שם החברה: קליקטייל (Clicktale)
שנת הקמה: 2006
מספר עובדים: כ-350
פרופיל אישי קצר (3-5 שורות):
מרב קרן מנהלת את תחום השיווק הדיגיטלי בקליקטייל (Clicktale) בשנתיים האחרונות. מעל 10 שנות ניסיון בניהול דיגיטלי ויצירת ביקוש (demand gen) בחברות בין לאומיות בדגש על פרסום מקוון, הרכשת לקוחות והובלת מאמצי Lead Nurturing.
חברת קליקטייל הישראלית עוסקת בגישור בין חוכמת ההמונים של משתמשי הרשת לבין האתרים המובילים בעולם. החברה מנתחת דפוסי גלישה שעוברים ניתוח מעמיק המבוסס על כמות מידע אדירה שהפלטפורמה יוצרת. בעזרת קליקטייל ניתן לרדת לפרטים מיקרוסקופיים בדרך לפענוח שפת הגוף של משתמש הקצה. החברה היא החלוצה בתחום זה, ומשלבת במוצריה קוגניציה ממוחשבת, למידת מכונה, ניתוחים פסיכולוגיים ועוד.
ספקי שיווק: Uteam בנייה ותחזוקת אתרים, DesignIt מיתוג, Sirius Decision וחברת יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי אייטם מדיה.
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת מוצר חדש בכנס השנתי הגדול ביותר בארה"ב Adobe Summit וזכייה בתואר שותף אסטרטגי של חברת אדובי Marketing Cloud Innovation Partner of the Year. בעיני, היכולת של קליקטייל לתת מענה לצרכים המורכבים של חברות ענק היא יוצאת דופן בתעשייה. המהלך השיווקי כלל התאמה של המסרים לפלח המסויים מאוד של לקוחות היעד. החוכמה הייתה בזיקוק ודיוק הערך שהחברה מציעה ללקוח הפוטנציאלי ושימת דגש רב יותר על איכות הלקוחות (על פני כמות).
על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הדבר החשוב ביותר שאנשי שיווק צריכים לעשות הוא לוודא שיש תיאום מלא ושקיפות בין מחלקת השיווק לבין מחלקת מכירות/ניהול לקוחות וזאת כדי לעבוד באופן אפקטיבי ולהרוויח את מלא האפשר ממאמצי השיווק ומהתקציבים המושקעים בהם.
טיפ למתחילים בעולם השיווק?
1. הציפו את הערך שאתם מציעים ללקוח באופן ברור, שניתן להבנה במהירות. זה חשוב לא פחות מהשקעה בתכנים מורכבים ומקיפים יותר.
2. מצאו שותפים אמיתיים בתוך הארגון שאתם יכולים ללמוד מהם ולהשתמש בידע שלהם כדי לשפר את פעילויות השיווק. היו מודעים להבדלי תרבויות- הקשיבו יותר, דברו פחות.
3. השקיעו בתשתיות – מסד נתונים מסודר וניתור המימדים של הפעילות השיווקית הוא מפתח להצלחה והגדלת הכנסות לחברה. זוהי גם הדרך היחידה להראות את היעילות של מאמצי השיווק ואת תרומתכם למדדי ההצלחה האובייקטיבים של החברה.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
פעילות המיתוג של WIX בשנה האחרונה ובזו שלפניה.
השאלון האישי:
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
היו לי מספר מנטורים מדהימים, מכל אחד מהמנהלות ומהמנהלים שהיו לי למדתי הרבה וממשיכה ללמוד גם היום.
עבודה ראשונה?
מנהלת פרויקטים בחברת אונליין.
תכונה חשובה למנהל שיווק?
תפקוד גבוה במצבי לחץ ואי ודאות, גמישות, פוקוס, עבודה שיטתית.
מקור ידע מקצועי שימושי?
פידים או בלוגים שנותנים סיכום קצר על אירועים חשובים שקורים בתעשיה ובעולם כמו הבלוג של Bloomberg Technology, והרצאות מעוררי השראה – לאו דווקא בנושא שיווק – כמו אלו של סימון סיניק.
ברשתות החברתיות?
בעיקר LinkedIn
בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מעדיפה חללי עבודה משותפים
מהו ג'וב חלומותיך?
לעבוד בחברה פילנטרופית בתפקיד משמעותי
חופשה חלומית:
חופי דרום מערב הודו.