אישיווק השבוע: טל אלכסנדרוביץ – שגב, סמנכ"לית מחוייבות עסקים ותקשורת (שיווק) בארגון 'אמון הציבור'

אישיווק השבוע: טל אלכסנדרוביץ – שגב, סמנכ"לית מחוייבות עסקים ותקשורת (שיווק) בארגון 'אמון הציבור'



• שם החברה: אמון הציבור (מלכ"ר)


• שנת הקמה: 2006


• מספר עובדים: 28



פרופיל



טל אלכסנדרוביץ מכהנת כסמנכ"לית מחויבות עסקים של ארגון אמון הציבור מאז הקמתו, ומהווה חלק משמעותו בהפיכתו לגורם משמעותי בשוק הישראלי. המחלקה בראשותה עוסקת במיתוג הארגון וכן בגיוס עסקים למחויבות לעמידה בכללי אמון הציבור וקבלת תו אמון הציבור. למרות שלארגון עוד לא מלאו שנתיים הוא הצליח לתפוס מקום מרכזי, מקצועי ודומיננטי בסדר היום הכלכלי צרכני של ישראל. תו אמון הציבור הפך למותג מוביל לסימון איכות צרכנית של עסקים. הארגון מצליח – מדי יום – לרתום עסקים לפעול במסגרת כללים צרכניים נוקשים לטובת לקוחותיהם ובכך מקבל העסק יתרון שיווקי ויוצר בידול. בנוסף, נערכת לעסק בקרה יסודית שנועדה לאתר ולבחון את הממשק הצרכני של העסק ולהבטיח כי הוא עומד בסטדנרטים הגבוהים ביותר. בקרה זו מונעת תקלות ובעיות צרכניות עבור העסק ומבטיחה לצרכניו קניה בטוחה ואיכותית.



לפני עבודתה באמון הציבור עבדה אלכסנדרוביץ'-שגב כיועצת תקשורת מובילה בתחום המדיני – פוליטי בין היתר במשרד המדע, התרבות והספורט, ההסתדרות ומשרד העבודה והרווחה, בכנסת וביחידת דובר צה"ל. אלכסנדרוביץ'-שגב גרה בעין חמד, נשואה לאיתן והיא אמא לשתי בנות – נעם ומאיה. היא בעלת תואר שני מהאוניברסיטה העברית והתברכה השנה בהישג משמעותי נוסף לא מבוטל בהשתתפותה בצליחת הכנרת.



ארגון אמון הציבור הוא ארגון מידע צרכני הפועל לקידום התרבות הצרכנית בישראל. אותו הקימה ומנהלת גלית אבישי. הארגון פועל בשיטת הארגון האמריקאי ה – BBB מקל וגזר בתחום הצרכני. הארגון פועל במספר מישורים, הוא קובע כללים צרכניים באמצעות מנגנון מקצועי, נותן אפשרות לעסקים להתחייב לכללים אלה ולהיות מבוקרים באופן שוטף. בנוסף מפעיל הארגון מוקד תלונות המקבל ומטפל בתלונות צרכנים נגד כלל העסקים והגופים בישראל. מחלקת הבקרה של הארגון מרכזת, מתוך המידע המצטבר במוקד התלונות, בעיות צרכניות ורגוליטריות ומטפלת בהם מול גופי הרגולציה בישראל.


תו אמון הציבור ניתן לעסקים הגונים המתחייבים לפעול ע"פ כללי אמון הציבור, עוברים תהליך של בקרה והטמעה בארגון ועומדים בבקרה שוטפת של הארגון. העסקים מקבלים יתרון שיווקי והצרכנים מקבלים בטחון צרכני וכתובת לפנות אליה במקרה של בעיה.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"זה ישמע אולי מוזר, אבל הצעד השיווקי החשוב ביותר שלנו נמצא דווקא בעסקים אותם אנחנו לא מוכנים לקבל. הערך והכוח של תו אמון הציבור טמון בזה שהוא תו אמיתי הניתן אך ורק לעסקים ראויים שעמדו בתקופת מועמדות ובתהליך בקרה. לכן מדי יום עסקים שפונים אלינו נדחים אם בשל חוסר ותק לקיומם וחוסר מידע שלנו לגביהם ואם בשל רקורד צרכני בעייתי שנצבר בארגון.


חשוב לציין שגם בגיוס האקטיבי, זה שנעשה מצידנו, אנו מקפידים לפנות לעסקים שאותרו על ידנו כמי שיתרונם היחסי ואופיים תואמים את דרישות הארגון בתחום הצרכני. בפניה ממוקדת מוצגים היתרונות של עסק לקחת על עצמו מחוייבות צרכנית – האחד – יצירת בידול ויתרון שיווקי. השני – בקרה פנימית שסוקרת את הממשק של העסק עם צרכניו כדי למנוע טעויות ותקלות וכמובן כדי לשמור על העסק בחזית השירות והאמינות."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?


"בניית המותג אמון הציבור נעשית בעיקר דרך פעילותו המשתקפת באמצעי התקשורת ומבוססת על תחקירים ומידע הניתן ע"י הארגון. הארגון לא משקיע שקל בפרסום קנוי אבל מופיע לפחות פעם ביום בעמודי החדשות, הכלכלה ובטלוויזיה.


מחלקת מחוייבות עסקים פועלת בצורה ממוקדת מול עסקים שאותרו כהולמים לסטנדרטים הנוקשים שלנו. כיום, הפעילות מבוססת לא מעט על טיפול בעסקים הפונים מיוזמתם אל הארגון במטרה להצטרף למחוייבות."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"ייזום ניוזלטר של הארגון. הניוזלטר מופץ ליותר מ – 40 אלף צרכנים החברים בארגון וכולל מידע אקטואלי בתחום הצרכני וכן מידע לגבי חברות שלקחו על עצמן מחוייבות לפעול על פי כללי אמון הציבור. הניוזלטר מופץ מדי חודש וכולל שאלונים ומקום נרחב לפידבק של הצרכנים.


מדובר באמצעי קשר בלתי אמצעי שמחזק את מהות אמון הציבור כארגון מידע – קבלת מידע והפצתו בצורה מדוייקת ומושכלת לצרכנים."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אין גורמים מקבילים, אמון הציבור הוא גורם יחיד בתחום פעילותו."


5. 30 שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אל גור. מי שידע לקחת הפסד פוליטי, שיכל לשבור כל אדם, והצליח לפתח חזון במקביל ליכולת עשיה וליצור יש מאין."



• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "לא מאמינה במדריכים מסוג זה. קביעת חזון, יעדים והרבה עבודה קשה."


• עיתון/ מגזין מועדף – "כל העיתונים וכל יום."


• דף הבית שלך באינטרנט – "וינט, קפה דה-מרקר."


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "מה שבאזור."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פז'ו."


• מהו ג'וב חלומותיך? "עוד לא הומצא אבל יש בו הרבה אתגר, הרבה עניין, אנשים מעולים ולא פחות חשוב הרבה זמן ללכת כל יום לשחות ולהיות עם המשפחה."


• חופשה חלומית: "ניו זילנד."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח