אישיווק השבוע: ענבל טרופ-קירש, מנהלת שיווק ופיתוח מוצרים של חברת המלח לישראל


  • שם איש השיווק ותפקיד: ענבל טרופ-קירש, מנהלת שיווק ופיתוח מוצרים של חברת המלח לישראל
  • שם החברה: חברת המלח לישראל
  • שנת הקמה: 1922
  • מספר עובדים: 150


פרופיל:


ענבל טרופ-קירש (40, נשואה + נועם, עידו ורועי המקסימים), משמשת מזה כשלוש שנים כמנהלת השיווק ופיתוח המוצרים של חברת המלח לישראל. במסגרת תפקידה, אחראית ענבל על הובלת מהלכים שיווקיים ופיתוח המותג "מלח הארץ". טרופ-קירש, בעלת תואר ראשון BA מדע המדינה ויחסים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני MBA, התמחות בשיווק גם הוא מהאוניברסיטה העברית בירושלים. שמשה בעבר כמנהלת שיווק באסם.



חברת המלח לישראל, בעלת מותג "מלח הארץ", הינה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922, ומשווקת את המלח המוכר כמלח בישול ומלח שולחן תחת המותג "סלית". בשנים האחרונות מפתחת החברה מלחים פונקציונאליים לשוק המקומי ולייצוא ומובילה מהלך רחב היקף לעידוד תעשיית המזון בישראל להשתמש במלח מופחת נתרן בתהליך הייצור.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    ללא ספק, המהלך המשמעותי ביותר שנעשה בחברה בשנה האחרונה הוא מיתוג עולם המלח ובניית מותג "מטרייה" – "מלח הארץ", שכולל מגוון רחב של מוצרי מלח ומזוהה אצל הצרכנים עם חוויה של איכות ואנינות טעם. השם שבחרנו למותג "מלח הארץ" מסמל את ארץ ישראל היפה, השורשית והאמיתית. באמצעות שם זה ביקשה החברה לשקף ערכים של: ישראל הטובה והיפה, מטבח משובח לכולם, אורח חיים בריא, חוויות חדשות והרמוניה בין העבר והעתיד. ערכים אלו מתחברים היטב עם מלחי המותג, אשר נושא בחובו את טעמי הים ואת השמש הישראלית ומעניק את הטעם המיוחד והאהוב המאפיין את המטבח הישראלי בעיני רבים.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    פרסום ויחסי ציבור. באמצעות קמפיין הפרסום שעלה בטלוויזיה הבאנו לחשיפת המותג וגרמנו לכך שידברו עליו ב"שיחות סלון", באמצעות יחסי הציבור אנו מעוררים את מודעות הציבור למגוון הרב של מלחים הקיים בשוק ומיועד לשימושים שונים. מאחר ועולם הפרסום ויחסי הציבור נושקים זה לזה והולכים בד בבד עם עולם השיווק מתאפשר לי לעמוד ביעדים שאני מציבה לעצמי.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    ביחד עם דוביק טל, מנכ"ל חברת המלח ועם צוות ההנהלה של החברה, אנו פורטים את חזון החברה לתוכנית אסטרטגית עסקית שמהווה את הבסיס לתוכנית השיווקית שלנו. בתוכנית השיווקית אנו מגדירים יעדים לטווח ארוך וקצר, מהם מתגבשת תוכנית הפעילות השנתית ובהתאם נגזר התקציב.



  1. כיצד אתם מתכוונים להתמודד עם כניסתו של מתחרה חדש לשוק?

    תחרות רק מטיבה עם הצרכנים ובמקרה שלנו אף מעוררת את הקטגוריה. אנו רואים פוטנציאל שיווקי עצום בתחום בו אנו פועלים וכיום, עם הצטרפותו של מתחרה, ברור לנו אף יותר, כי המגמה אותה חזינו אכן מתממשת.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ליאורה ליפץ. היתרון הניהולי שלה והאומץ להוביל מהלכים שיווקים פורצי דרך ובעלי חדשנות מוצרית, תוך הקשבה ויכולת מענה לצורכי השוק והצרכן הסופי , תמיד הרשימו ועדיין מרשימים אותי.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אסטרטגיית אוקיינוס כחול- אסטרטגיה עסקית להתמודדות בשוק תחרותי.


· עיתון/ מגזין מועדף:
דה מרקר.


· דף הבית שלך באינטרנט:
אתר חברת המלח לישראל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
ארקפה הרצליה.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
טויוטה קורולה.


· מהו ג'וב חלומותיך?
לכהן בתפקיד ניהולי בכיר שבו אוכל להטביע את חותמי.


· חופשה חלומית:
עם בן זוגי היקר במלון
Anassa שנמצא בפאפוס בקפריסין.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח