יוסי שני – מנהל שיווק YouPhone
- שנת הקמה: 2012
- מספר עובדים: 30
- פרופיל אישי: בן 35, נשוי + 2 ילדים. גר בהרצליה. תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה. לפני המעבר ל YouPhone עבד כמנהל תחום שיווק מועדונים ומגזרים בלאומי קארד, ולפני כן במגוון תפקידים בחברת סלקום ובתפקיד האחרון עבד כמנהל שיווק לקוחות פרטיים.
ספקי שיווק: פרסום ויחסי ציבור: Smg שטרית מדיה גרופ, בניית אתר אינטרנט: YKM
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הצלחה בהשקת מותג חדש בשוק הסלולר בתקופה מאתגרת עם כניסתן של מספר חברות לענף. בניית מותג מוביל עם בידול בהצעת הערך, הטמעה בשפה השיווקית ובתרגומה במגע היומיומי עם הלקוחות תוך חיבור סינרגטי לרשתות מגה ולדור אלון.
המותג שלנו מגיע מתפיסה קמעונאית שונה המשולבת עם ענף הסלולר ונבנה מתוך עוצמתה של קבוצת אלון. התפיסה המשולבת מתבטאת בפלטפורמות של רצפות המכירה ומועדון לקוחות You. אנו מציעים מוצרי סלולר (מסלולים, מכשירים ושירות תיקונים) זולים ואטרקטיביים לכל הלקוחות, כאשר חברי You הרוכשים ברשתות מגה, אלוניות או מתדלקים בדור אלון יכולים לשלם פחות, או אפילו לא לשלם כלל על הסלולר.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לתפיסתי, ככל שפועלים בסנכרון של כמה שיותר ערוצי פרסום שמתכתבים אחד עם השני זה עושה את העבודה. מהלך שיווקי מוצלח הינו מהלך שאינו פועל במדיה אחת, אלא נשען, ככל הניתן על 360 מעלות. כלומר, המהלך מתורגם לכל נקודות המגע עם הלקוחות בדגש על חיבור נכון בין פרסום ATL קלאסי, דיגיטל לצד פעילויות BTL ברצפות המכירה בקבוצה.
לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: בהשקת מותג חדש או מהלך חדש, חשוב לחזור למקורות ולעבוד בצורה מסודרת בהגדרת הצעת הערך: מוצר – הגדרה מדויקת להצעת הערך, מחיר – קביעת מחיר ומיצובו בהתאם לערכי המותג בשוק הרלוונטי , פרסום – הגדרת ערוצי הפרסום התומכים במותג, קביעת המסרים ומתדולוגית הפרסום לתקופה הרלוונטית וערוצי הפצה – מקסום ערוצי ההפצה בהם באים במגע יומיומי עם הלקוחות ותרגומם למכירות אפקטיביות ושביעות רצון הלקוחות.
חשוב לציין כי יחסי ציבור הם כלי המעטפת לכלל המהלכים השיווקיים ובתהליך של השקת מוצר חדש ברצפה קמעונאית יש לו חשיבות במודעות לאמת המוצרית ושל המותג.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין דמות אחת, מכל מנהלי, עובדי ועמיתי למדתי.
· עבודה ראשונה? נציג שירות לקוחות במוקד הטכני בסלקום.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות ויצירתיות לצד יכולת התמקדות גם בפרטים הקטנים.
· דף הבית שלך באינטרנט: YouPhone.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בונו במתחם אלונית ביקום
· מהו הרכב בו אתה נוהגת? מזדה 5
· מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בג'וב החלומות כרגע – המקום בו יש אתגר, הצלחה וסיפוק בתהליך של בניית מותג מוביל אחרי הרפורמה בשוק הסלולר.
· חופשה חלומית: חופשה משפחתית עם הילדים וחברים בתאילנד, פשוט גן עדן.