- שם איש השיווק ותפקיד: חן פישמן, מנהל השיווק של רשת "אקסלנט D.M.O"
- שם החברה: excellent-dmo
- שנת הקמה:2009
- מספר עובדים: 80
פרופיל
חן פישמן (35), נשוי ומתגורר בגבעתיים, משמש כמנהל השיווק של רשת "אקסלנט D.M.O" , שהינה אחת מהרשתות הגדולות בישראל בתחום מחשבים, ציוד אלקטרוני ודיו למדפסות מקבוצת "DATASAFE". במסגרת תפקידו אחראי על הפעילות השיווקית והמכירות בלמעלה מ-27 סניפי הרשת. בעבר שימש כמנהל השיווק ומנהל מוצר בחברת Ron Light Digital יבואנית MIO בישראל. חן בעל תואר ראשון בשיווק ומדעי ההתנהגות , של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
רשת "אקסלנט D.M.O" בשיתוף ארגון "לתת" יצאו ביוזמה מיוחדת, וחילקו במהלך החג עשרות מדפסות ועשרות מסכי מחשב לנזקקים ולמוסדות חינוך בשווי כולל של כ-90,000 ₪ .המדפסות הינן במסגרת מבצע בו הציעו ללקוחות להגיע עם מדפסת ישנה או מסך ישן לאחד מ-27 סניפי "אקסלנט D.M.O" ברחבי הארץ ולקנות מדפסת/מסך חדשים במחיר מוזל במקום הישן.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
קטלוג (אינסרט) בהפצה ארצית בעיתון זה הדרך הטובה ביותר להציג את כל המגוון מצד אחד ומצד שני לאפשר ללקוח בחירה מרובה כנהוג בעולם המחשוב היום. הקטלוג גם מאפשר ללקוחות לקבל את כל המידע הטכני לא הם זקוקים להחליט.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
אנו מנהלים פגישה שיווקית כל שבוע בהשתתפות המנכ"ל ,אנשי רכש ולוגיסטיקה מבצעים ניתוח על מוצרים ש"זזים" ומבצעים שעבדו או לא, בשל הפעילות האינטנסיבית .תקציב שיווק נקבע אחת לחודש ברמת דיון מטה יחד עם המנכ"ל
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
באג מחשבים –בזכות המיצוב שלהם ולמרות שהמחירים גבוהים הם נתפסים כמקום איכותי לקנות בו
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
עומר ניר הוד הבעלים של DATASAFE
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
לא קורה ספרי שיווק מאמין באינטואיציה
· עיתון/ מגזין מועדף
גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט
FACEBOOK
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאטי בגבעתיים
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
שברולט אבאו
· מהו ג'וב חלומותיך?
סמנכ"ל שיווק בחברה גדולה
· חופשה חלומית:
לפאבים של לונדון והודו כדי להירגע