אישיווק השבוע: עדי אורנשטיין מנהלת שיווק של חברה לניהול בדיזנגוף סנטר


  • שם איש השיווק ותפקיד: עדי אורנשטיין מנהלת שיווק.
  • שם החברה: החברה לניהול דיזנגוף סנטר
  • שנת הקמה:1972-1977
  • מספר עובדים: 44
  • פרופיל

    עדי אורנשטיין (28) משמשת כמנהלת השיווק של החברה לניהול בדיזנגוף סנטר. במסגרת תפקידה, אחראית אורנשטיין על ניהול תחום השיווק בדיזנגוף סנטר, הכולל את הפרסום, יחסי הציבור, הירידים וההפקות, תוך שימוש בפלטפורמות מקומיות, אזוריות וארציות. בנוסף, אחראית אורנשטיין על בניית תדמית ומיצוב המקום, יצירת שיתופי פעולה מסחריים וייזום וביצוע תוכניות קד"מ, יעדים עתידיים ועוד. אורנשטיין, בוגרת תואר שני למנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום.

    דיזנגוף סנטר הינו מתחם הקניות , התרבות והבילוי הוותיק ביותר. הוא מכיל מעל 400 חנויות שונות ומגוונות. בתחילת הדרך הרעיון היה לייצר רחוב מקורה המאגד בתי עסק שונים ומאפשר לאנשים להסתובב במתחם המגן עליהם מפני מזג האוויר ומאפשר להם לגלות חנויות ובתי עסק כל פעם מחדש. היום הסנטר הינו חלק מהנוף התל אביבי ומאפשר לכל אחד למצוא את מבוקשו ע"י מבחר עצום של חנויות ועסקים.


  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

בסנטר במהלך השנה האחרונה נפתחו מעל 25 חנויות חדשות בעיקר בתחום האופנה. הסנטר הגדיל את מבחר החנויות הגדול מלכתחילה הקיימות בו ובכך מאפשר לקהלים נוספים למצוא את מבוקשם ולקהלים קיימים להרחיב את האפשריות העומדות בפניו.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

לא אוכל לוותר על פעילות יח"צ , בסנטר מתקיימים פעילויות ,אירועים, חידושים ופתיחות של חנויות חדשות באופן שוטף. האירועים מתפרסמים במדורי תוכן שונים ובאמצעי המדיה השונים. יחסי הציבור מאפשרים לי בדרך הטובה ביותר לתקשר עם קהלים שונים אשר מחפשים ומעוניינים לדעת מה קורה במתחם.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

ב 100 הימים האחרונים אירחנו בדיזנגוף סנטר את מתחם "טורקי בסנטר" . המתחם היה פתוח לקהל והכיל תכנים שונים הקשורים לתחום הקפה. המתחם הופק ע"י חברת פרומרקט אשר יצרה למשך חודש חנות קונספט ייחודית ומעניינת.


זאת במקביל לפתיחות של חנויות ורשתות חדשות (TOP SHOP, ניין ווסט , מנגו וכו וכו)



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


הסנטר אינו קניון, אך באופן טבעי ישנם פעילויות שיווקיות של קניונים שראויים להערכה.


מרכז ויצמן שהיום נקרא ויצמן סיטי עבר שינוי שיווקי ראוי להערכה. ממספר חנויות הצמודות לבית חולים איכלוב, הוא הצליח למתג עצמו כמרכז שכונתי אשר יכול לתת פתרונות צרכנות כמו במרכזים מסחריים אחרים.





  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ליאת שמר סמנכ"ל פיתוח עסקי של רשת העיר.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
22 חוקי הברזל של שיווק. אל ריס ג'ק טראוט


· עיתון/ מגזין מועדף,
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
google


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה גרג בסנטר.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי גטס


· מהו ג'וב חלומותיך?
להשפיע בתחום הפוליטי בנושאי חינוך


· חופשה חלומית:
חופים עם הרבה צל.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח