אישיווק השבוע: עומרי ביטס, מנכ"ל, מוד קוסמטיקס

שם החברה: מוד קוסמטיקס בע"מ, יבואנית בלעדית של מוצרי טיפוח וציוד למספרות. החברה מייבאת את המותגים YUNSEY PROFESSIONAL, JEAN PAUL MYNE, CERIOTTI.


בן 23, משמש כמנכ"ל כשנתיים לאחר ש"נזרקתי למים" מיד אחרי השירות הקרבי בצבא כתוצאה ממותה של אמי ממחלת הסרטן.


באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד? ייבוא קו מוצרי טיפוח אורגני לשיער. זה תחום שכבר מזמן לא נחשב טרנד, אלא מהפכה והוא צובר המון לקוחות בחו"ל וגם בארץ. קהל היעד שלו רק צומח עם השנים.


טיפ למתחילים בעולם השיווק: בחיים אפשר ללמוד הכל. תהיו יסודיים ותבינו אילו צרכים מאפיינים את קהל היעד שלכם.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך: אני אוהב כל מה שחברת נספרסו עושה ולומד ממנה המון. בין אם מדובר בחיזוק ערכי המותג ובין אם בחדשנות המוצרית.



· השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עלייך? אבא שלי, מייסד החברה שבנה את החברה בשתי ידיו.



· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: יש לנו בחברה 7 סוכנים וכל אחד מהם הוא בית ספר לשיווק ומכירות.


· לימודים? תכננתי ללמוד אבל הנסיבות כיוונו אותי למקום אחר.



· עבודה ראשונה? העבודה הראשונה היא העבודה הנוכחית שלי בתפקיד מנכ"ל. כמור ללא כל ידע ותפקיד מוקדם.



· תכונה חשובה למנהל שיווק? הישגיות, חתירה למטרה ושקט נפשי



· מקור ידע מקצועי שימושי? אני קורא בקביעות את ספריו של דן אריאלי על כלכלה התנהגותית. זה מרתק אותי בכל פעם מחדש.



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מעדיף במשרד שלי



· מהו ג'וב חלומותיך?
מרגיש לי שהחלום שלי ממומש ממש ברגעים אלה תוך כדי התפתחות וגדילה יוצאת דופן של החברה שרק לפני 10 שנים הייתה 2 עובדים עם מחסן של 50 מטר והיום נמצאת במחסן של 500 מטר ובעלת 12 עובדים.



· חופשה חלומית: ניו יורק. למרות שגם ערים אחרות בארה"ב עושות לי את זה.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח