אישיווק השבוע: עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט


  • שם איש השיווק ותפקיד: עדו ווג – מנהל שיווק
  • שם החברה: איסתא ספורט
  • שנת הקמה: 1999
  • מספר עובדים: 18


פרופיל:


עדו ווג (27), תל אביב, הנו מנהל השיווק של איסתא ספורט חברת תיירות הספורט הגדולה בישראל. בעל תואר ראשון ללימודי תרבות מזרח אסיה ומדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב וכחלק מלימודי למדתי במשך שלוש שנים את השפה הסינית.



איסתא ספורט משווקת חבילות ספורט והופעות הכוללות טיסה, מלון וכרטיסי כניסה לכל אירועי הספורט בעולם. איסתא ספורט משווקת את חבילות הספורט וההופעות דרך יותר מ 80 סניפי איסתא ישראל הפזורים ברחבי הארץ. איסתא ספורט היא נציגתה הרשמית והבלעדית, זו השנה הרביעית ברציפות של מועדון הכדורגל של ברצלונה בישראל.

השנה השיקה איסתא ספורט מותג חדש הנקרא איסתא מיוזיק, אשר מרחיב את מגוון המוצרים של איסתא ספורט ומאפשר לה להגדיל את קהל היעד שלה ולשווק חבילות לכל הופעות ומחזות הזמר בעולם.

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


בשנה האחרונה התחלנו מהלך אשר מדגיש את הקשר בין הקהל שטס לחבילות הכדורגל שלנו לקהל אשר מאפיינו העיקרי אינו דווקא האהבה לספורט, אלא הזיקה לתרבות פנאי ובידור. כחלק ממהלך החלטתי לפרסם את המותג גם במקומות לא "מסורתיים" בפניה לתיירות ספורט כגון אתרי תרבות ופנאי, עיתונות כתובה ופורומים הפונים לקהל זה.

השנה החלטנו לשים דגש על העובדה שאנו מוכרים ללקוח חוויה מקיפה. כחלק ממהלך זה, אנחנו עברנו השנה וממשיכים כעת לעבור תהליך של מיתוג מחדש, בדגש על הממשק שלנו עם הלקוח. הלוגו של איסתא ספורט הותאם ללוגו של איסתא מיוזיק, אימצנו שפה שיווקית ייחודית לנו ושידרגנו את עיצוב ההצעות שנשלחות ללקוחותינו.


ברצוננו לבדל את החבילות אותן אנו מוכרים, לחדש ולהציע ללקוח חוויה ייחודית, התמודדנו על היותנו הנציגה הרשמית מטעם FIFA בישראל לשיווק חבילות למונדיאל 2010. לשמחתי הרבה, המהלך צלח וזכייתנו בשיווק חבילות למונדיאל, הוא מהלך שיווקי אשר מציב רף חדש לחברות תיירות הספורט בארץ מעצם מיקומו הלא סטנדרטי של הטורניר והאופרציה המסובכת בכך.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

אנו מנהלים שימור הלקוחות וחוזרים לכל לקוח עת שובו ארצה מחבילה. אנו נותנים ללקוח את האפשרות להביע את דעתו על החבילה ולא פחות חשוב מכך, הדבר משמש לנו כעקומת למידה חשובה. אני מאמין שהשירות, הנה נקודת החולשה של חברות התיירות בארץ, ובכך שאנו מקפידים לשים דגש על נקודה זו, אנו מבדלים עצמנו בשוק תחרותי ומוסיפים והופכים את חווית הלקוח לחוויה מקיפה, אף לאחר חזרתו ארצה. לא הייתי מוותר על קשר זה עם הלקוחות שלנו.

כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

איסתא ספורט פונה לקהל שונה מאיסתא ישראל ולכן אסטרטגיית השיווק שלנו פונה לקהלים שונים וממתגת אותנו באופן שונה. איסתא ספורט לא פונה הקהל המחפש את "הדילים החמים" בשוק, אלא לקהל שמוכן להשקיע בחופשתו הייחודית. לכן, אסטרטגיית השיווק שלנו נקבעת תוך קביעת יעדים כמותיים ואיכותיים בכל שנה, ניתוח מתחרינו וניתוח נקודות החולשה והחוזקה שאנו רוצים להדגיש או לשפר. אם זאת, כחברה בת של איסתא ישראל, אנחנו מתנהלים בממשק מתמיד עם מחלקת השיווק של איסתא ישראל, לומדים ממנה ונעזרים בה בעת הצורך.

תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

חברת אונטור הם מתחרים קיימים בשוק אותו נבקש לפתח בשנים הקרובות, שוק ההופעות. החברה העלתה לאוויר לפני כחודש אתר יפה לאוויר, אשר מוסיף הרבה כבוד לתחום ההופעות המתפתח בארץ. התקשורת השיווקית של החברה קולעת היטב לקהל הצעירים אשר טסים עם החברה.

השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אחתוך לפוליטיקה ואבחר בשמעון פרס.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר בכלכלה, "לא רציונאלי ולא במקרה" – של דן אריאלי.


· עיתון/ מגזין מועדף:
הארץ


· דף הבית שלך באינטרנט:
Google


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
Porter & Sons
, ברחוב הארבעה.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
בתל אביב, שהעבודה קרובה – אופניים. תענוג.


· מהו ג'וב חלומותיך?


להיות סמנכ"ל שיווק או פרסום של אחת מהחברות הגדולות במשק.


· חופשה חלומית:
מחכה למונדיאל 2010- ישלב את הכדורגל, האוהדים, הצבע, התרבות, הטבע – חלום לכל אוהד כדורגל. גם ג'מייקה על החוף עם חברתי היקרה, ומוזיקה טובה, נשמע מצוין.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח