אישיווק השבוע: יואב גולדברג, מנהל שיווק ופרסום ברשת קפה גרג

שם איש השיווק ותפקיד: יואב גולדברג, מנהל שיווק ופרסום


שם החברה: קפה גרג


שנת הקמה: 1994


מספר עובדים: 1500


יואב גולדברג, ( 31) , נשוי+ 1, משמש בתפקיד מנהל שיווק ופרסום ברשת קפה גרג מזה כחצי שנה. בעשור האחרון שימש בתפקידים מגוונים ברשת, כשאת דרכו החל כברמן בסניף קפה גרג בחיפה, בהמשך הפך לשותף בשני סניפים , ובתפקידו האחרון מנהל הדרכה ארצי. יואב הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת חיפה.

קפה גרג נוסד ב 1994 וכיום מונה כ- 50 סניפים בכל רחבי הארץ. הקונספט המוביל אותו מאז ומתמיד, הינו שירותיות יחס אישי, חם ובייתי ושאיפה תמידית למצוינות וחדשנות בקפה.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
תהליך של
מיתוג מחדש שכלל שינוי לוגו, רענון העיצוב בסניפים והכנסת עמדות מכירה של מוצרי גרג. בעיצוב הסניפים החדשים הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות מהארץ ומחו"ל. מראה הסניפים הוא חדשני, רענן ושונה ורמת העיצוב גבוהה, אלו יוצרים יחדיו חוויה קסומה ואווירה חמה ביתית וידידותית .



כחלק מתהליך מיתוג מחדש ובמטרה לתת מענה לביקוש הולך וגובר של לקוחותינו, הוצבו בכל הסניפים החדשים עמדות מכירה קמעונאיות של מוצרי גרג לשימוש ביתי. עד סוף שנת 2010 יוצבו עמדות המכירה בכל סניפי הרשת. מעתה יוכלו לקוחות קפה גרג הנאמנים להנות מקפה גרג האיכותי גם בסלון ביתם וגם כחלק מאירוח.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
הפעילות השיווקית החשובה ביותר היא יח"צ על כל גווניו כולל השיטה הישנה של המלצות מפה לאוזן . יחסי הציבור תורמים להעלאת המודעות למותג וחשיפתו בקרב קהלי יעד והשנה בעקבות השינוי שעברה הרשת אנו משקיעים יותר בפעילות זו.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
התכנון השיווקי מתחשב בהתרחבות הפריסה הארצית של הסניפים ובהתאם לזאת גם נגזרת עוגת התקציב , כשהמטרה תמיד היא לגעת בקהל יעד גדול יותר ויותר תוך שמירה על ערכי המותג והאיכויות הבלתי מתפשרות שלו.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
אני חייב לציין לשבח את "מק קפה מקדונלדס" . מקדונלדס פונים לנישה חדשה עבורם : בתי קפה שימוקמו בצמוד לסניפי הרשת. הפעילות השיווקית שלהם עד כה אינטנסיבית מאוד ותורמת לניראות גבוהה הן בשלטי הכוונה, פרסום בטלוויזיה ויחסי ציבור , המלווים את המהלך. אני שולח להם ברכת הצלחה.



השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מי שהיו שותפיי בתחילת דרכי והיום בעלי רשת גרג כולה, יאיר מלכה וגלעד אלמוג


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
לא בטוח שזה ספר שיווק, אבל "תורת המשחקים"


· עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט:
ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה גרג


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מזדה


· מהו ג'וב חלומותיך?
בזמני הפנוי אני גולש קייט, אז משהו שקשור בים ומכניס הרבה כסף. לא נראה לי שכבר המציאו את הג'וב הזה. יש מתנדבים?


· חופשה חלומית:
עם אשתי, שוב, בכל מקום שיש בו ים. וגם מרכז קניות שלא ישעמם לה…

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח