אישיווק השבוע: ענת אטיאס כהן, מנהלת שיווק, רשת יש


· החברה: רשת יש של שופרסל


· שנת הקמה: 2008


· עובדים: 400


ענת אטיאס כהן מנהלת השיווק של רשת יש, עוד משלב הפיתוח וההקמה. אחראית מעל 3 שנים על התקשורת השיווקית, האסטרטגיה והפרסום של הרשת, חברת הנהלה בפורמט. רשת יש היא מחלוצות ה- Heavy Discount שקמה בשלהי המשבר העולמי, הגדירה מחדש את עולם הקנייה הזולה ברמה ארצית, והיתה לרשת השלישית בגודלה בישראל.



ענת, נשואה ליוסי כהן, קופירייטר במקצועו, שהיה מנהל הקריאייטיב באחד ממשרדי הפרסום בו עבדה. לשניים ילדה אחת, אופיר, והם גרים בתל אביב. בעלת ניסיון קודם כמנהלת שיווק ופרסום באופיס דיפו וכמנהלת לקוחות במשרדי פרסום.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


העולם התחרותי בו אנו מתמודדים הוא זירה חמה ביותר וכיום גם צפופה – המחיר הזול הוא הנושא הבוער ברמה לאומית. היכולת שלנו כרשת גלובאלית להתנהל לוקאלית ואף לתקוף בכמה זירות, תלויה במהירות התגובה ויצירתיות. הרעיון הוא להתחרות על הלקוח בכל שבוע מחדש. התחרות שלנו משולבת במגזר החרדי, החילוני וכל עיר היא זירה בפני עצמה. נידרש מאיתנו אורך רוח אל מול המתחרים החדשים ואנו מצליחים לעשות זאת בעבודה קשה ולעיתים סזיפית.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?


הפרסום בעיתון חשוב לנו מאוד, אבל על ההפצה הרוויה בתיבות הדואר אני לא אוותר. הגמישות, רמת הפילוחים, התזמונים והקצב הם הכלים איתם אני יוצאת לקרב. מה גם שברשת הרביעית (רשתות המזון הפרטיות הקטנות) תיבת הדואר היא מקום מאוד מבוקש…ולא רק לסושי או פיצה.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים


עולם התחרות בשוק המזון הוא קשה, אפילו ארחיק ואומר גם רגשי. לעיתים אנו יוצאים בהצהרות גרנדיוזיות אל הצרכן, כדי לבלוט יותר או לצעוק חזק יותר – לא הייתי סומכת על זה, אלא מקפידה תמיד להישאר נאמנה לערכי המותג שלי ולהיצמד לסיפור הפשוט. לא פעם, קמפיין מוצלח יושב על תובנה צרכנית ממש קטנה.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


רמי לוי. האיש שהולך עם ונראה בלי יח"צ…. הרובין הוד של העיתונות הכלכלית בארץ, חביב הפריים טיים.



5. השאלון האישי :


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? צחי פישביין מנכ"ל אופיס דיפו לשעבר וכמובן מר אפ רוזנהויז נשיא שופרסל.


· דף הבית שלך באינטרנט: ynet ומיד אחריו Globes


· בית קפה לפגישות עסקיות? קפה קפה הצמוד למשרד…


· רכב ? לא משהו…


· מהו ג'וב חלומותיך? נהנית מאוד בשופרסל, יום העבודה שלי משלב במינון מעולה, את האקשן וקצת טירוף של עולם הפרסום ממנו באתי, לצד חשיבה אסטרטגית, דיונים ועומק עסקי


· חופשה חלומית: קוסטה ריקה



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח