- שם איש השיווק ותפקיד: נתי כתרן סמנכ"ל שיווק ומכירות
- שם החברה: קבוצת אופטימום
- שנת הקמה: 1993
- מספר עובדים: 70
- פרופיל קצר:
נתי כתרן סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אופטימום נשוי לאנטה, אב לטל (39) ואסף (35) סבא ל- 4 נכדים מקסימים, יוצא חיל הים, חובב טכנולוגיה, שייט וגדג'טים. מתפקידיו בעבר- מנהל שיווק במטה התעשייה האווירית, ראש נציגויות טייפה וסיאול בתעשייה האווירית (7 שנים), מנהל חברת השכרת צמ"ה בארגנטינה, מנהל אגף השיווק בקבוצת אלישרא, מנהל שיווק בחברת רוקר. בהווה- מנהל שיווק בקבוצת אופטימום.
קבוצת אופטימום מתמחה במגוון הטכנולוגיות המייעלות את תהליכי ההנדסה והייצור בתעשייה. המוצר המוביל של הקבוצה הינה שיטת תיעוד טכני ויזואלי המאפשר הצגת תהליכים מסובכים בצורה פשוטה, רהוטה ומובנת לעובדי היצור, ההרכבה, למפעילים לטכנאים ולאנשי השירות. יכולת זו ניתנת למינוף באמצעות כלי תצוגה חכמים, שימוש בספרות אלקטרונית ושילוב תוכנות מתקדמות לעיצוב וקישוריות.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
הקמת קבוצה ע"י שיתוף חברות בעלות מוצרים סינרגטיים הממנפים יחד את מוצרי המשתתפים ומשלבים פריסת לקוחות רחבה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פרסום מנותב! מהיות קווי המוצרים ייעודיים ומכווני לקוח נדרש לנתב את הפרסום ללקוחותינו הפוטנציאליים. נטוורקינג – הכרת ופגישות עם לקוחות מרחיבה את מעגלי השיווק מחד וממנפת את השירות המוצע מאידך. שיווק אחד על אחד – להכרת הארגון והבנת הצרכים המיוחדים שיאפשרו תפירת פתרון לצרכי הלקוח.
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
חבירה לחברה משלימה ומתחרה לצורך השתתפות במכרז רחב היקף.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
החברות המתחרות משפרות את הקשר עם הלקוחות, ובונות קואליציות עסקיות לשיפור מקומן בתחרות.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
דויד און – מי שהיה הסמנכ"ל לשיווק של התעשייה האווירית ובהמשך נשיא IAI International בארה"ב.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"באזזז" של מארק יוז
· עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט:
www.optimum-ms.com
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
דיקסי
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
רנו מגאן
· מהו ג'וב חלומותיך?
יאכטונר באיי האוקיאנוס השקט
· חופשה חלומית:
בית קייט על המים באיי פיג'י