אישיווק השבוע: צפריר גינסברג, מנכ"ל קבוצת גאות

שם ותפקיד: צפריר גינסברג, מנכ"ל קבוצת גאות


שם החברה: רשת מסעדות פאפאגאיו הכשרות


שנת הקמה : 1995


מספר עובדים : 250


צפריר גינסבורג , בן 49, נשוי+ 2 ילדות בנות 15 ו-17, מתגורר בהרצליה, משמש כמנכ"ל קבוצת גיאות הכוללת את רשת המסעדות "פאפגאיו" ואת מרכז האירועים "קסיופיאה" בהרצליה. גינסבורג מהראשונים שהתחילו את טרנד האירועים בגני אירועים ובקיבוצים, כשאת הגן הראשון הקים לפני 21 שנה בקיבוץ גליל ים, ועד היום מתעסק ביזמות, תכנון, הקמה וניהול בפועל של אולמות וגני אירועים. גינסבורג, למד ניהול בתי מלון באוניברסיטת CORNELL בניו יורק, מתעסק בתחום האירוח כ-25 שנה.


רשת פאפאגאיו הוקמה בשנת 1995 ומונה היום 5 מסעדות כשרות בפריסה ארצית. חוצות המפרץ – חיפה, ארנה – הרצליה פיתוח, עזריאלי – ת"א, קריית המדע – רחובות, ותלפיות בי-ם. התמחות השת הינה בגריל בסגנון ברזילאי והיא מפורסמת בעיקר בסגנון השולחן הברזילאי של חגיגת בשרים ללא הגבלה, שמוגשים בשיפודי ברזל גדולים לשולחן.


מהלך שיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה


יציאה בקמפיין טלוויזיה. בתקופה שכולם צמצמו תקציבים. המשוב היה מיידי ובגדול. הבולטות נתנה דיווידנדים מהירים. היה לנו חשוב להעביר מסר של התחדשות, עדכניות והתאמת מחירים ותפריטים לתקופה הכלכלית החדשה.


על איזו פעילות שיווקית לא תוכל ליותר ומדוע ?


הקמנו בתחילת השנה מועדון לקוחות פאפאגאיו חדש. ערוץ קשר ושיווק זה בעיקר בתחום המסעדנות בו אנו פועלים, מוכיח את עצמו, ככלי עבודה יעיל ביותר. ההצטרפות לאורך כל התקופה מתחזקת, קצב הביקורים של חברי המועדון במסעדות בקשר ישיר ובמגמת עלייה ככל שאנו מדוורים להם ומציעים להם הטבות ייחודיות. המעקב אחרי המימושים, ונתן לנו אינדיקציה מצוינת לאופן ההתנהלות שלנו על פני השנה ובפילוחים לפי חתכים שונים של האוכלוסייה.


כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


רשת פאפאגאיו, הינה ארגון עסקי לכל דבר, מדי שנה מוכן בה תקציב כולל ותקציב השיווק הינו נגזרת של תקציב זה. תקציב השיווק, עומד על סדר גודל של 4-5% מההכנסות השנתיות המתוכננות.


לקראת סוף השנה מתקיים דיון בקבוצה שהנושא שלו הינו יעדי הקבוצה לשנה הבאה ובחינת העמידה ביעדים של השנה החולפת.


עבודת השיווק מתחלקת לשני תחומים: תחזוקה שוטפת של מסרי רשת פאפאגאיו לקהל הלקוחות שלנו ותכנון ודרכי השגת היעדים החדשים.

תחום המסעדנות, הינו תחום מרתק ומגוון. השונות בו מושפעת מאין סוף גורמים. השיווק אמור לתת מענה לכל המשפיעים האלה. ואותם הוא מציג בתכונית העבודה השנתית.


תקציב השיווק כולל : פרסום רשתי, פרסום מקומי (מסעדה בירושלים לא דומה בשום פרמטר למסעדה בהרצליה פיתוח או בחיפה), תמיכה במועדון לקוחות, תרומות ואירוח תמיכה בקהילה, Look & Feelבכל הקשור לנראה והנשמע במסעדות, יחסי ציבור ונטוורקינג.


ככל שחולף הזמן גדל החלק של הנטוורקינג ה Look & Feel בעוגת התקציב.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


האחים יורם וארי ירזין מבעלי זוזוברה, עד העצם, קפה איטליה, טוני וספה, שניצריה וכו'…מצליחים מזה מספר שנים לשמור על מיצובם בתחום המסעדות כמובילי דעת קהל. הם לא חוששים להעיז כל פעם מחדש להביא לנו טרנדים חדשים, אין לי ספק שבזכות מקצוענותם הצליחו למעשה לעשות את פעולת השיווק החשובה ביותר וזה לגרום לקהל המבקרים שלהם במסעדות ולמסעדנים לחכות "ליציאה" הבאה שלהם. יש שיווק טוב מזה?



שאלון אישי


איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
כל מי שעוסק בענף האירוח ומצליח לרגש אותי אחרי 25 שנים שלי במקצוע.


מהו ספר השיווק שהשפיע עלייך יותר מכל ?
בכל תקופה ספר אחר, האחרון שביניהם "לא הגדולים טורפים את הקטנים, אלא המהירים טורפים את האטיים" / ג'ייסון ג'נינגס


עיתון / מגזין מועדף ?
גלובס, יין גורמה


דף הבית שלך באינטרנט ?
Walla


בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות?
אם לא פאפאגאיו אז בטורקיז


מהו הרכב בו אתה נוהג?
פסאט


מהו ג'וב חלומותייך?
מבקר מסעדות וטועם יינות


חופשה חלומית ?
ניו יורק עם אשתי והילדות

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח