אישיווק השבוע: יוסי שני – מנהל שיווק YouPhone


יוסי שני – מנהל שיווק YouPhone





  • שנת הקמה: 2012
  • מספר עובדים: 30
  • פרופיל אישי: בן 35, נשוי + 2 ילדים. גר בהרצליה. תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה. לפני המעבר ל YouPhone עבד כמנהל תחום שיווק מועדונים ומגזרים בלאומי קארד, ולפני כן במגוון תפקידים בחברת סלקום ובתפקיד האחרון עבד כמנהל שיווק לקוחות פרטיים.


ספקי שיווק: פרסום ויחסי ציבור: Smg שטרית מדיה גרופ, בניית אתר אינטרנט: YKM



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הצלחה בהשקת מותג חדש בשוק הסלולר בתקופה מאתגרת עם כניסתן של מספר חברות לענף. בניית מותג מוביל עם בידול בהצעת הערך, הטמעה בשפה השיווקית ובתרגומה במגע היומיומי עם הלקוחות תוך חיבור סינרגטי לרשתות מגה ולדור אלון.


המותג שלנו מגיע מתפיסה קמעונאית שונה המשולבת עם ענף הסלולר ונבנה מתוך עוצמתה של קבוצת אלון. התפיסה המשולבת מתבטאת בפלטפורמות של רצפות המכירה ומועדון לקוחות You. אנו מציעים מוצרי סלולר (מסלולים, מכשירים ושירות תיקונים) זולים ואטרקטיביים לכל הלקוחות, כאשר חברי You הרוכשים ברשתות מגה, אלוניות או מתדלקים בדור אלון יכולים לשלם פחות, או אפילו לא לשלם כלל על הסלולר.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לתפיסתי, ככל שפועלים בסנכרון של כמה שיותר ערוצי פרסום שמתכתבים אחד עם השני זה עושה את העבודה. מהלך שיווקי מוצלח הינו מהלך שאינו פועל במדיה אחת, אלא נשען, ככל הניתן על 360 מעלות. כלומר, המהלך מתורגם לכל נקודות המגע עם הלקוחות בדגש על חיבור נכון בין פרסום ATL קלאסי, דיגיטל לצד פעילויות BTL ברצפות המכירה בקבוצה.




לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: בהשקת מותג חדש או מהלך חדש, חשוב לחזור למקורות ולעבוד בצורה מסודרת בהגדרת הצעת הערך: מוצר – הגדרה מדויקת להצעת הערך, מחיר – קביעת מחיר ומיצובו בהתאם לערכי המותג בשוק הרלוונטי , פרסום – הגדרת ערוצי הפרסום התומכים במותג, קביעת המסרים ומתדולוגית הפרסום לתקופה הרלוונטית וערוצי הפצה – מקסום ערוצי ההפצה בהם באים במגע יומיומי עם הלקוחות ותרגומם למכירות אפקטיביות ושביעות רצון הלקוחות.


חשוב לציין כי יחסי ציבור הם כלי המעטפת לכלל המהלכים השיווקיים ובתהליך של השקת מוצר חדש ברצפה קמעונאית יש לו חשיבות במודעות לאמת המוצרית ושל המותג.




השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין דמות אחת, מכל מנהלי, עובדי ועמיתי למדתי.


· עבודה ראשונה? נציג שירות לקוחות במוקד הטכני בסלקום.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות ויצירתיות לצד יכולת התמקדות גם בפרטים הקטנים.


· דף הבית שלך באינטרנט: YouPhone.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בונו במתחם אלונית ביקום


· מהו הרכב בו אתה נוהגת? מזדה 5


· מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בג'וב החלומות כרגע – המקום בו יש אתגר, הצלחה וסיפוק בתהליך של בניית מותג מוביל אחרי הרפורמה בשוק הסלולר.


· חופשה חלומית: חופשה משפחתית עם הילדים וחברים בתאילנד, פשוט גן עדן.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח