· שם החברה: ש.ד.י אהרוני ובניו בע"מ
· שנת הקמה: 2006
· מספר עובדים: 50
ניר אהרוני מנהל את כל מערך השיווק בחברה כחלק ממגוון תפקידים. העסק הינו עסק משפחתי לחלוטין וכך גם הקשר עם הלקוחות שלנו.
· היקף תקציב שיווק: עשרות אלפים בחודש
· ספקי שיווק: יח"צ: קרנית יחסי ציבור
1. באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
מוצר שעמלנו עליו יותר מ-4 שנים. ארונות H.C.P נגד מים עם אחריות לכל החיים. בנוסף, גאים במיוחד בתהליך התמחור שלנו, שהפך את פני השוק והצליח להביא את המתחרים להוריד מחירים באופן דרסטי. תהליך התמחור כולל מתן מענה לארונות שנמכרים טוב בשוק והוזלת העלות על ידי קנייה מרוכזת של חומרים למלאי מספקים, כך שזה מאפשר הוזלה של מחיר הקנייה ובהתאם לכך, את מחיר המכירה למחירים שלא נראו בשוק קודם. מיותר לציין שמהר מאוד כולם התיישרו למחירים שהוצאנו.
2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
אנחנו מציבים מולנו מספר אתגרים; הראשון והגדול מכולם הוא לבדל עצמך משאר השוק, על אף שכל חידוש מביא לחיקויים מידיים בכל תחום. האתגר השני הוא להעביר שירות בטווחי זמן קצרים וממוקדים, וכמובן להתמקד בסגירת טיפול בפעם אחת. האתגר השלישי הוא להביא את קהל הלקוחות למודעות גבוהה יותר לגבי איכות המוצר ואופן השימוש בו – לא תמיד הסכום שמשולם עבור המוצר הוא התשובה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק: תמיד אבל תמיד להמציא את עצמך מחדש ולדאוג שאתה תהיה זה שמוביל את החדשנות ולא נגרר אחרי אחרים. בנוסף, לבנות אסטרטגיה שיווקית, כזאת שפורצת דרך בתחום, להביא רעיונות חדשים, לעניין לקוחות, לא לפחד ממה יגידו ולא לפחד להגיד שאתה יקר ב-50 ₪, כי אתה יודע שאתה שווה את זה והמחיר הוא לא סתם. איכות זו לא מילה גסה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך: גט טקסי – המהלך השיווקי שלהם שינה את השוק של הזמנת מונית, היכולת לייחס לנהג מונית ייחוס לתחביבים שלו, לראות בדיוק איפה נמצא, לדעת בדיוק מה אתה משלם. השקיפות אל מול הלקוח והשימוש בטכנולוגיה לייצר ללקוח את הנוחות המקסימלית בעולם שהיה יחסית פשוט ולא שקוף מאוד וכיום, זמין, נגיש וטכנולוגי מאוד.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות השפיעה עליך? אבא שלי, יהודה, שפתח עסק מבלי לדעת לאן פניו מועדות ולא ויתר בשום חלק, למרות שהיו תקופות שהעסק היה במשבר גדול. היכולת שלו להקסים אנשים ולהיכנס להם ללב מעוררת הערצה.
· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אלי בן יצחק. איש שיווק ותיק משכמו ומעלה, איש ללא אגו, יצירתי מאוד, יוזם בנשמה, תהליכי מאוד. אדם שניתן ללמוד על העשייה שלו, הוא מלמד, משפיע ובעל ערך מוסף למי שמסביבו.
· לימודים: 12 שנות לימוד, לימודי מנהל עסקים
· עבודה ראשונה: מנהל רשתות ותקשורת בסטארטאפ
· תכונה חשובה למנהל שיווק: לתת מילה טובה כשצריך אבל תמיד למצוא מה לשפר
· מקור ידע מקצועי שימושי: החיים ומהלך העבודה הם שנתנו לי את הידע .
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אין משהו ספציפי, אני לא בררן
· מהו ג'וב חלומותיך? הפנטזיה היא שיום אחד יהיה לי חדר מיוחד ליצור מוזיקה עם כל האלמנטים. ג'וב יותר ריאלי הוא לקחת את כל הידע שיצרתי במהלך שנות עבודתי ביבוא מוצרים ולתת ללקוחותי את האפשרות לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר ללא תחרות .