· שם איש השיווק ותפקיד: מיקי חן סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי
· שם החברה: כלבושרד בע"מ
· שנת הקמה:1974
· מספר עובדים:15
מיקי חן, בן 39 נשוי + 3, מפקד גדוד בדרגת סא"ל במילואים, נמצא בתפקיד בחברה, המשווקת את מוצריה בכ-700 נק' מכירה ברחבי הארץ, כ- 7 שנים. לפני כן שימש כמנהל מכירות בכיר בחטיבה העסקית של חברת פלאפון – אוהב אנשים.
· היקף תקציב שיווק: מאות אלפי שקלים
· ספקי שיווק: צבי וילדר יח"צ
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
לפני מספר חודשים השקנו 2 קטגוריות של מוצרים חדשים לאחר איתור המצוקות והצרכים של קהלי היעד והדגשת הפתרון המיוחד
המוצר הראשון – סופר קלין גואש – הגואש היחיד בעולם שיורד לגמרי בכביסה רגילה. הקטגוריה השניה שנקראת BABY MAPED, ליין שלם של מוצרים מיוחדים ובטוחים המיועדים לפעוטות מגיל שנה, לאחר ביצוע סקר שוק מעמיק.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לעולם לא אוותר על המפגש אחד על אחד מול הלקוח , לזה לא יהיה תחליף , שם לומדים הכי הרבה על הצרכים האמתיים והרי שיווק בבסיס עוסק במתן פתרונות לצרכים של הלקוחות.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אף פעם לא לקחת את הלקוח כמובן מאליו , לא צריך לנחש מה הלקוח רוצה אפשר פשוט לשאול ותמיד יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.
חשוב להגדיר באופן מדויק מי קהל היעד , אך חשוב באותה מידה ואף יותר להגדיר על מי אתה מוותר כדי לא לבזבז סתם משאבים ולהתמקד במי שצריך – כאן הקושי הגדול משום שכולנו רוצים לתפוס את כולם וזה אף פעם לא נכון.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מאוד מתרשם מההיסטריה סביב הספינר שכבר כשבועיים משגע את המדינה
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל מלמדי השכלתי
· עבודה ראשונה? עוזר לאבא למכור בבסטות בשוק של לוד
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חשיבה מחוץ לקופסא , אינטליגנציה רגשית ונחישות
· מקור ידע מקצועי שימושי ? לא רציונלי ולא במקרה של פרפ' דן אריאלי
· ברשתות החברתיות? פייסבוק
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: יש לי לקוחות בכל רחבי הארץ כל פעם מקום אחר
· ג'וב חלומות? להמשיך לפתח ולהתפתח בחברת כלבושרד
· חופשה חלומית: החופשה המשפחתית האחרונה הייתה באורלנדו ובאיי קפטיבה וסניבל, היה חלום