אישיווק השבוע: לירן אלקולומברי, סמנכ"ל שיווק, קמחי תאורה


שם חברה: קמחי תאורה


תקציב שיווק: 1.2 מליון ש"ח לשנת 2017


ספקי שיווק: יפעת יחסי ציבור, WEB3D – פייסבוק, אינסטגרם וקידומים.



לירן אלקולומברי, נשוי לדנה, אבא ליהלי ושיר. בן 34, מזה עשור עובד בקמחי תאורה. חי ונושם את ענף התאורה מהיבטיו השונים – מסחרי, עיצובי ושיווקי. לפני כן עבד בפרטנר כאיש מכירות שטח. אוהב לבלות עם המשפחה בטיולים בחיק הטבע ובארוחות עם המשפחה המורחבת. חובב כדורסל ואוהד מושבע של מכבי תל אביב.




· מהו המהלך השיווקי שאתה גאה בו במיוחד?


הקמפיין הפרסומי של סוף 2016. כל בניית התוכן השיווקי בקמפיין הייתה מלאכת מחשבת היות והתקציב השיווקי של 2016 (השנה בה נכנסתי לתפקיד) היה מצומצם מאוד והאתגר היה לא קטן. בסופו של דבר , עמיתתי – לילך קדמי , אחראית תקשורת שיווקית בקמחי תאורה – ואני, לא רק שעמדנו ביעדי הקמפיין ( עברנו אותם בהרבה) אלה שכפועל יוצא רקמנו קשרים חדשים עם אדריכלים ומעצבי פנים רבים שלא היו חלק ממשפחת קמחי בעבר .כמו כן חשפנו את המותג שלנו לקהל יעד חדש שחשש בעבר מלהגיע אלינו מסיבות כאלה ואחרות. הנגשת המותג שלנו לקהל זה מהווה ערך מוסף עצום מבחינתי .



· על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


ללא ספק – מדיה דיגיטלית. לעניות דעתי מדובר על האפיק החשוב ביותר כיום במערך השיווקי של כל חברה – גדולה כקטנה.



· טיפ למתחילים בעולם השיווק?


לחקור כל הזמן. ולא רק את המתחרים שלך, אלה לקבץ מידע מכל מקום שרק אפשר. בעולם השיווק אין מתודה קבועה בה כולם הולכים. זה המקום לפתוח את הראש ולהבריק !



· פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


מלבד הדיגיטל, אם יש פעילות שיווקית נוספת שאני מאוד מתחבר אליה זוהי דרך השיווק האקטיבית. כל פעם שאני נמצא באזור סחר כלשהו בארץ ובעולם ואני רואה את אנשי המכירות/סוחרים/אנשי השיווק מוציאים את הפעילות שלהם מחוץ לכותלי המשרד/חנות/אולמות התצוגה שלהם אל הרחוב ומגיעים אל האנשים במקום שהאנשים יגיעו אליהם, אני פשוט נהנה מחדש.



שאלון אישי:


· איזו דמות השפיעה עליך: בנג'י זינגר – מנכ"ל WE WORK ISRAEL. כאשר זינגר הביא לנו את WE WORK ,אשר בבעלות אדם נוימן , הוא ידע שטרם נראה דבר כזה בארץ. ולכן האתגר השיווקי היה גדול. לא זאת בלבד שהוא לימד את החברות בישראל לעבוד בחללי עבודה משותפים, הוא גם עשה את זה בצורה כל כך טובה עד אשר מקומות אלו החלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם.



איש שיווק מומלץ שעבדת איתו: באחת ההשתלמויות שעברתי בעבר יצא לי לעבור סדנת שיווק ומכירות אצל אומן שיווק שאת שמו איני זוכר (מדובר על למעלה מעשור אחורה). אני זוכר שפשוט הוקסמתי מכל משפט שיצא לו מהפה ואני יכול לומר שיש לו חלק גדול בעיצוב האישיות ודרך החשיבה שלי כמנהל שיווק.



מוסד השכלה: מכללת רמת גן – האוניברסיטה הפתוחה



עבודה ראשונה: כל חיי עבדתי, עוד מאז היותי בן 12. אבל העבודה הראשונה שלי בתחום המכירות הייתה בחברת KENNEDY CENTER CORP. אשר ממוקמת באזור הסחר החופשי של פנמה (מרכז אמריקה). היה מאוד מאתגר היות ולא דיברתי את השפה אבל בסופו של דבר אני יכול לומר שלמדתי המון מהתקופה הזו.



תכונה חשובה למנהל שיווק: יצירתיות



בית קפה מסעדה לפגישות עסקיות: קפה זליק בגבעתיים .מקום מגניב עם אווירה צעירה ותוססת. אני אוהב מקומות שאינם "רשמיים" .



מהו ג'וב חלומותיך? היריעה קצרה מלהכיל. בכל יום אני חולם על פסגה אחרת לכבוש. מזל שאני עוד צעיר אחרת לא הייתי יכול להספיק הכל.



חופשה חלומית ? עם אשתי וילדיי בחופשת בטן גב באזור טרופי כלשהו. עם הלחץ היומיומי שאנחנו שרויים בו אין סוג חופשה אחרת מבחינתי.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח