אישיווק השבוע: יותם הרוש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק, רובהולד


· שם החברה: ROBOHOLD


· שנת הקמה: 2014


· מספר עובדים: 6



יותם הרוש, גדל ברמת-השרון כרגע מתגורר בתל אביב, חובב טניס, כדורגל, וכל סוגי המוזיקה. ניהל קייטרינג בוטיק, עבד בתפקידי מכירות בענף הביטוח וניהל מכירות בחברת השקעות פרטית.



· היקף תקציב שיווק : 150,000 ש"ח



· ספקי שיווק: משרד יח"צ נטע הר-לב, משרד פרסום אביעוז קריספין, עיצוב גרפי ומיתוג אבי עוז.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


שת"פים שיווקיים יחד עם הלקוחות מול המשתמשים. משום שאנחנו מגייסים לקוחות וגם משתמשים חשוב מאוד לחבר את שניהם. שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו הכרחי על-מנת לשמח את המשתמשים ומועיל לכולם.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? שת"פים עם לקוחות מול משתמשים, יחסי ציבור



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


עבדו לפי סכמת עבודה ותיעדוף מסודרים – למחלקת השיווק תפקידים ופעולות מגוונים וככל שתהיו יעילים יותר תגיעו ליותר תוצאות. יחד עם זאת – הישארו יצירתיים ועם אהבה למה שאתם עושים



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


קמפיין שיפור השירות של חברת HOT – משולב מדיות, עתיר השקעה,אמיץ וכן מול הלקוחות



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? הגר פורת – מסעדנית ובשלנית גאונה, שנפש האדם תמיד נמצאת מול כל מה שהיא עושה, למדתי ממנה המון


· עבודה ראשונה? מלצרות


· תכונה חשובה למנהל שיווק? וורסטיליות, חייב לתת מענה למגוון תחומים בשיווק


· ברשתות החברתיות? פייסבוק, אינסטגרם,לינקדאין


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מנטה ריי מול הים!


· ג'וב חלומות? הקמת/ניהול מוסד/ארגון להכוונה וייעוץ של בני נוער וחיילים


· חופשה חלומית: בטן גב ופינוקים במקסיקו



קישור פרופיל פייסבוק:


https://www.facebook.com/yotamhrsh?fref=ts


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח