- שם איש השיווק ותפקיד: רון סגל, מנהל שיווק
- שם החברה: קבוצת נטו
- שנת הקמה: 1940
- מספר עובדים: 1,800
פרופיל:
רון סגל, 37, נשוי +3, משמש כמנהל השיווק של הקבוצה מזה כ-7 שנים, במסגרת תפקידו אחראי על בניית תמהיל השיווקי של הקבוצה על כל מותגיה. לרון MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.
קבוצת נטו נמנית על חמשת חברות המזון המובילות בישראל. הקבוצה עוסקת בייצור ושיווק של מוצרי מזון בתחומים רבים כגון: בשר, דגים, מוצרי בצק קפואים ועוד ומשווקת את מוצריה תחת מותגים מתמחים כגון: טיבון ויל, דלידג, שלושת האופים, ויליגר ועוד.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת סדרת מוצרים לילדים הממותגת "יובל המבולבל" וכוללת מגוון מוצרים מקטגוריות כגון: קטשופ, שניצל תירס, פיצות ועוד. המהלך פתח קטגוריה חדשה של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים משופרים לילדים, נתן מענה להורים השמים דגש על הערכים התזונתיים במוצרי המזון אותם הן נותנים לילדיהם.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פעילות ב POS ודיוור ישיר. כלים אלה אפקטיביים במיוחד בהגעה ישירה ללקוחות וחשיפת המוצרים ויצירת התנסות בקרב הקהל הרלוונטי.
- כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
לרוב התקציבים נגזרים על פי ניתוח של מצב השוק, היקפי המכירות, צפי של מגמות עתידיות בשוק תוך התחשבות במרכיב החדשנות. בחברה בסדר גודל כשל קבוצת נטו עם פרוטפוליו מוצרים רחב ומגוון נעשה ניתוח אסטרטגי וקביעת תקציב ביחד לכל מותג בנפרד ובהתחשב בסביבתו העסקית.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
מהלך חוות הנופש של טבעול, שהגרילה במבצע חופשות משפחתיות במתחם נופש חוויתי ששם דגש על גישה בריאה לחיים, לגוף ולנפש. מוציא את הקטגוריה מחוץ לעצמה ומרחיב אותה לתחומי חיים נוספים ורלוונטים.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
לארי פייג'
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
מעגל התנופה של קולינס
· עיתון/ מגזין מועדף:
גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט:
גלובס
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
אל גאוצ'ו
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סקודה אוקטביה
· מהו ג'וב חלומותיך?
מנחה תכנית טיולי קולינריה מסביב לעולם
· חופשה חלומית:
הרודס ויטאליס באילת