אישיווק השבוע: לימור רזניק, מנהלת מרקום, בזק און ליין


· שם החברה: בזק און ליין


· שנת הקמה: 2001


· מספר עובדים: כ-2000



לימור רזניק, בת 34, בעלת תואר בתקשורת חזותית ו- 8 שנות ניסיון בעולמות השיווק והפרסום. לפני כן שימשה בתפקידי ניהול במשרדי פרסום ומיתוג, כאשר את דרכה המקצועית התחילה כמעצבת גרפית במחלקת הפרסום של ישראכרט. הייתה שותפה למגוון מהלכים וקמפיינים של המותגים הגדולים במשק, כגון: קוקה קולה, שטראוס, רכבת ישראל, מגה, גלובוס גרופ ועוד.



· ספקי שיווק: מיתוג – אייל לינור ודוד חליבה / עיצוב – יוחנן קפלניקוב /יח"צ – אייטם מדיה



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חיזוק תדמית ומובילות בתחום החדשנות. עולמות ה –
B2C מורכבים ממוצרים מורכבים וסבוכים ואתגרי השיווק והמכירות חשובים ביותר. המהלכים שמתבצעים מול חברות אנטרפרייז הם שונים ממהלכים מול לקוחות קצה, הם מאוד פרסונליים וכירורגים. השנה התמקדנו בחיזוק הקשר עם הלקוחות באמצעות העשרת ההון האנושי ורכישת מערכות טכנולוגיות מובילות בתחום (שעוד לא קיימות בארץ). אנשי הקשר שלנו מול הלקוח הפכו ל – trusted advisors – הם בשטח, מקשיבים ללקוח ומספקים לו פתרונות מתקדמים ויעילים בתחומים נוספים, מלבד תחום התמחותנו.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? כנסים. המגע הישיר עם הלקוח. לשבת בדוכן כל יום (כשהוא מעוצב מדהים כמובן) ולשמוע את הבעיות האמיתיות של הלקוח. לדעת שבאמצעות טכנולוגיה ומשאבים נכונים אנחנו יכולים לפתור זאת עבורו, להזניק תהליכים ארוכי טווח ובעצם להתחיל מערכת יחסים ארוכה ומשגשגת יחדיו – זה הסיפוק הגדול ביותר.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
מינגלינג והכרות עם התחום. השוק דינמי וקטן – אין לדעת היכן יהיה בעוד כמה שנים ולכן חשוב לשמור על קשרים טובים ולחזות לאן הרוחות מנשבות.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


קמפיין הצבעים של טמבור. כיום לקוח הקצה מוצף במסרים, כל החברות מנסות להראות לו שהן הכי חדשניות, הכי אישיות, הכי טובות עבורו… אבל רק מעטים מצליחים להמחיש את המסר שלהם בצורה ויזואלית כ"כ נכונה – הן רציונלית והן אמוציונלית. פתאום הבנו שלמרות כל ההבדלים בינינו, כולנו מחברים את הצבעים האדומים לאהבה, את הצבעים הירוקים לצה"ל וכולנו מצליחים להשלים את הביטויים ולמעשה להתחבר אחד לשני, ללא מילים – רק עם צבע. זה פשוט מקסים בעיניי.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
זכיתי במנהלים מדהימים מתחילת הקריירה המקצועית שלי ועד היום. מי שפתחו לי את הדלת הם משה לבנת ואילה תדהר בישראכרט, אשר נתנו לי את השיעור שבאף אקדמיה לא נתנו לי. גם בהמשך הדרך בורכתי במנהלים מדהימים, כמו אתי גנון ברספקט ואבי אטיאס בבזק און ליין, שידעו איך מצד אחד לתת דרור ליצירתיות ומצד שני במה למשימתיות ותקתקנות.



· עבודה ראשונה? ברמנית בלונדון



· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות בנאדם. אני יודעת שזה בנאלי ואני יודעת שהכי מתבקש להגיד כריזמה, אמביציה, כשרון… והכל נכון, אבל בסופו של דבר אנחנו בעסק של אנשים. שיווק ופרסום זה המון פסיכולוגיה ומי שיש לו אינטואיציות נכונות ואינטליגנציה רגשית אמיתית יצליח בתחום.



· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצות ייעודיות בפייסבוק וכל הזמן קורסים והכשרות, לשימור ערנות וידע.



· ברשתות החברתיות? לינקדאין (לפרופיל של לימור רזניק)



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אספרסו בר



· ג'וב חלומות? החלום שלי הוא לשלב את האהבה שלי לאירוח עם האהבה שלי לאוכל ואלכוהול ולהקים מקום ייחודי, שבאים אליו לאכול, לשתות, לישון ובעיקר להיות מוקפים בחברים ובכיף אמיתי.



· חופשה חלומית: כזו שלא מסתיימת לעולם.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח