אישיווק השבוע: סטפני ברדה, מנהלת שיווק, Urban Place

שם החברה: Urban Place (UP) אורבן פלייס


שנת הקמה: 2015


מספר עובדים: 10



סטפני ברדה, עשתה עלייה מצרפת לישראל בשנת 2011. אימא ל-5. בעברה שימשה כמנהלת שיווק בחברות אופנה צרפתיות מובילות. כיום מנהלת את כל מערך השיווק של אורבן פלייס, ולוקחת חלק פעיל בצמיחה של החברה ובליווי קבוע של סטרטאפים ויזמויות ישראליות.



ספקי שיווק


אנו משתפים פעולה עם משרד יחסי ציבור ואסטרטגיה אייטם מדיה שמתווה את הדרך התקשורתית, ולצדו פועלת גם חברת חוצ-פה- קריאטייב סטודיו ודיגיטל שאחראיים על כל מערך הניו מדיה ושתורמת בכל ההיבטים המקוונים-אינטרנטיים.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


הרחבת הפעילות העסקית של אורבן פלייס בשנה האחרונה, אופיינה בפתיחת מתחמים (סניפים) חדשים. והאתגר המשמעותי היה לספר על כך לציבור בצורה מעניינת וצבעונית. הקמפיינים שהובלנו הביאו לחשיפה נהדרת למותג, ועם התרחבות החברה ללוקיישנים נוספים אנו ממשיכים בעשייה השיווקית המשולבת.



דוגמא אחת למשל הייתה ההשקה של מתחם 'הפופ-אפ', שמציע לצרכנים מרחב עבודה בעלות סמלית נמוכה (50 ₪ ליום). בעזרת יחסי ציבור וקמפיינים בסושיאל מדיה – הבשורה הגיע למחוזות רחבים, הסניף הזה ואחרים מלאים. ואנחנו ממשיכים להתרחב ולהעניק שירות לכל דורש.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?



טקטיקת 'חבר מביא חבר'. הקמפיינים המוצלחים ביותר נשענים על הלקוחות הקיימים. הם השגרירים האמתיים של המותג. ההתנסות שלהם עם המוצר הופכת אותם למשווקים הטובים ביותר. ברגע שאתה כעסק הופך אותם למרוצים, הם ידברו בשבחך תחת כל עץ רענן, וזה לכשעצמו פעילות שיווקית נהדרת.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?


אחד הדברים החשובים שהרבה מפספסים, זו ההתנסות. כמשווקים, כאנשי דיגיטל וכמפרסמים לעתיד עליכם להתנסות במוצר או בשירות שאתם 'מוכרים' לאחרים. מתוך המקום הזה תוכלו להתקדם ולתת את הפוקוס על הדברים החשובים באמת. ואף ליצור חווית משתמש טובה יותר לצרכנים.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? מנהל השיווק הראשון שעבדתי איתו בחברה צרפתית – פרנקוס טראבסלי. גאון שיווק עם רעיונות מטורפים.



עבודה ראשונה? קניינית ומכירות בתחום האופנה בצרפת. משם עברתי לתחום השיווק המסורתי.



תכונה חשובה למנהל שיווק? אנליטיקן. מנהל שיווקי מודרני חייב להיות אדם שמבין אנליטיקה ונתונים. לדעת לחשב ולהפיק את המרב מהדאטה השיווקית שיש ברשותו. בין אם מספקי המשנה עמם הוא עובד ובין אם בתוך הארגון. הדאטה והנתונים משקפים את ההתקדמות שלו.



מקור ידע מקצועי שימושי? בצרפת למדתי מספר קורסים מעניינים בתחום השיווק הגלובאלי. הלימודים באמריקן ביזנס סקול בפאריז כללו לא מעט קורסים מקצועיים בתחום, והם מלווים אותי גם היום במידה רבה.



ברשתות החברתיות? מיקס בין כל הרשתות. אינסטרגם בשביל הכיף. פייסבוק לצריכת חדשות ולינקדאין ליצירת נטוורקינג.



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אזורי הלאונג' של אורבן פלייס הם המקום המועדף עליי לפגישות. התברכנו במרחבים נהדרים לפגישות עסקיות שכוללים כל מה שצריך על מנת שהפגישה תעבור בכיף ובהנאה. משתייה, אוכל ואווירה מעולה.



מהו ג'וב חלומותיך? העבודה הנוכחית שלי. התפקיד מאפשר לי לעסוק באסטרטגיה שיווקית ולהיות עם יד על הדופק על כל הטרנדים החדשים בתחום.



חופשה חלומית: כמי שעלתה לישראל לפני מספר שנים, עדיין לא הספקתי לראות את כל המקומות שישראל מציע. אז לפני שאתפנה לחלום על טיולים גדולים בעולם, אני ממש רוצה להגיע לכל המקומות הנהדרים שארצנו הקטנה מציע.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח