- שנת הקמה: 1991
- מספר עובדים: 700 עובדים
- פרופיל אישי קצר: עוסק בתיירות מגיל צעיר במספר תפקידי ניהול כמו: ניהול בתי מלון בצפון , בתל אביב ובירושלים , ב12 שנים האחרונות מנהל את מערך השיווק של פרימה מלונות , תחביבים : ספורט- טריאתלון וריצות , וריקודים .
- היקף תקציב שיווק כ 3 מיליון ₪
ספקי שיווק:פרסום – קבוצת ווילנאי , יחסי ציבור –Unik – פרסום אינטרנט – Social lead
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הטמעת קונספט יחודי למלון שנרכש בשנה שעברה במלון פרימה פארק כנ"ל לגבי קונספט מלון פרימה המלכים ואואזיס ים המלח .
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
לא הייתי מוותר על כלל הפעילות מול חברי מועדון – הסיבה לכך ביכולת התגובה המהירה של החברים לפעילות שאנו מבצעים מולם ובסה"כ התרומה של המועדון למלונות
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק (איזו וכיצד)
הטכנולוגיה האחרונה בה אנו עושים שימוש לאחרונה הנה Remarketing , באמצעות טכנולוגיה זו אנו מעודדים לקוחות שהזמינו דרך אתר הרשת לשתף את חבריהם ברכישה ולהמליץ בדרך זו על הרשת ובכך להגדיל את האפשרות שייהנו בהכנסה במידה ואחד מחבריהם נחשף להמלצה ורוכש באתר הרשת
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
פעילות מבורכת וכנראה גם תורמת- הנוכחות של חלק מרשתות המלונאות באתרי מלונאות (TRIPADVISER , BOOKING.COM וכ'. ע"י עידוד האורחים שלהם לכתוב ביקורות וטיפוח מערכת יחסים עם הלקוחות הקיימים והעתידיים
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? טום פיטרס. בעיקר בתחילת הדרך עזר לי מאוד במודלים הניהוליים. מלווה אותי בהרבה החלטות "שוטפות" ביום יום הניהולי.
· עבודה ראשונה? מנהל משמרת בקבלה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות פתוח לרעיונות שיוקיים חדשים ולא לפחד לנסות דברים חדשים.
· דף הבית שלך באינטרנט: www.prima.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: דובנוב 8. אוכל טעים, אוירה טובה והמון חניה
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? טויוטה קורולה פרימיום
· מהו ג'וב חלומותיך? לנהל מערך דומה או גדול יותר בחו"ל
· חופשה חלומית? הוואי – בזמן תחרות איש ברזל עולמית