אישיווק השבוע: רבקה אילן, מנהלת מרקום, קונסיסט

· שם החברה: קונסיסט


· שנת הקמה: 1971


· מספר עובדים בארץ ובעולם: 1,300



רבקה אילן, בת 36 מכוכב-יאיר, נשואה + 3 בנות מקסימות



· היקף תקציב שיווק: כחצי מיליון ש"ח



· ספקי שיווק: "אייטם מדיה" יח"צ, אריאל ספרונוב מעצב גרפי ובונה אתרים, הקים את אפליקציית ניהול המשימות Widiz.




1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?


קמפיין דיגיטלי דל תקציב ל- Reduxio , סטארט-אפ שלפני הקמפיין היה כמעט אנונימי…פיתח טכנולוגיית אחסון מהפכנית, וחברת קונסיסט מייצגת אותו בישראל. לאחר הקמפיין קיבלנו הרבה טלפונים של מתעניינים במוצר ובנוסף השתתפנו בכנס שבו ניגשו אלינו אנשים שאמרו- "היי, אתם רדוקסיו, החברה עם האחסון שחוזר אחורה בזמן?…שמענו עליכם"! השמועה עברה בעיקר מקמפיין אורגני בלינקדאין כמעט ללא עלות.



2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


לא לעשות את מה שכולם עושים, לעשות פרוייקטים/קמפיינים שבאמת יביאו ערך לקהל שלנו ולא רק מסרים בנאליים ומשעממים. בניגוד להרבה חברות עם פעילות מאוד נישתית, בקונסיסט האתגר הגדול הוא להתאים את המסרים לקהל היעד המשתנה. החברה מציעה שירותים נרחבים בתחומי ה IT, וכמו"כ פתרונות מגוונים, כך שבניית הקהלים היא לא פשוטה. קונסיסט מייצגת, למשל, סטארט-אפים כמו Ekran שפיתחו מוצר לניטור והקלטה של משתמשים בשרתי הארגון, SysAid – פתרון הלפדסק חכם, ואת Reduxio – מערכת אחסון עם טכנולוגיה פורצת דרך להתאוששות מהירה לאחר התקפה. כל אלה ועוד פתרונות רבים ומגוונים ולכל פתרון כזה קהל שונה. האתגר הוא לפצח את הקהלים האלה, להעביר להם את המסרים המתאימים וכמובן לתת להם ערך.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


כל הזמן להתעדכן וללמוד, לא להיצמד לתכנית העבודה בצורה מוגזמת, להיות גמישים ולהתאים את עצמכם לצרכים המשתנים של השוק, אבל בהחלט כן לבנות תוכנית ואסטרטגיה. בנוסף, לבחור את הספקים הכי טובים, כשבארץ אין הרבה כאלה. תמצאו את הנדירים האלה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מאוד התחברתי לקמפיין "הגברים של קסטרו"- דוגמא לקמפיין שמדבר אל הקהל שלו בצורה מושלמת. הפרסומת לא טרחנית אלא מעניינת, מדברת על סיטואציות מהיום-יום ואפשר להזדהות איתה.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עלייך? מני שלום, מנכ"ל Wayerz, יצא לי לעבוד איתו כשהיה מנכ"ל של חברת הסטארט-אפ Mipso. אם יש מישהו שהוא מולטידיסיפלינרי בצורה מופלאה, זה הוא. יש אנשים עם יכולת כמעט לא אנושית לנהל כל כך הרבה מהלכים בערוצים שונים בחיים ובקריירה שלהם, ועדיין להיות מאוזנים, ובעלי יחסי אנוש טובים. האנשים האלה נדירים, ובדרך כלל גאונים, והוא אחד מהם.



· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: איש השיווק הכי טוב שיצא לי לעבוד איתו הוא בכלל לא בעל טייטל של איש שיווק. משה אטיה, מנהל חטיבת המוצרים בקונסיסט. הוא חושב מחוץ לקופסא, ומאוד יצירתי ולא בנאלי. להיות איש שיווק טוב, זה משהו ב DNA שאי אפשר להסביר אותו. כמו בכל דבר אחר, כישרון זו מילת המפתח. זו תכונה מאוד חשובה לאנשי שיווק ודיגיטל, ולא תמיד האנשים שמחזיקים בטייטלים האלה, באמת מחזיקים בתכונות האלה…


· לימודים? תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב


· עבודה ראשונה? מנהלת תיקי לקוחות בחברת הייטק גלובאלית


· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות


· מקור ידע מקצועי שימושי? "להיתקל באושר" של דניאל גילברט- לא קשור ישירות לשיווק אלא עוסק בפסיכולוגיה, פילוסופיה וכלכלה התנהגותית. אבל כל הנושאים האלה נוגעים באופן עקיף גם לעולם השיווק. להבין את המוח האנושי, המניעים שעומדים מאחורי החלטות שאנחנו מקבלים- כאשת שיווק אני רואה בזה יתרון- כשעושים קמפיין צריך ממש לעשות חשיבה ולהכנס לראש של אנשים, לבנות פרסונות, לפנות לקהלים מסוימים, להבין איך הם חושבים. אז כן, פסיכולוגיה תמיד עוזרת, ובאופן אישי, אותי מאוד מעניינת.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: Meet in Place , לא בדיוק בית קפה או מסעדה אבל במיקום מושלם בשדרות רוטשילד לקיים בו פגישות עסקיות. זה מקום בעיצוב מדליק ועדכני, עם חדרי ישיבות בגדלים שונים להשכרה לפי שעה. יש אפשרות למים, קפה וסודה.


· ג'וב חלומות? מה שאני עושה היום. אבל בגדול החוט המקשר בין מה שלדעתי הופך את כל העבודות שבחרתי בהן עד היום לחלומיות, אלו הן תמיד עבודות שדורשות ממני יצירתיות, ומחשבה עצמאית, ושיש בהן אתגר גדול ופוטנציאל גדול לעשות שינוי אמיתי ולהביא את הערך שלי לשם.


· חופשה חלומית: סופש בפריז או בטן-גב בסנטוריני.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח