אישיווק השבוע: עידית מלחי, מנהלת תקשורת שיווקית, Synerion

· שם החברה: .Synerion המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון: מניהול יומיומי של כוח אדם (Workforce Management) וחישובי שכר, דרך גיוס עובדים ועד לניהול אסטרטגי של הכישורים והכישרונות בארגון (Talent Management).


· שנת הקמה: 1983


· מספר עובדים: כ- 130 עובדים בישראל + 50 בחו"ל


· פרופיל אישי: עידית מלחי הצטרפה לאגף השיווק בסינריון, עם הקמתו לפני למעלה מארבע שנים. המשימה הראשונה של האגף היתה תהליך מיתוג מחדש של חברה ותיקה ובעלת מותג חזק (לביא טיימטק), המרחיבה את סל מוצריה ופונה לשווקים חדשים. במסגרת תפקידה אחראית עידית על הפעילות התקשורתית של אגף השיווק.
עידית הגיעה לתחום, תחילה בחברות
startup, לאחר שעבדה כמעצבת עצמאית שהתמחותה בתכנון Corporate Identity עבור חברות, בעיקר בתחום ההייטק.


· ספקי שיווק: תמר לוריא (מ- Jason&Jason איתם ביצענו את כל תהליך ה- re-branding) ממשיכה ללוות אותנו בכל הקשור ל- Visual Branding – תחום הקרוב במיוחד לליבי. דוניצה תקשורת – יח"צ ופעילות ברשתות חברתיות – תחום מאתגר במיוחד.


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? החלטנו כי לצורך השלמת סל המוצרים שלנו ובכדי שנוכל להציע גם פתרון מקיף תוכנה ל- Talent Management (הערכת עובדים, ניהול הדרכה, תגמולים, בניית השדרה הניהולית של הארגון ועוד), במקום שנפתח פתרון כזה בעצמנו, נייצג בארץ בלעדית את חברת Lumesse הבינלאומית. כך קיצרנו משמעותית את ה- time-to-market וכבר השנה פועלות מספר מערכות אצל לקוחות מקומיים.


2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? אני מאמינה בסינרגיה של פעילויות והפריה הדדית – לדוגמה, פעילות יח"צ יכולה לשמש גם את הבלוג ואת הפעילות ברשתות החברתיות שמעלות את התנועה באתר ואת יחס ההמרה…


3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? ערכנו כנס לאורך יום שלם, שחולק לשניים. חלקו הראשון יועד ללקוחות קיימים ותכניו עסקו במערכות שברשותם, ואילו לחלקו השני של היום הצטרפו גם לקוחות פוטנציאלים ותכניו התמקדו בפתרונות חדשים שאנו מציעים. נוכחנו שכאשר מדובר בנושאים שונים ובקהלי יעד שונים (בעלי תפקידים ומקבלי החלטות שונים בארגון) מוטב להפריד בין הכנסים ולקיים אותם במועדים שונים.


השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המעצב דן רייזינגר שאמר ויישם: Design is 90% logic and 10% magic. האמירה הזו מלווה אותי לאורך דרכי המקצועית ובכל עשייה אני מנסה למצוא גם את 10% הקסם החמקמקים ומקווה שהם גם עוברים הלאה.


· עבודה ראשונה? מעצבת בסטודיו של דן רייזינגר.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? בראש ובראשונה, להתלהב מהמוצר שאתה מקדם. לכך יש להוסיף הגיון, יצירתיות ותעוזה.


· דף הבית שלך באינטרנט: עד לאחרונה Ynet היה דף הבית, אבל כל כניסה לרשת היה מלווה בקריאת כותרות חדשותיות שמקלקלות את מצב הרוח. לפני כמה ימים שיניתי ל- Tea Time העוסק בעיצוב, אומנות ועוד – שם הכל נראה הרבה יותר טוב ואופטימי.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – דומיניק ברחוב תובל ברמת גן.


· מהו ג'וב חלומותיך? לנהל את התקשורת השיווקית של אחת מענקיות ההייטק/ביוטק שמשפיעות על החיים של כולנו.


· חופשה חלומית: החופשה החלומית בעיניי היא תמיד יעד הטיול הבא, בעיקר למפגש עם תרבויות לא מערביות. בקרוב – טיול ג'יפים במרוקו.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח