי ליין
· שנת הקמה: 1988
· מספר עובדים: כ- 550
חגית אציל כהן, אמא ל- 2 בת 39, נמרצת , גרה בשכונת כפר גנים פ"ת, בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת. עוסקת בתחום השיווק כבר למעלה מעשור, עם ניסיון רב בשיווק ופרסום בכל הבטיו, בדגש על עולמות הדיגיטל והשיווק ברשת. ב- 7 השנים האחרונות ביצעה ביופון, 013 נטוויז'ן מספר תפקידים בתחום המרקום והשיווק באינטרנט , זאת לאחר שעשתה את צעדיה הראשונים במשרדי בפרסום. כיום, מנהלת שיווק של רשת האופנה הגדולה קרייזי ליין ובמסגרת תפקידה אחראית על ניהול מערך המבצעים, מיתוג ואסטרטגיית הרשת ותחום האינטרנט שהולך ומתפתח בארגון.
היקף תקציב שיווק: כ 10 מיליון ₪
· ספקי שיווק: משרד הפרסום זרמון, משרד היח"צ זאביק דרור
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בימים אלו אנו משיקים את המהלך החדש שלנו Celebrate life בקמפיין רחב שצולם כולו ברומא באווירה בינלאומית אופנתית ושמחה במיוחד. מדובר בקמפיין המבטא יותר מכל חגיגה נשית עוצמתית ואופנתית שהרשת רוצה לשדר ודרך זה מציגה את האישה של קרייזי ליין. מאז ומתמיד הקהל שעמד לנגד קרייזי ליין היה 'נשים אמיתיות'. נשים שלמות עם עצמן, שאוהבות אופנה, שרוצות להרגיש טוב וחשוב להן להיראות במיטבן. אשה שמה את עצמה במרכז, גאה בהישגים שלה, מרשה לעצמה להתפנק ולהעז להיות מי שהיא.
בנוסף, וכדי להגיע לקהל יעד נוסף, הרחבנו את טווח המידות המתחילות ממידה 38, כתוצאה מתובנות וצורך שעלו מלקוחות הרשת.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
המדיה עליה לא אוכל לוותר היא על השיווק באינטרנט ובכלל בעולמות הדיגיטאליים. זו מדיה שבה היצירתיות והחדשנות לא נגמרת ובמיוחד ברשת הקמעונאית היא מתעצמת. כאן בקרייזי ליין יש לי אתגר לא קטן והוא להוביל ולפתח את התחום ואף לראות את לקוחותינו נהנות מעולם זה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
Be Crazy, לחשוב 5 צעדים קדימה, לשאול תמיד שאלות ולא לחשוש, להעיז ולא לפחד.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
פעילות שאהבתי מאוד השקת "MILKA" בישראל – "לא צריך לטוס לחו"ל בשביל MILKA". זהו מהלך שמשלב את כל האלמנטים חיבור מוצלח בין הלוקלי, והסושיאל. מעורר מאוד מעורבות ורגשות.מדובר במותג הנמכר בעיקר בחו"ל והם יצאו במהלך שהיה משולב בזיהוי ובחיבור שלו לחו"ל ולהשקתו בארץ בצורה מושלמת בעיני.
כחלק מהקמפיין העמידו מכונות במרחב הפיזי והיה נדרש מצד האנשים ליצור פוסט בפייסבוק באמצעות המכונה, כשהפוסט מתקשר ומציג אותם במקום אחר בעולם.
על כל מעורבות של הגולש בפייסבוק תיוג/לייק/קומנט אותו אחד ששיתף את מקומו בעולם קבל את השוקולד את המוצר עצמו ואת בהתאם לכמות השיתופים בפייסבוק, ובכך גם הוא קיבל את האפשרות לחלק לחברים שלו את המוצר.
המותג נגע בצרכן ,הכול נעשה מבחירה אישית, יצר ויראליות מאוד גדולה גם בעזרת המסר וגם בזכות קבלת המוצר עצמו. בכך יצרו גם מודעות למותג, מעורבות והתנסות עם המוצר הידוע והמוכר בחו"ל.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? האחיינית שלי שמרית, צעירה ממני אומנם בעשור אך היא הדוגמא שאין דבר העומד בפני הרצון . חדורת מטרה ולא תעצור על שתצליח ותשיג את מבוקשה ואוטוטו כבר הופכת להיות רופאה.
· עבודה ראשונה? צעד ראשון שנמשך כ 5 שנים במשרד פרסום "צרפתי שטרנשוס זמיר"
· תכונה חשובה למנהל שיווק? פוליטיקאי, יודע לתמרן, רואה וחושב בין כל הנקודות השיווקיות
· מקור ידע מקצועי שימושי? חברים למקצוע זה הכי טוב שיש , אתרים בינלאומיים בתחום השיווק והאינטרנט
· ברשתות החברתיות? פעילה ברשתות החברתיות , בעיקר בפייסבוק , אינסטגרם, לינקדאין ולמעט טוויטר שתפס פחות תאוצה בארץ. בעיני מאסט לכל איש שיווק בעידן הזה. (לפרופיל הפייסבוק של חגית אציל כהן)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? רביבה וסיליה
· חופשה חלומית: איי פיג'י