אישיווק השבוע: רוני אוסטרר מנהלת שיווק, קאמפ קימאמה


  • שם החברה: Camp Kimama Israel
  • שנת הקמה: 2004
  • מספר עובדים: במהלך השנה במשרד- 8, בפעילויות ובמחנות כל השנה- 220
  • פרופיל אישי: בת 28, ביום מנהלת שיווק בקימאמה ובשאר הזמן רווקה תל אביבית מלידה. פריקית של גאדג'טים, סושיאל מדיה ומוסיקה. עבדתי כתקציבאית במשרד קד"מ, שידרתי ברדיו וכתבתי תסריט לתכנית ילדים. לקימאמה הגעתי כסטודנטית לפני 6 שנים וניהלתי את תחום ההדרכה והתכנית, לפני שנתיים מצאתי את השילוב המנצח שלי- גם חינוך וגם שיווק.



  • היקף תקציב שיווק : 10% מהמחזור



  • ספקי שיווק: "גלאי תקשורת" ביח"צ, "ביטי גלובל" עושים לנו רכש מדיה בחו"ל, "סינקו" ו"גירית" בבנייה ותכנות האתר וקידום בגוגל, ו"זהות ושפה" המקסימים עושים לנו מיתוג, שפה ועיצובים.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מחקר איכותי מעמיק בכל המחנות שלנו בקרב הורים וילדים, ובעקבותיו תהליך של הגדרת ערכים וזהות בחברה. (בניהול צוות מנצח: נטי זית, גלית בן שמחון, ורד מוסינזון ואחימאיר פורת) משם המשכנו לגיבוש אסטרטגיה שיווקית חדשה וממוקדת יותר, שפה חדשה, לוגו חדש. בקיצור התחדשנו ואנו שמחים על התהליך הארוך והמוצלח ועדיין בודקים עצמינו בכל צעד. כעסק שמספק תוכן חינוכי וערכים, לילדים ונוער, אין מקום לטעויות ומשחקים.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? כל מה שקשור בתחזוק וחיזוק הקשר עם מעגל הלקוחות הקיים שלנו, שעל זה מושתת רוב השיווק שלנו. הילדים חוזרים אלינו מפעל אחר מפעל, קיץ אחר קיץ, ומביאים איתם חברים. אנחנו אוהבים אותם והם אותנו, נוצרה משפחה ענקית שיש לה אלפי ילדים יהודים בארץ ובחו"ל. הלקוחות מפוזרים בכל העולם, אבל לכולם אותה אהבה אחד לשני ולמדריכים שלהם, לכן חשוב לנו לחזק את תחושת המשפחה, ואנחנו עושים זאת בעזרת רשתות חברתיות (פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם) דיוור ישיר, אירועי קד"מ ומפגשים בארץ ובחו"ל. אנחנו לא משווקים להמונים, ומבינים ששביעות רצון החניכים שלנו וההורים שלהם, היא מפתח לצמיחה, בינתיים זה עובד מצויין.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? CRM, באמצעותו שיפרנו בשנתיים האחרונות את איכות העבודה ושירות הלקוחות באופן משמעותי. מאפשר לנו לעקוב אחר הקמפיינים, הטיפול בלידים ואיכות השירות שלנו. בעבר התנהלנו כמחנה קיץ- בתוכנות שמיועדות למחנות קיץ. היום עברנו לMODE של עסק.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – המתחרים שלנו, או יותר נכון המורים שלנו- הם מחנות הקיץ בצפון אמריקה, שקיימים כבר עשרות שנים. למדנו מהם לחזק את תחושת המשפחתיות בקרב הלקוחות והמדריכים, להדגיש בשיווק שאנחנו ספקי תוכן חינוכי וערכי ולא קייטנה של שוקו ולחמנייה. הורים מחפשים תוכן.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? קראתי לא מזמן את הספר של דיוויד אוגילבי, "הפרסום על פי אוגילבי", שם הוא חושף סודות מקצועיים על עולם השיווק המודרני. אמנם הספר ישן (1983) אבל כתוב מעניין, עם הרבה טיפים מקצועיים ונקודות שבכלל לא חשבתי שהן רלוונטיות או ששווה להתייחס אליהן בעבודה. פתח לי לגמרי את הראש לכיוונים חדשים- גם כאשת שיווק אבל גם כצרכנית. מהטקסטים האלה שאתה אומר "אשכרה!" על כל משפט.


· עבודה ראשונה? כשהייתי ביסודי, הייתי מכינה צמידים ומוכרת אותם במרכז בשכונה. עד שבא שוטר…


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אומץ. חייבים להסתכן כדי לגלות מה עובד.


· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.campkimama.org


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: סטריטס, נחמה וחצי או התחתית


· מהו הרכב בו את נוהגת? מה זה "רכב"? סמארקי הוא סיריון ירוק.


· מהו ג'וב חלומותיך? המירוץ למליון האמריקאי- לוקיישן סקאוטר וקראייטיב של המשימות.


· חופשה חלומית: שנה חופש מהחיים, קראוון, צפון ומרכז אמריקה.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח