אישיווק השבוע: מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביו פט


  • שם החברה: ביו פט (מותגים עיקריים: בונזו, לה קט, נוטרו, ריבוס ועוד)
  • שנת הקמה: 1972
  • מספר עובדים: 70
  • פרופיל אישי קצר: משמשת סמנכ"ל השיווק בחברה מזה כשנתיים, לפני כן שימשה כמנהלת תחום בכירה בשיווק מטרנה. עבדה במשרדי פרסום מובילים כפלנרית בכירה.



  • היקף תקציב שיווק 5 מיליון ש"ח



  • ספקי שיווק: יחסי ציבור – יפה אפרתי, עיצוב מוצרים – בלנד איט, מחקרים – סאפיו (גלי הירשנזון), פרסום – חברון זלצמן שביט




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מיצוב מחדש למותג בונזו תחת המסר: בונזו – בדיוק מה שהכלב שלך צריך. זיהינו כי מצד אחד יש טרנד הומניזציה לפיו בעלי הכלבים שואפים לתת לכלביהם את המזון הטוב ביותר ומצד שני קיימת התפיסה הצרכנית הנוכחית לפיה קיימת רגישות גבוהה למחיר ורצון לחסוך בהוצאות. הקמפיין ענה על תובנה זו בכך שכאשר בוחרים לקנות בונזו בוחרים במוצר איכותי ומזין עבור הכלב, שהוא פעמים רבות אחד מבני הבית, וזאת ללא תשלום פרמיה גבוהה למוצר מזון יומיומי. לאחר 10 שנים ללא פרסום ATL יצאנו בקמפיין, שהיווה מהלך שובר שוויון בקטגוריה בה עיקר הפעילות השיווקית מתמקדת במבצעי סחר שאינם משנים באופן משמעותי את מפת התחרות ואת נתחי השוק של המתחרים. הקמפיין כלל פרסום בטלוויזיה, מיתוג נקודות המכירה, פעילות באינטרנט וברשתות החברתיות, השקת מארזים מוגדלים ומהלך מקיף של שיווק פנים ארגוני. התוצאות לא אחרו לבוא: עלייה נאה במכירות, עליה בערכים התדמיתיים של המותג והפיכת כל עובד בחברה לשגריר אמיתי של בונזו.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע? לא אוכל לוותר על מערך המכירות ועל המבצעים בנקודת המכירה. שוק מזון בעלי החיים הוא שוק מאוד תחרותי ומגוון – השוני בין חנויות המחמד גדול ועל כן קיימת משמעות גדולה לפעילות מכירתית אפקטיבית ומותאמת לקוח.




  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעת ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט – תהליך המיתוג חידד את ההבנה שכדי להגיע למצויינות עיצובית יש להציב מגבלות ברורות ולתת בריף מדוייק וזאת לצד תובנות אמיתיות שיאפשרו למשרד העיצוב לפרוח ולהביא את הפתרון האופטימלי.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שריל סנדברג – סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, המוכוונות למטרה והיכולת להיות מנהיגה בסביבת עבודה גברית ומאתגרת תוך שמירה על הנשיות והרגש


· עבודה ראשונה? דוג-סיטר, סוקרת במכון מחקר ומלצרית בו זמנית


· תכונה חשובה למנהל שיווק? רתימת המשאבים היצירתיים להגדלת השורה התחתונה


· דף הבית שלך באינטרנט: אתר the marker


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: גוז' ודניאל, בני ציון


· רכב? טיוטה לאנד קרוזר


· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל גוגל


· חופשה חלומית: התנדבות בשמורה להצלת פילים בנפאל

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח