אישיווק השבוע: ניר איצקוביץ', מנהל שיווק קארפט פוד ישראל

שם החברה:Kraft foods


שנת הקמה: 1903


מספר העובדים: יותר מ 100,000


פרופיל אישי: נהנה לגור בחיפה עם משפחתי למרות הריחוק היחסי ממקום העבודה. למרות השכלתי ככלכלן מרבית שנותי אני עוסק בשיווק ומכירות. לאחר תקופה ארוכה ביוניליוור בתפקידי מכירות וניהול השיווק עברתי לקראפט וכיום אני מנהל השיווק של החברה בישראל.



ספקי שרות: פרסום: JWT,FCB , OGILVY הפצה : דיפלומט , נטו וגלוברנדס יח"צ: שטרן אריאלי



מהלך שיווקי חכם בשנה האחרונה: הרחבת קו המוצרים של גייקובס והשקת גייקובס קפה שחור שהביאה לצרכני הקפה השחור את סטנדרט האיכות של גייקובס. כי גם בקפה השחור כבר לא צריך להתפשר על הקפה, אם אין גייקובס אז עזוב.



לקח שיווקי: תעיז ותהיה ממוקד מטרה. לא להירתע להיכנס למקומות קשים , נגד הזרם כאשר אתה מאמין במה שאתה משווק / מוכר.



מילה טובה על מתחרה: תחרות הוגנת היא הדלק שגורם לנו להשתפר ולהיות טובים יותר. אני אהבתי את המהלך של כרמית עם השקת קו המוצרים של "ממתקי הקסם של לני" שניסו ליצור עולם מופלא של ממתקים. כניסה יפה לתחום הילדים עם רעיון פורץ דרך.



השאלון האישי:


דמות שהשפיע עלי: הנסיך הקטן בספרו של סנט אכסופרי. התום והפשטות תכונות שחולפות ככל שאנחנו גדלים. למזלנו הילדים עוד משמרים אותם.


עבודה ראשונה: מנהל לקוח בגרבי דלתא


תכונה חשובה אצל מנהל שיווק: עקביות. תאמין בכיוון שאתה החלטת ותלך איתו לאורך זמן גם אם לא קל. מהלכים גדולים צריכים זמן אם אתה לא משקיע תקציבי ענק.


דף הבית שלי באינטרנט: YNET


פגישות עסקיות: קצרות ועינניניות .


הרכב בו אני נוהג: פולקסווגן גטה.


ג'וב חלומתי: כיף לי במקום שאני נמצא בו היום. בכל מקרה כשאני חולם אני משתדל לא לחשוב על העבודה…


חופשה חלומית: חופשה שהייתה לפני כשנה , 3 שבועות בתאילנד עם המשפחה, אשתי שרון והילדים : נעם, רוני ועומר


אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח