אישיווק השבוע: מטליה סיון. מנהלת שיווק, בארכה


  • שנת הקמה: 1984
  • מספר עובדים: 110
  • פרופיל אישי: מטליה היא יהודייה מהמגזר הדתי, שעובדת מזה שנים ארוכות במפעל שבו עובדים גברים ונשים, יהודים וערבים, חילוניים ודתיים. דבר שאינו מובן מאליו.
  • היקף תקציב שיווק : 7 מליון ש"ח



  • ספקי שיווק:

משרד הפרסום – ריספקט


משרד עיצוב : עדליי פרטנרס.


יח"צ : שטרן אריאלי





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? השקת חטיפי חלבה. קטגוריית חלבה ש"בארכה" היתה רק עם מוצרי חלבה משפחתית. ולהשיק בשנה האחרונה 4 טעמים שונים של חטיפי חלבה בבודדים ובמאגדת.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? פעילות ממוקדת מגזרים. לדוגמא פעילות לדיאטניות. כמנהלת שיווק של מוצר בריאותי אני חייבת תקשורת ישירה ופתוחה מול ציבור הדיאטניות.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: לקיים סינכרון מתמיד בין כל הגורמים הרלוונטיים : משרד פרסום, יח"צ, מכירות ושרשרת אספקה.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: הפרסומות של פיטנס – זה מרגיש נפלא לשמור על הגזרה עם ענת הראל. מדוייק.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? צביה ודוביד פוגל. הבוסים הראשונים שלי בעולם הפרסום.


· עבודה ראשונה? עוזרת תקציבאית – פרסום פוגל לוין 2.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? חלוקת קשב


· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.baracke.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארומה , בית בסר, רמת גן.


· מהו הרכב בו את נוהגת? מזדה 5


· מהו ג'וב חלומותיך? מנהלת שיווק שוקולד LINDT


· חופשה חלומית: אירופה הקלאסית עם המשפחה.




אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג