אישיווק השבוע: מירי שטרופר, מנכ"לית MSM


  • שם החברה: MSM פתרונות שיווק והפקת ארועים עסקיים
  • שנת הקמה: 1998
  • מספר עובדים: 5

מירי שטורפר חיה ונושמת את עולם השיווק, על כל נגזרותיו, מזה 15 שנים. בשנת 1998 הקימה את MSM (Marketing Solution Management ) ומאז היא משמשת כמנהלת שיווק במגוון חברות הייטק וטכנולוגיה, בינהן:one1, Wind River או תומכת שיווקית בגופים נוספים כדוגמת: ליבי טכנולוגיות, McAfee, ועוד. MSM מציעה ללקוחותיה שירותי ניהול השיווק במודלים שונים, ובהיקף משתנה, על פי צורכי הלקוח, החל מהשמת מנהלת שיווק שתיתן מענה מלא לכל הצרכים השיווקיים של החברה, באופן רציף ושוטף, לכל אורך השנה, ועד להתקשרויות סביב הפקת ארועים עסקיים. בשני המקרים, MSM מלווה את לקוחותיה משלב התכנון והבניה של התוכנית השיווקית ועד הביצוע בפועל, כולל: תכנון אסטרטגי, ניהול תקציב, מיתוג, הפקת ארועים עסקיים, גיוס חסויות, ניהול וביצוע קמפיינים פרסומיים, שיווק ישיר ועוד.



לקוחות MSM נהנים מרמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, תשומת לב אישית וכל זה בעלות משתלמת בהשוואה להעסקת מנהלת שיווק Inhouse.



· היקף תקציבי השיווק ? עשרות אלפי דולרים לרבעון.



ספקי שיווק (משרד פרסום, מיתוג, עיצוב תעשייתי, יח"צ וכל מי שעושה עבודה טובה):


בתחום יחסי הציבור – חברת אולמדיה, בתחום העיצוב הגראפי – מירב רון – סטודיו אייקון.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשו לקוחותיך בשנה האחרונה?

אם אקח לדוגמא את ווינד ריבר, אין לי ספק כי השקת האסטרטגייה החדשה והמקיפה תחת השם The New Wind River צפויה לתת לחברה דחיפה משמעותית. אם בעבר החברה עסקה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות הפעלה זמן אמת הרי שכיום היא עוסקת בפיתוח של פתרונות מגוונים, ומספקת ללקוחותיה Life Cycle Solution מקיף ומלא. בין פתרונותיה החדשים ופורצי הדרך: Intelligent Network Platform, Intelligent Device Platform, Open Virtualization Profile ועוד.


בעידן של ביג-דאטה והתפוצצות מידע, פתרונות אלה נותנים מענה לצמיחה העצומה בתעבורת הנתונים, ולצורך במהירות ובקצבים שרק הולכים וגוברים. פתרונות זמן אמת של ווינד ריבר אף משמשים כפלטפורמה לפיתוח מוצרים חכמים בעידן של Internet of Things. התמה המלווה את החברה מזה 30 שנה – להקדים את רצונות הלקוחות – מאפשרת לה לשמור על מעמד של מובילה טכנולוגית.





  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? אני מאמינה מאוד בשיווק ממוקד וישיר על פי פילוח ומיפוי מדוקדק של קהל היעד, תוך יצירת דיאלוג מתמיד עם לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. בעידן של רשתות חברתיות, אין ספק כי השיווק האישי, הישיר והממוקד מקבל משנה תוקף ! על מנת לקיים דיאלוג פורה אנו נעזרים בדיוור ישיר מחד, בניצול פלטפורמות חברתיות וכמובן באירועים המהווים עדיין פלטפורמה מצויינת, הן להעברת מסרים עתירי ידע והן לחיבור אנושי. בעיני אלו הפלטפורמות היעילות ביותר להעברת מסרים רחבים ומקצועיים וליצירת בסיס משותף של שיתוף ידע, בין השותפים, הלקוחות והמומחים השונים שלנו.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?

מערכת Saber המנהלת את דפוסי הצריכה של כל לקוח ומשמשת גם כמערכת למעקב אחרי לידים, משלב יצירתם ועד שלב מימושם על ידי הלקוח . בנוסף אנו נעזרים במערכת Inwise להפקת ניוזלטר ולדיוורים. מערכת זו אף מאפשרת מדידה מדוייקת של כל קמפיין וניתוח אנליטי של המימצאים. שימוש אצל לקוחות נוספים מתבצע גם במערכת salesforce.com בין המובילות בעולם.




  1. לקח מפעילות שיווקית שבצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

לקראת אירוע לקוחות להשקת טכנולוגיה של ווינד ריבר, רצינו לחשוף את החברה ללקוחות חדשים. במקום לנקוט בגישה המסורתית של פרסום רחב היקף יצרנו חיבור בין מספר גורמים בעלי עולמות תוכן סינרגטים זה לזה. שיתוף פעולה עם גוף מדיה גדול סייע לנו בגיבוש תכנים מעניינים ובגיוס מרצים בכירים ומרתקים, מרצים אשר ככגוף מסחרי לא היינו יכולים לגייס. עבדנו ביחד על מיפוי קהל היעד, בצענו פניות משותפות למשתתפים פוטנציאלים, יצרנו תכנים מערכתיים מקצועיים ומעניינים, הפצנו ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט וזכינו לחשיפה תקשורתית רחבה. השילוב בין מרצים בכירים מחו"ל ומהארץ, לרבות, מנכ"ל משרד התקשורת, איפשר לנו להרים כנס איכותי ולהביא אליו קהל יעד ממוקד וגדול, אף מעבר ליעד שהגדרנו מראש.



על רקע הניסיון החשוב הזה, אני ממליצה למנהלי שיווק לשים לרגע בצד את המוצרים של החברה ולהיכנס לנעליו של הלקוח. לאחר שיבינו לעומק מה הצרכים שלו ומה התועלת שנובעל לו ממוצרי החברה יוכלו לארגן כנס יעיל ואיכותי יותר. כמובן, שחשוב מאד לשלב סיפורי לקוח בכנס , ולהיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לכמות ולאיכות המשתתפים במטרה ליצור לידים איכותיים.



לסיכום, אסור לשכוח את "היום שאחרי" הכנס. שכן, הכנס או האירוע הם בדרך כלל האמצעי להנעה לפעולה וליצירת לידים ולא המטרה עצמה. שימת דגש על מכתב התודה שישלח אחרי הכנס וביצוע מעקב טלפוני לתאום פגישות אישיות, הוא לא פחות חשוב.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? Faith Popcorn, הבעלים של חברת Brain Reserve, חברה המתמחה בזהוי טרנדים עתידיים ותכנון אסטרטגי לחברות מהמובילות בעולם .


· עבודה ראשונה? מנהלת התוכנית העסקית ברשת מלונות הייאט


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות מחשבתית ותפעולית


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : שגב אקספרס


· רכב? טויוטה לאנד קרוזר


· ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום ! ולהיות בעלת בית מלון


· חופשה חלומית: שיט על יאכטה ברחבי העולם



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח