· שם החברה: מלח הארץ
· שנת הקמה: 1922
· מספר עובדים: 120
רויטל בן שחר, בת 45 – נשואה+ 3 , בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים, מתגוררת בהוד השרון. הובילה את תחום האינטרנט ב-012 סמייל משלב ההקמה ועד להשגת מובילות בשוק התקשורת. ניהלה את תחום היוגורט במחלבות שטראוס- יזמה מוצרים חדשים רבים ומיתגה מחדש את מותגי-העל דנונה, אקטיביה ואקטימל. כיום מנהלת שיווק גלובלית בחברת מלח הארץ – מובילה חדשנויות פורצות דרך בארץ ובחו"ל
· ספקי שיווק:FOUR – פרסום, סנדיק קומיוניקיישן- יח"צ מקומי, ליאת שמחה- יח"צ ייצוא, ריספקט- מיתוג מקומיייצוא
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אפשר לציין שני מהלכים. מלח הארץ השיקה לאחרונה קו מוצרים חדש על המדף שהצליח "להעיר" את עולם המלח: סדרת מטחנות מלחים מיוחדים, לתיבול טבעי-המשדרגות לנו כל מנה ברגע. השקת הסדרה החדשה מהווה גידול מצטבר משמעותי במכירות המלח בישראל והצליחה להכניס שינוי בהרגלי הצריכה ההיסטוריים. ניתן לומר שמתפתחת בישראל תרבות מלח חדשה.
המהלך הנוסף פונה לשוק התעשייתי בארץ ובחו"ל. מלח הארץ השיקה את ה- הUMAMIX , המיועד להפחית את השימוש במלח במוצרי מזון תעשייתיים באמצעות מיצוי ירקות טבעי עשיר באוממי (הטעם החמישי). מוצר זה מיועד לתרום להפחתת כמות המלח הנצרכת במוצרי מזון תעשייתיים ולתרום לבריאות כולנו!
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא אוכל לוותר על בניית תמהיל שיווק. זה כמו הכנת עוגה- נדרשים מרכיבים רבים, איכותיים ושונים, שיעבדו כולם יחד – ורק אז העוגה תצא טעימה.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
היפטרו כמה שיותר מהר ולתמיד ממילים וביטויים כמו: "אי אפשר" "לא אבל ניסינו בעבר.." "בשוק בישראל זה לא ילך ", "חבל להשקיע-בואו ננסה בקטן" וכדומה…לכו אחרי התובנות שלכם והשקיעו מאמצים לרתום את הסובבים – אתם סוכני השינוי.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
למתחרים בשוק המטחנות המלח והתבלינים יש מגוון מוצרים עשיר מאוד ואריזות יפהפיות ואיכותיות
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס- יוזם ומנכל אפל- ראיתי את הסרט חמש פעמים…
· עבודה ראשונה? הקמתי את המחלקת השיווק הישיר של חברת טרגט מרקט
· תכונה חשובה למנהל שיווק? התלהבות, יוזמה ותשוקה ללכת בדרכים חדשות.
· מקור ידע שימושי באינטרנט? GOOGLE J:
· ברשתות החברתיות? חפשו בלינקדין ובפייסבוק
· בית קפה לפגישות עסקיות: – BUY THE WAY בצומת רעננה – כי הוא פשוט פרקטי!
· ג'וב חלומות? תפקיד מלא באתגרים חדשים ויד חופשית להתמודד איתם
· חופשה חלומית: סקי ומרחבי שלג!