- שנת הקמה: 1984
- מספר עובדים: 110
- פרופיל אישי: מטליה היא יהודייה מהמגזר הדתי, שעובדת מזה שנים ארוכות במפעל שבו עובדים גברים ונשים, יהודים וערבים, חילוניים ודתיים. דבר שאינו מובן מאליו.
- היקף תקציב שיווק : 7 מליון ש"ח
- ספקי שיווק:
משרד הפרסום – ריספקט
משרד עיצוב : עדליי פרטנרס.
יח"צ : שטרן אריאלי
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? השקת חטיפי חלבה. קטגוריית חלבה ש"בארכה" היתה רק עם מוצרי חלבה משפחתית. ולהשיק בשנה האחרונה 4 טעמים שונים של חטיפי חלבה בבודדים ובמאגדת.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? פעילות ממוקדת מגזרים. לדוגמא פעילות לדיאטניות. כמנהלת שיווק של מוצר בריאותי אני חייבת תקשורת ישירה ופתוחה מול ציבור הדיאטניות.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים: לקיים סינכרון מתמיד בין כל הגורמים הרלוונטיים : משרד פרסום, יח"צ, מכירות ושרשרת אספקה.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: הפרסומות של פיטנס – זה מרגיש נפלא לשמור על הגזרה עם ענת הראל. מדוייק.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? צביה ודוביד פוגל. הבוסים הראשונים שלי בעולם הפרסום.
· עבודה ראשונה? עוזרת תקציבאית – פרסום פוגל לוין 2.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חלוקת קשב
· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.baracke.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארומה , בית בסר, רמת גן.
· מהו הרכב בו את נוהגת? מזדה 5
· מהו ג'וב חלומותיך? מנהלת שיווק שוקולד LINDT
· חופשה חלומית: אירופה הקלאסית עם המשפחה.