· שם החברה: גזית גלוב ישראל
· שנת הקמה: 2005
· מספר עובדים: כ-150 עובדים
קרן חן גנון, בת 35, בעלת תואר MBA בשיווק ופרסום בוגרת הקריה האקדמית אונו, תושבת אזור השרון, אמא לאריאל ואיתי
· ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור של דנה כחלון שמלווה אותנו בנאמנות גדולה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אחד ההישגים הגדולים של G גלוב השנה היה השותפות בהקמת רשת אורבניקה ופתיחת הסניף הראשון בסינמה סיטי בראשון לציון. רשת אורבניקה זוכה להצלחה אדירה בזכות המגוון הרחב והמחירים הנוחים ואנחנו מאוד שמחים להיות שותפים במהלך שאפשר לשנות את מחירי מותגי האופנה בארץ לטובת הלקוח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
דיוור ישיר היא מדיה מדהימה שמוכיחה את עצמה כאפקטיבית ויעילה. היכולת להגיע לקהל יעד ספציפי ואידיאלי בעלויות נמוכות ללא ספק הופכת את המדיה לכזו שלא ניתן לוותר עליה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
הטיפ החשוב ביותר הוא תמיד לנתח את תוצאות הפעילות. לא משנה אם אירוע או מהלך שיווקי הצליח יותר או פחות תמיד אפשר ללמוד ממנו. חשוב מאוד אחרי כל מהלך לשבת ולנתח מה עבד ? אילו לקחים ניתן להפיק ואיך אפשר לשדרג ולמקסם את הפעילות הבאה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
הקמפיינים שאלעל עשו בשנה האחרונה מאוד ירשימו אותי. אהבתי את זה שהפעילות שלהם הייתה מבוססת על אינטראקציה ומעורבות אישית של הלקוחות.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
ללא ספק אחד האנשים שהשפיעו עליי במיוחד הוא ירון אשל המשנה למנכ"ל של קבוצת גזית. העבודה לצדו למדה אותי רבות והעשירה אותי בתחום המקצועי. במישור האישי אני יכולה לומר שאחד הדברים החשובים ביותר הוא שיש מסביב אנשים שסומכים עליי ונתונים לי את הבמה לעשות, לבנות אסטרטגיות ייחודיות והולכים אחרי רעיונות לא שגרתיים. היכולת הזו לקבל מרווח להמצאה מחדש ובדיקה הוא הכרחי להתקדמות של החברה ולפיתוח אנשים בעמדות מפתח. אני מסירה בפניו את הכובע על כך שהוא מאפשר לנו חופש פעולה אמיתי.
· עבודה ראשונה? עבודתי הראשונה הייתה במשרד הפרסום דרורי שלומי
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות קשוב ומעודכן בשינויים בשוק
· מקור ידע מקצועי שימושי? אני דואגת להיות תמיד מעודכנת במה שקורה ברשת. אתרי השיווק והאתרים הכלכליים מהווים כלי עבודה שוטף שכן דרכם ניתן לעקוב אחר טרנדים, שינויים בשווקים, מהלכי שיווק מעניינים שיכולי להוות השראה להמשך הדרך.
· ברשתות החברתיות? קבוצת גזית גלוב נמצאת בפייסבוק ובאינסטגרם (לעמוד הפייסבוק)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? בית הקפה של רביבה וסיליה שממוקם בקניון G צמרת תל אביב הוא אחד המקומות האידיאליים לפגישות עסקיות. יש בו את האווירה, השקט והאיכות שמאפשרים גם לתת את הרושם הנכון על השותף העסקי וגם את הנינוחות לניהול הפגישה.
· ג'וב חלומותייך? אני מאוד מחוברת לתחום בשיווק ולקבוצת גזית גלוב – כך שמבחינת התחום אני לחלוטין נמצאת במקום הנכון. החלום הוא להמשיך להתקדם ולהצליח.
· חופשה חלומית: האיים הקריביים- מה צריך יותר מים, שמש, אוכל טוב ושקט.