· שם הארגון: ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל
· שנת הקמה: 2016
· מספר עובדים: 3
כרמל ברן, בן 30, גר בתל אביב. מנהל שיווק דיגיטלי מזה 5 שנים, שימש כמנהל תחום דיגיטל במגוון רחב של תפקידים הן בצד לקוח והן בצד משרד פרסום / סוכנות דיגיטל.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשית בשנה האחרונה?
המהלך הבולט של השנה הוא ללא ספק הקמת קבוצת הווטסאפ הסגורה שלנו. הערך שניתן למנהלים החברים בקבוצה הוא פשוט אדיר. כל צורך שעולה שם מקבל מענה מהיר ואיכותי כמו שלא ניתן באף מקום אחר.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא אוכל לוותר על נטוורקינג. מנוע קריטי לטעמי לכל עסק, חברה או ארגון על מנת לשרוד את השוק, מינוף והשגת יתרון תחרותי ובולטות.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
בהמשך לשאלה הקודמת, תשקיעו בנטוורקינג! תהיו נחמדים ואדיבים לכל מי שאתם באים איתו במגע בדרך שאתם עושים כלפי מעלה, ולעולם לעולם אל תשכחו ותזניחו את הערכים שלכם
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אהבתי מאוד בזמנו את קמפיין הווטסאפ של טבע נאות, היה מורכב מסרטוני חידות של מטייל בארץ שכל פעם היית צריך לנחש איפה הוא מטייל כרגע ולזכות בפרסים. זה היה מרענן ומאוד כיפי להשתתף גם אם לא זכית בסוף.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי.
· עבודה ראשונה? משרד פרסום בחיפה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חיבור השיווק לביזנס, וכמובן יד על הדופק בכל רגע.
· מקור ידע מקצועי שימושי: אני אפרגן כאן לארגון מנהלי הדיגיטל בישראל בתור מקור הידע המקצועי הכי שימושי שיש כיום, ידע מצטבר של 300 מנהלי דיגיטל המובילים בישראל.
· ברשתות החברתיות? פייסבוק ולינקדאין בעיקר, אבל יש גם טוויטר ואינסתוש כמובן
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מממ… כל מקום שה-Wifi חזק ומהיר ויש מלא שקעי חשמל להטענה
· מהו ג'וב חלומותיך? בלי להישמע קלישאתי, אבל להיות מייסד ומנכ"ל ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל לעוד שנים רבות
· חופשה חלומית: קריביים / מלדיביים