● שם החברה: רפאלס בריא וטעים בע"מ
● שנת הקמה: 2007
● מספר עובדים: 20
רפאל ממבר, בשלן ויזם. הקים את חברת רפאל'ס ביחד עם אחיו נתן ממבר מתוך שליחות של עשיית טוב – הרצון להקים מפעל מזון בישראל שבאמת מייצר מזון טבעי ומזין לטובת הציבור. החזון: להנגיש את העולם הטבעי לכלל הצרכנים, מתוך ראיית עולם שכך מזוננו אמור להיות.
● היקף תקציב שיווק כ – 200,000 ש"ח לשנת 2016
● ספקי שיווק: שירה נחום – מעצבת גרפית, מירב בורמד – יחסי ציבור
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
עבודת מיתוג IN HOUSE, הרחבת מגוון מוצרים ומיתוגם באופן ממוקד לערכים שאותן אנו רוצים להעביר ללקוחותינו. הרחבת פעילותינו גם מחוץ לישראל- בתערוכות בינלאומיות.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
יחסי ציבור, דוכנים
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
כל הזמן לנוע קדימה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אפל – בקניית הפרסומת בסופרבול – כשהשיקו לראשונה את מחשבי המקינטוש. פרסומת אחת שעשתה את זה ….
5. השאלון האישי:
● איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המרצה לשווק בביס ספר לניהול של רקנאטי אשר אמר – תכנית שיווק אשר אתה לא יכול לקפל לארבע ולהכניס לכיס החולצה לא שווה את הנייר שהיא כתובה עליה.
● עבודה ראשונה? פליפינג בורגרס בבורגר ראנץ'
● תכונה חשובה למנהל שיווק? אמונה בהצלחה
● מקור ידע מקצועי שימושי? קריאה מרובה של מגוון נושאים עיסקים ואקטואליים
● ברשתות החברתיות? פייסבוק לינקדין
● בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? גבריאלה ורות בפרדס חנה
● מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה
● חופשה חלומית: לא משנה איפה רק שיהיו הרבה קוקוסים.