- שם החברה: let's face it שיווק באינטרנט ומדיה חברתית
- שנת הקמה: 2009
- מספר עובדים: 2
- פרופיל אישי: אישה, אמא, בת, אחות, בעלת עסק ופעילה חברתית. מתגוררת בנהריה מול הים ומפעילה גם דף פייסבוק עם צילומי שקיעות ומוסיקה כתחביב. לאחר שנים רבות כשכירה בארגונים שונים בתחומי שיווק, פוליטיקה מקומית וכתיבה, עלה לי בי הצורך להקים מיזם עצמאי בו אוכל לרכז את כל כישוריי ותחביביי ולקיים את הסינרגיה הדרושה בין עולם האינטרנט, התוכן והכתיבה האהובים עלי ובעיקר בין המרחב הוירטואלי, לעולמם של אנשים וכך הקמתי את העסק שלי.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? כניסה לעולם ההרצאות וההדרכות ומתוך מטרה לא רק לבצע את עבודתי בפועל אלא גם להעביר את הידע הלאה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? ניוזלטר עסקי קבוע – בו למעשה עובר הידע, המאמרים, העדכונים והדיווחים לכל רשימת התפוצה שלנו על בסיס קבוע והם גם אלה שלמעשה הופכים להיות "סוכנים שיווקיים" של העסק ומעבירים את זה הלאה…
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – תמיד אבל תמיד כשמנהלים פעילות, נוכחות ושיווק ברשתות החברתיות, יש לדבר בשפה אנושית, לנהל דיאלוג/שיח עם קהל בגובה העיניים ולהביא את הפן האנושי! אנשים מחפשים את הדבר האמיתי ולא שינסו למכור להם כל הזמן ובלי שום ערך.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – מוזי אניג'ד – הוא מתחרה שלי והוא גם חבר, גם אדם טוב לב, גם מצחיק והכי חשוב בנאדם!
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מארי סמית' – קוראת את הבלוג שלה ואת הדף שלה בעקביות
· עבודה ראשונה? ימי הולדת לילדים בגיל 16
· תכונה חשובה למנהל שיווק? מיקוד ופתיחות לבני אדם
· דף הבית שלך באינטרנט: פייסבוק
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה דובנוב תל אביב
· מהו הרכב בו את נוהגת? רכבת ישראל (והם חייבים להשתפר!)
· מהו ג'וב חלומותיך? להיות זבוב על הקיר בצוות האסטרטגיה השיווקית של פייסבוק
· חופשה חלומית: להיסגר בבית לשבוע בלי אף מכשיר חשמלי, ו/או סלולרי.