אישיווק השבוע: ענת פרץ דוידי, מנהלת שיווק, אלוני

· שם החברה: אלוני- החברה הוותיקה בארץ בתחום ייבוא ושיווק מוצרי הגמר לבית, בבעלות ”אינרום תעשיות"


· שנת הקמה: 1946


· מספר עובדים: 250



ענת פרץ דוידי, נשואה + 2 ,בעלת תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה עם התמחות באסטרטגיה ויחסים בינלאומיים ובעלת תואר


שני במנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום במרכז הבינתחומי. בעלת למעלה 10 שנות ניסיון בתחום השיווק, בדגש על תחום


הקמעונאות והריטייל. התחילה במחלקת השיווק של המשביר לצרכן כמנהלת מותגי האופנה בינלאומיים ספרינגפילד וומן סיקרט,


לאחר מכן המשיכה לתפקיד מנהלת שיווק אייס תחת אלקטרה מוצרי צריכה וכיום מנהלת השיווק של רשת "אלוני" . מנוסה בייזום


וביצוע מכלול הפעילויות השיווקיות החל במיתוג מחדש, פרסום דיגיטלי וניו מדיה. ידועה בחשיבה מקורית, "מולטיטסקינג", ניהול


והנעת צוות ובעלת תקשורת בינאישית מצוינת.



· היקף תקציב שיווק: לא נמסר



· ספקי שיווק: משרד פרסום – גליקמן שמיר סמסונוב, סטודיו גרפי ds-studio, יחסי ציבור ודוברות – דניאלה רייבנבך תקשורת, יועץ אסטרטגי אייל לינור



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
תמיכה בכלי שירות, בייחוד דיגיטליים, התומכים באסטרטגיה " לאהוב את הבית, לאהוב את הדרך " מתוך ההבנה שבית הוא לא רק קירות ורהיטים… לכן, אנחנו מציעים ללקוחותינו ליווי צמוד ומקצועי, ושירות דינמי, סבלני ומדויק שיעזור להם לחלום בגדול ולהגשים, להעז ולממש, ואפילו… ליהנות מהדרך




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
פעילות דיגיטל המקדמת תוכן מקצועי ורלוונטי לקהלי היעד המקנה ערך מוסף אמיתי ללקוח הקצה והכי חשוב ניתנת למדידה !



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
ליהנות מכל שלב שבדרך, גם בחלקים שנראים לנו תפעוליים ולהבין שהם לא פחות חשובים בידע שאנו צוברים להמשך ההתפתחות בקריירה



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
נפרגן לחברה ישראלית, פנגו + , מערכת חניה סלולרית ,בזכותם אנו ממשיכים לשפר את תכנון וייעול הזמן שלנו ההופך להיות מצרך נדיר מיום ליום ..



5. השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? עדין משפיעה מנכ"ל אלוני דוד מטלון , אודליה אורבך קפלינסקי – סמנכ"לית השיווק של המשביר לצרכן .



· עבודה ראשונה? מנהלת פרוייקטים שיווקיים בחברת המשביר לצרכן


· תכונה חשובה למנהל שיווק? מנהל שיווק צריך להיות בעל אמביציה רבה, להיות מוכן לשעות עבודה ארוכות, בעל מעוף ותעוזה. תכונה חשובה למנהלי שיווק היא גמישות מחשבתית. בנוסף יש צורך במרפקים, יכולת ביטוי, ויכולת ראייה לטווח ארוך


· מקור ידע מקצועי שימושי? כנסים של איגוד השיווק הישראלי


· ברשתות החברתיות? פייסבוק ו-אינסטגרם (לפרופיל פייסבוק של ענת)


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה


· ג'וב חלומותייך? שילוב עולם השיווק והפרסום עם קידום אג'נדות מדיניות וציבוריות . היכולת לקדם אג'נדה המשפיעה ביום הבוחר באמצעות כלים ומודלים שיווקיים נראה לי שילוב מנצח .


· חופשה חלומית: ג'מייקה ,הגעתי אליה כבר פעמיים בחיי ואשמח לשוב



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח