אישיווק השבוע: נתי בר, מנהלת שיווק סניפים של רשת המשביר לצרכן

שם אישיווק ותפקיד: נתי בר, מנהלת שיווק סניפים של רשת המשביר לצרכן


שם החברה: המשביר החדש לצרכן


שנת הקמה: 2003. רשת המשביר המקורית הוקמה ב-1947


מספר עובדים: 3000



פרופיל:


רשת המשביר החדש הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 30 חנויות מתוכן -5 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-87,000 מ"ר.
לרשת ארבעה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה וזכיינים.



נתי (נתלי )בר (27) בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת רופין , עם התמחות בשיווק.


"בתפקידי מנהלת שיווק סניפים של רשת המשביר לצרכן בשנה וחצי האחרונות .התחלתי במשביר כעוזרת סמנכ"לית שיווק. אני מגיעה מהתחום הסטודנטיאלי בו כיהנתי כיושבת ראש של אגודת הסטודנטים של מכללת רופין, וחברה פעילה בארגון הסטודנטים הארצי".



במהלך השנה האחרונה פתח המשביר חמישה סניפים חדשים כשעתידים להפתח עוד חמישה נוספים במהלך 2009, ובין היתר תפקידי היה להשיק ולחנוך את החנויות, תוך בנייה ויישום של תוכניות שיווק ופרסום ממוקדות ומפולחות קהל יעד , על פי תמהיל המוצרים והמבצעים של כל סניף במדיות השונות.



אחת האסטרטגיות המובילות של השנה האחרונה של הרשת הינה הגברת התמיכה המקומית והתאמת כלי הפרסום לכל סניף וסניף. הפעילות השיווקית המקומית והמגזרית בה אני מטפלת קיבלו נופך משמעותי רב השנה מהלך שהוכיח את עצמו בהגדלת הקף המכירות וסל קנייה ללקוח בכל הפעילויות.




1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


העצמת vfm (עלות מול תועלת ) בעטיפה נכונה. דווקא בתקופת המיתון ואף קודם לכן השכלנו לעטוף את המשביר ואת מבצעיו ביופי ובסטייל. אם זה בעזרת פרזנטורית חדשה, שיפור מתמשך של נראות הסניפים, קמפיינים יוקרתיים וחווית קנייה יוצאת דופן בסניפים על ידי פעילויות מקומיות וקד"מ חוויתי.מיצוב של הרשת כרשת מבצעים שהכי שווה לקנות בה.וגם הכי נעים .



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


לא ניתן לשים דגש על פעילות אחת , שהרי כל המדיות והפעילויות תומכות זו בזו . כן השכלנו לטעמי למצוא תמהיל מדיה נכון לכל סניף עם התאמה לקהל הרלוונטי ותמהיל המחלקות השונה.בתחום כמו שלנו עם ריבוי המבצעים והמתחרים ובעיקר בשל היותנו כלבו היחידי למעשה בישראל הן הקד"מ החוויתי והן הפרסומיים המקומיים הכרחיים להצלחה בשילוב נכון. חיזוק השיווק מלמטה למעלה מתחיל בטלמרקטינג אישי בסניף ומסתיים בשילוט חוצות מאסיבי.



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


ברמת השיווק הסניפי עשינו בדק בית אמיתי, עם מדידת אפקטיביות של המדיות השונות. מתוך הבנה שמה שטוב לסניף פריפריה לא מתאים לסניף במרכז. התמיכה בקמפיינים הרשתיים הינה מותאמת ומדידה למקסום הרווחים.


ברמת הרשת היינו חייבים להתייחס למיתון הקשה שמשפיע על העולם כולו ובפרט על המשק הישראלי.מתוך כך חרטנו על דגלנו להיות הרשת המשתלמת ביותר עם המבצעים והמוצרים האטרקטיביים ביותר בכל ימות השנה. המהלך החל עם ביצוע סקר מחירים עם חברת הסקרים גאוקטוגרפיה בחג האחרון.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:


גולף אנד קו שעושים עבודה יפה בנראות סניפים ברמה גבוהה וחווית קנייה של חו"ל.



השאלון האישי:


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ההורים שלי שהקנו לי ערכים של השגיות ,מצויינות ונתינה חסרת גבולות, המרצה שלי במכללה פרופסור יוסי יסעור שהראה איך לקחת סיכונים אחרת וגם להשאר בחיים,וג'ול וורן שהראה לי מגיל קטן שאין גבול לדמיון ולחלומות.


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
8 העקרונות של השיווק לנשים.- פיית' פופקורן .


• עיתון/ מגזין מועדף


גלובס


• דף הבית שלך באינטרנט-
the marker


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-
משתנה בהתאם לסניפים בכל הארץ.


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיציבושי לנסר


• מהו ג'וב חלומותיך? –
בלי לשקר או לצאת שחצנית- אגיע לשם ואודיע.



• חופשה חלומית-
קנקון -מקסיקו, עם ערכת בדי ציור וצבעי אקריל.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח