אישיווק השבוע: יואב סוכרי, מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי"


  • שם איש השיווק ותפקיד: יואב סוכרי, מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי"
  • שם החברה: זמן אמיתי – בית הספר לברמנים ותרבות השתייה.
  • שנת הקמה: 1989
  • מספר עובדים: 50

    רקע:

    יואב סוכרי, בן 46 ואב לשתי בנות, הינו מייסד ומנכ"ל "זמן אמיתי". במהלך תפקידו הוביל סוכרי את הפיכתו של "זמן אמיתי" לביה"ס המוביל לברמנים בארץ, המכשיר מדי שנה אלפי ברמנים. עם השנים הרחיב סוכרי את תחומי זמן אמיתי וכיום החברה מציעה קורסים וסדנאות בנושאים שונים דוגמת WAITERS– קורס סומלייה יוקרתי בשיתוף יקבי רמת הגולן וכן מפעילה מחלקת השמה לברמנים.

    פרופיל:
    "זמן אמיתי" הינו בית הספר המוביל והראשון בארץ לתחומי הברמנים ותרבות השתייה. לבית הספר 9 סניפים ברחבי הארץ, מועדון לקוחות רחב, מחלקת השמה, מחלקת סדנאות אלכוהול לקהל העיסקי והפרטי ובית ספר נוסף (בית ספר לימון ) הנמצא בבעלותו.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

לאחר שנים של הובלת השוק והכשרת עשרות אלפי ברמנים, החלטנו להרחיב את קהל היעד של "זמן אמיתי" באמצעות פיתוח מחלקת סדנאות האלכוהול. מחלקת הסדנאות פונה לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים המעוניינים להרחיב את אופקיהם, קהל השונה מקהל הליבה של בית הספר (צעירים ומשוחררים טריים מהצבא).




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

מאחר וקהל היעד המרכזי של "זמן אמיתי" הוא צעירים ששואבים מידע בעיקר מהרשת, לא אוכל לוותר על פירסום באינטרנט, שהוא כיום מקור גיוס הלקוחות הגדול שלנו.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
    האסטרטגיה השיווקית של "זמן אמיתי" נגזרת מתוכנית רב שנתית שאנו בונים בהתאם לאירועים המתוכננים במהלך השנה, תוך התייחסות לנקודות זמן חשובות עבורנו כמו תערוכות בתחום האלכוהול, תחרויות בינלאומיות ומחזורי שחרור מצה"ל. האחרון משפיע ישירות על כמות הנרשמים החדשים ל"זמן אמיתי" ולכן חשוב לנו להיערך טרם מחזורי השחרור הגדולים. מדי שנה, במהלך חודש אוקטובר אנו מתכננים את תוכנית השיווק השנתית ותקציב השנה הבאה. התקציב ברור ומוגדר מראש, אבל בתוכו ישנו טווח המאפשר גמישות תקציבית לתוכניות לא צפויות ואירועים חריגים.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    המילים הטובות שלי על המיתחרים הן בעיקר מקצועיות.יש רמה מקצועית גבוהה ברוב בתי הספר, בייחוד ב
    bartender, שהוא בית ספר שגם מכבד את המיקצוע וגם את המיתחרים.


    השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ההשפעות עלי הן אינטלקטואליות ולא מקצועיות. הסיבה לכך היא כי בספרות אתה מוצא את כל התשובות בחיים, כולל התשובות המוסריות, המקצועיות, ואפילו השיווקיות. הדמות שהשפיע עלי יותר מכל היא אחי, הסופר יוסי סוכרי, שיש לו יכולת נדירה לזקק את התשובה לה אתה זקוק בכל רגע נתון, בין אם היא שאלה מוסרית, מקצועית עיסקית או חברתית.



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אני לא קורא ספרי שיווק, רק ספרות יפה ולכן אני יודע מי הזיז את הגבינה שלי, ואבא של מי עשיר.


· עיתון/ מגזין מועדף:
הארץ, גלובס.


· דף הבית שלך באינטרנט:
הארץ.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
מנטה ריי


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
הונדה ס. אר. וי.


· מהו ג'וב חלומותיך?
המילה ג'וב אינה מתאימה לי.אני חולם חי ועובד בהתאם לאישיות שלי ולא בג'וב כלשהוא.


· חופשה חלומית:
ג'מייקה. זה היה ב- 1993 ועד היום אני נזכר בזה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח