- שם החברה: מכבי תנועה עולמית
- שנת הקמה: 1895
- מספר עובדים: 50
- פרופיל אישי: נשואה +2 גרה בקיבוץ מגל – מעל 16 שנה במגוון תפקידי שיווק שונים בחברות הגדולות בארץ – שטראוס, דנשר, הד ארצי ועוד..
- היקף תקציב שיווק: 3500000 ש"ח
- ספקי שיווק: יחצ – ג'י גרופ, פרסום באומן בר וניו מדיה 23
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שינוי תדמית למכביה 2013 – הקמפיין מיועד לשנות את התדמית ולהפוך את המכביה לאירוע ספורט צעיר, בינלאומי , מגניב שמחבר חברה צעירים יהודים מהארץ לספורטאים שמגיעים מכל העולם .
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא אוכל לוותר על הניו מדיה – כי היא הפלטפורמה השיווקית היחידה שיכולה למעשה לחבר בין אנשים – והיא אינטראקטיבית.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? המרחב האינטרנטי – הניו מדיה מאפשר לי לראשונה לייצר חיבור בין אנשים (שזאת בעצם המשימה האמיתית של המכביה – לחבר בין העולם לישראל ברגע, להעביר מסרים ולקבל פידבקים במקביל.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: אין כזה אירוע בארץ ובעולם – מי שעוסק בתחומים מקבילים הם תגלית ומסע – שעושים עבודה מצויינת ומחזקים את הזיקה לישראל ועושים עבודה תדמיתית טובה.
השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סט גודין
· עבודה ראשונה? ניהול מותג EAהד ארצי מולטימדיה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להכניס חשיבה יצירתית לתהליך עבודה מסודר
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.lidorconsultants.com
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מלון כפר המכביה (לובי)
· מהו הרכב בו את נוהגת? שברולט
· מהו ג'וב חלומותיך? ניהול אסטרטגיה שיווקית בחברה בינלאומית
· חופשה חלומית: חודש באי טרופי מפנק…