אישיווק השבוע: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק "קידום לך תצטיין" ו"לחמן בגרות ופסיכומטרי"


  • שם איש השיווק ותפקיד: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק "קידום לך תצטיין" ו"לחמן בגרות ופסיכומטרי".
  • שם החברה: מכון הפסיכומטרי וה GMAT "קידום לך תצטיין" ובי"ס "לחמן בגרות ופסיכומטרי"
  • שנת הקמה: קידום לך תצטיין החלה פעילותה בשנת 1981 ובי"ס לחמן החל פעילותו בשנת 1979.
  • מספר עובדים: כ- 500


  • פרופיל קצר


ניצן אורחוף, בת 43, נשואה ואם לשלושה (שני 14, גילי 11 ורון 7). בוגרת הטכניון במסלול הנדסת מזון וביוטכנולוגיה, בעלת תואר
MBA, מתגוררת בכפר האורנים שליד מודיעין, אורחוף הינה סמנכ"ל שיווק של מכון קידום לך תצטיין ובי"ס לחמן מקבוצת קידום ואחראית על האסטרטגיה התקשורתית והשיווקית של שני המותגים.



"קידום לך תצטיין" היא החברה הגדולה בישראל להכנה לבחינות ומציעה קורסי הכנה לפסיכומטרי כולל קורס ייחודי למצטיינים -"מועדון 700" והכנה לבחינת ה-GMAT לקבלה ללימודי MBA. החברה פועלת ב- 21 ערים ברחבי הארץ.


לחמן בגרות ופסיכומטרי הינה מובילת שוק בתחום בחינות הבגרות וההכנה לפסיכומטרי ופועלת בעשרה סניפים ומאות נקודות לימוד. ללחמן בית הוצאה לאור לספרי לימוד ומיקוד לבגרות והינו זכיין משהב"ט לקורסים לחיילים ולמשוחררים.


שני המותגים הם חלק מ'קבוצת קידום', קב' ההשכלה הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלות KAPLAN, תאגיד ההשכלה הפרטי הגדול בעולם, מבית הוושינגטון פוסט.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

שוק הפסיכומטרי מאופיין בתחרות גבוהה, לאורך השנים הלכה והתחזקה התחרות והשוק נכנס למעין קיבעון בתפיסה שלו את הצעירים כפאסיביים ותלויים במכוני הפסיכומטרי להצלחתם והמשך עתידם. המהלך הבולט שעשינו השנה הוא שינוי של כללי המשחק תוך הסתכלות וראייה מחודשת של הקהל הצעיר כ"רעב להצלחה" ואקטיבי וכל שנותר לנו למעשה הוא להעצים את המצטיין שבו שהוא מכיר מעולמות התוכן שלו (בחיים הפרטיים, הצבא וכו'). במעמד הקמפיין קידום "לוחצת יד" ומצהירה על הסכם הדדיות עם התלמיד: הוא יביא איתו את "הרעל", "הרעב" ההתלהבות ורוח ההצטיינות שבו ואנחנו נדאג לכל השאר על מנת להביא אותו לשיא ביום הבחינה.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

הפעילות השיווקית אשר הכרחית ויוצרת את המכירה בפועל הינה השיחה הטלפונית עם יועץ מקצועי בטלמרקטינג. השיחה הינה כלי שיווקי ומכירתי המהווה לרוב את הסגירה האחרונה של כלל הפעילויות התדמיתיות, השיווקיות והמכירתיות בכל כלי המדיה (שלטי חוצות, אינטרנט טלוויזיה).




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

מאחר ואנו חברת בת של "KAPLAN" שהינה חברת בת של הוושינגטון פוסט (הנסחרת בבורסה), אנו נדרשים לתקציב מדוקדק עם יעדים ברורים הן תדמיתיים והן כמותיים. לפיכך, אנו בוחרים בתמהיל התומך ביעדים אלו, תוך התבססות על ניסיון העבר המקצועי . מאחר ואנו עוסקים בקהל צעיר ודינאמי ואנו שואפים למקסם את המגע איתו אנו מגוונים את כלי המדיה: מפרסום, יח"צ, קידום אתרים, קד"מ, תוכן שיווקי ועוד. לאחר שנבחנו ונבחרו כלי המדיה המתאימים ליעדים, אנו גוזרים תוכנית תקציב שנתית אשר תומכת ומעמיקה את המסרים והערכים של המותג באופן מדויק.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

מפרגנת ליואל גבע על קמפיין אינטרנטי בו תרגם נכון לטעמי את האסטרטגיה שלו לקמפיין באנרים באינטרנט, אהבתי את הקריאיטיב המתאים לקהל היעד הצעיר.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


אנשי השיווק של ענקית המזון לכלבים "פדגרי" הבינלאומית, אשר הצליחו לייצר באזז רגשי בענף מזון הכלבים. רוב הענף ניסה לייצר לאורך שנים בידול סביב מרכיבי תזונה איכותיים ופדיגרי חרגה מכללי המשחק ושמה דגש על אהבה לכלבים מתוך הבנה שבבתים רבים בעולם, לכלב יש מקום של בן משפחה. פדיגרי יצרה חדשנות ובולטות באופן מקורי ויצאה בקמפיינים וסדרת מהלכים אשר הצליחו לפרוט על מיתר רגשי אשר נגע בלקוחות פוטנציאליים והפך את עובדי החברה לשגרירים נלהבים.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


"הקרב על הקולה", מאת רוג'ר אנריקו.


· עיתון/ מגזין מועדף


דמרקר


· דף הבית שלך באינטרנט


YNET


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


מטה החברה ממוקם בעזריאלי ופגישות עסקיות לצהריים מקיימת במסעדת 'ברונו' הסמוכה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


מזדה 3


· מהו ג'וב חלומותיך?


לממש תחביב ישן שלי, נגנית חצוצרה בתזמורת של כלי נשיפה


· חופשה חלומית:


טיול משפחתי בקראוון בניו זילנד

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח